Skocz do zawartości
kamillo33

Zalacza sie brzeczek w liczniku i kontrolka cisnienia oleju???

Rekomendowane odpowiedzi

możesz jeszcze sprawdzić kabelek czujnika cisnienia oleju w filtrze oleju -może być przerwany.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Koledzy dalej pika i mruga kontrolka!!! Wymienilem filtr oleju na Manna, wymienilem dwa czujniki cisnienia oleju, bylem u mechanika sprwadzic cisnienie i jest bardzo dobre,powiedzila wogole ze silnik w zaje...formie jest. Wyczailem ze jadac powyzej 2000obr/min zalcza sie brzeczek i kontrolka. Narazie proboje nie przekroczyc 2000 obr.i jest dobrze, ale jak przekrocze to juz brzeczy, strasznie denerwuje to!!!!!! Musze wtedy zgasic i odpalic ponownie.Mechanik powiedzial ze to bedzie cos po stronie elektrycznej, mozliwe ze w liczniku cos....Napiszcie co to moze byc,bo juz brak pomyslow.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

czujniki dobrze dobrane? nie pomylone kolory? u mnie byl zalozony zly kolor przy filtrze oleju i jak kupilem juz ten dobry to przestalo mi pikac i brzeczec, no ale to tylko domysly, jesli masz podejrzenie ze zegary to tylko podmianka z kims, powodzenia

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Podmianka zegarów prawdę Ci powinna powiedzieć.Jeśli to nie pomoże to czujniki

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Przy glowicy kupilem niebieski bo taki byl, ale moge miec watpliwosc jaki przy filtrze, bo jest troszke przybrudzony i wyglada jak szary ale koncowke na dole ma biala...ja kupilem szary.Moze jednak bialy bedzie???A wy jaki macie przy takim silniku 1Z ????

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

mam podobny problem, wczoraj na ciepłym silniku zaczela migac kontrolka od oleju, niezaleznie od obrotow:| nawet przy dobrej przegazówie nie gasła, po wylaczeniu i wlaczeniu silnika byla chwila spokoju a potem znowu. czujnik nad filtrem mam nowy, olej i filtr zmieniałem 3 tys temu castrol magnatec 15w40. niestety nie mam mozliwosci zmiezenia cisnienia. ile w tdi 1Z jest czujnikow zwiazanych z olejem? gdzie sie znajdują?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

W tym silniku sa dwa- jeden z boku glowicy, a drugi na wsporniku filtra oleju. A powiedz mi jaki ty masz kolor czujnika na wsporniku filtra oleju??

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

szary nad filtrem niebieski w glowicy. po odpieciu obu czujnikow nic nie miga.. a w misce przypadkiem nie ma jakiegos czujnika? najdziwniejsze jest to ze napier** przy kazdych obrotach a jak wylacze stacyjke w czasie jazdy i wlacze to jest cisza na kilka minut.wydaje mi sie ze cisnienie powinien miec... nie slychac popychaczy, kontrolka zawsze gasla prawidlowo...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

U mnie napie...po przekroczeniu 2000obr.,a jak wyjme wtyczki do dalej mruga i pika-dziwne...myslalem ze moze nad filtrem ma byc bialy kolor czujnika, ja wymienilem na szary-juz sam niewiem co moze byc przyczyna. W misce jest smok tylko,niema czujnika.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

wlasnie wrocilem od znajomego mechanika, sprawdzil cisnienie-3.2 przy 2000 rpm (dopuszczalne 1.8) wiec jest nieźle .. okazało sie ze problem był w czujniku nad filtrem. czujnik mial moze z 2 miechy! jakies tanie ścierwo

kamillo33 za sprawdzenie cisnienia dalem 15zł wiec moze zrob to samo bo nie warto ryzykować zatarcia silniczka.

Edytowane przez blackrider

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

wymień czujnik ciśnienia oleju, a i sprawdź jeszcze połączenie na czujniku oleju

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ale koledzy nieczytaliscie chyba calego tematu...ja sprawdzalem cisnienia i sa bardzo dobre:) silnik jest w bardzo dobrej formie-tak powiedzial mechanik.Powiedzcie mi czy ten czujnik nad filtrem oleju ma byc bialy-czy szary, bo ja wymienilem na szary i niewiem czy to napewno taki ma byc.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

z etki wynika ze do 1Z ma byc szary 0,9BAR

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności