rekin Zgłoś #1 Napisano 23 Października 2010 Sprawa wyglada nastepujaco po wymianie na zimowki w pierwszym Passku z 185/65/15 na 195/65/15 przod a tyl zostal 185/65/15 pojawila sie sytuacja jak jedziesz puszczasz gaz samochod zaczyna szarpaci nie zwalnia pcha go do przodu?? dzis zmienilem w 2i mialem jedna rozwalona opone wiec zalozylem przod 195/65/15 a tyl 195/60/15 i pojawila sie taka sama sytuacja szarpiena na kazdym biegu po puszczeniu gazu. doszedlem do tego ze napewno jest to wina ABS/ASR czy tam jeszcze EDS bo po wyjeciu bezpiecznika od Tych systemow wyszystko ustaje... mial ktos taka sytuacje bo strasznie to wku...denerwuje:/:fajny Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wojta Zgłoś #2 Napisano 23 Października 2010 czujniki glupieja bo maja rozne wymiary opon na przodzie i tyle dostaja rozne wskazania po miedzy tylnia a przednia osia Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Mej Zgłoś #3 Napisano 24 Października 2010 ze względu na w/w czujniki,wszystkie opony powinny być w tym samym rozmiarze,oraz z tym samym bieżnikiem. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dawidb5115ps4m Zgłoś #4 Napisano 24 Października 2010 Kolego musisz pamiętać że nie można w samochodzie z kontrolą trakcji zakładać na każdą oś innych obwodów kół, jeżeli chcesz mieć np z tyłu szersze opony to musisz założyć o niższym profilu... tu masz taki kalkulator(http://www.opony.com.pl/narzedzia/zamienniki-opon/) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rekin Zgłoś #5 Napisano 24 Października 2010 dzieki Panowie za odzew tak wlasnie myslalem ze to jest tego wina jutro jade kupic komplet oponek:/ ale z tym bieznikiem to chyba przesada ze musi byc taki sam na przodzie i na tyle?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lysy78_03 Zgłoś #6 Napisano 24 Października 2010 ale z tym bieznikiem to chyba przesada ze musi byc taki sam na przodzie i na tyle?? masz racje to przesada. wystarczy ten sam rozmiar. opony na przodzie i tyle roznie sie zuzywaja. probowalem w swoim, jakby ktos pytal, od nowosci nie bylo czasu przelozyc i tak dokulalem sie do konca zywotnosci opon na przedniej osce(nie zajelo to tak duzo czasu) i niemialem zadnych problemow. pozdro Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pikopiko Zgłoś #7 Napisano 24 Października 2010 Kup 2 sztuki 195/65/15 takie jak masz założone i daj je na przód. Czujniki mierzą obroty poszczególnych kół. Mniejsze koła robią więcej obrotów i system czyta to jako poślizg. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Mej Zgłoś #8 Napisano 24 Października 2010 ale z tym bieznikiem to chyba przesada ze musi byc taki sam na przodzie i na tyle?? taką uwagę znalazłem w książce obsługi w dziale poświęconym ESP Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
WARIX Zgłoś #9 Napisano 24 Października 2010 rekin dobrą opcją dokupić 2 nowe gumy na przód chyba że masz dosyć $$$ na komplecik Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rekin Zgłoś #10 Napisano 24 Października 2010 dzieki za wszystkie rady juz po sprawie kupilem dzis komplet alu 16 ori z golfa V wraz z oponkaim i juz wszystko jest cacy:)( dzieki za pomoc jeszcze raz:) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
WARIX Zgłoś #11 Napisano 24 Października 2010 pochwal się tymi alusami Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rekin Zgłoś #12 Napisano 24 Października 2010 pochwal się tymi alusami jutro cykne jakies foto to wklepiena forum:bleble Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach