lafa0 Zgłoś #21 Napisano 15 Października 2010 ze niby jak ??? w adaptacji?? takie zmiany nic nie dają jesli masz na mysli kanał 05 w adaptacji (poza tym na nastawniku jest wieksza mozliwosc regulacji tylko jak zwiekszysz na nastawniku odrazu skoczy spalanie ) odnośnie cofania sie paliwa napisalem w 1wszym poscie ze jest zalozony wąż przezroczysty i nie widac powietrza Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lafa0 Zgłoś #22 Napisano 15 Października 2010 zaraz odstawiam auto na warsztat i z rana pomiar kompresji na zimnym silniku bo moje pomysly sie skonczyly z dniem dzisiejszym (nie wiem czy ma to jakis zwiazek z problemem zapalania ale ostatnio auto pali mi wiecej niz zwykle na trasie 6,7litra do 7,2 :debil moc jak zwykle zawirusowany jest od tego czasu zrobione 200tys km) jutro sie okaze czy poleje go benzyna i spale czy cos jeszcze z niego bedzie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gregoryyy Zgłoś #23 Napisano 16 Października 2010 dawka zmieniana na nastawniku nic sie nie zmnienia na lepsze ewentualnie gorzej...Dawke startowa zmienia sie za pomoca vaga:logowanie,adaptacja,kanal 5 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
_chris_ Zgłoś #24 Napisano 16 Października 2010 ja tak miałem w AFNie że ciężko palił i spalanie literek w góre. wymiana czujnika temperatury zlikwidowała to w 100% Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
darekk Zgłoś #25 Napisano 16 Października 2010 U mnie jest podobnie... Kąt wtrysku ustawiony,dawka,czujnik temp.wymieniony na ori również świece oki...:dupablada Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
KrisT Zgłoś #26 Napisano 16 Października 2010 (edytowane) lafa0 wez i zamontuj z alledrogo takie cuś (lub podobne) http://moto.allegro.pl/chip-ulatwiajacy-rozruch-audi-vw-seat-skoda-opel-i1264465472.html z afn'ami i 1Z'etami jest tak ze silniki nie maja juz takiej kompresji i odpalanie ponizej temp 14-10stC staje sie problematyczne bowiem ECU załacza swiece dopiero gdy temp spadnie ponizej 5stC. U mnie w 1Z tez był ten problem, niestety grubo ponad 300 tysiaków nalatane zrobiło swoje, zamontowałem w/w pseudo chip i odpalanie auta w okolicach ponad plus 5 stC przestało byc juz uciazliwe. ten pseudo chip to poprostu układ ktory na czas uruchomienia oszukuje ecu podajac nizsza temp, przez co załaczaja się wczesniej i na dłuzej swiece zarowe. Po odpaleniu wskazania temp wracają do rzeczywistych wartosci. Uzytkuje taki moduł od zeszłej jesieni i jak narazie wszystko jest OK, jak jest silnik ciepły bądz temp na zewnatrz przekracza 15stC nie powinno sie patrzec na kontrolke swiec kiedy zgasnie tylko zaraz odpalac co wyłacza moduł. Niestety jak ja kupowałem (chyba u tego goscia) to w opisnie nie było montazu do paska (inne kolory kabli) posłałem mu schemat jak połaczyc i powinien juz miec poprawiony opis montazu. pzdr. Edytowane 16 Października 2010 przez KrisT Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lafa0 Zgłoś #27 Napisano 16 Października 2010 w temacie napisalem jasno "sensowne odpowiedzi" nie wiem czy niektorzy piszą tylko po to zeby pisac czy nie czytają wątku od początku??? kompresja zmierzona na zimnym silniku ,manometr jakim dysponowalem mial max pomiar okolo 27,5 garnki 1,3i 4 owijały wskazowke na max czyli na pewno jest wiecej niz 27 a garnek drugi lekko mniej.Z tego co rozmawialem z mechanikami powinien palic bez klopotu nawet mając 25 i mniej wiec to raczej nie wina kompresji tym bardziej ze na zimnym silniku zawsze jest mniejsza. Juz nie wiem czego sie czepic pozostaje chyba tylko wstawic nowa pompe i zobaczyc co bedzie sie dziać Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
latinoo_80 Zgłoś #28 Napisano 16 Października 2010 A moze wtryski już nie daja ciśnienia sprawdzałeś rozpylanie??? Skoro nie stopień kompresji no to faktycznie teraz bym sprawdził rozpylanie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lafa0 Zgłoś #29 Napisano 16 Października 2010 jak to sprawdzic ??? oddac wtryski do sprawdzenia do bosha czy pompiarza ??? czy wyjąc i na sucho krecac patrzec jak leją ?? w sumie to mam chyba dojscie do wtryskow z SDI na sprawdzenie chyba moga byc Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
_chris_ Zgłoś #30 Napisano 16 Października 2010 jeśli się zabierasz za pompę i wtryski jedź do dobrego pompiarza sprawdzi i wyczyści ci wszystkie wtryski i nie wiem ile kosztuje, ale sprawdzi Ci tak samo pompę jakie daje ciśnienie itd. myślę że nie będzie to dużo kosztować a będziesz miał profeske:) u mnie demontaż/montaż wtrysków + ich sprawdzenie i czyszczenie to 250zł Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lafa0 Zgłoś #31 Napisano 16 Października 2010 najdziwniejsze jest to ze pompa byla robiona tzn uszczelniana calosc nie tylko nastawnik rozebrana czyszczona u dobrego pompiarza niecaly rok temu.Wtryski moge wstawic inne na sprawdzenie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
capslock82 Zgłoś #32 Napisano 17 Października 2010 najdziwniejsze jest to ze pompa byla robiona tzn uszczelniana calosc nie tylko nastawnik rozebrana czyszczona u dobrego pompiarza niecaly rok temu.Wtryski moge wstawic inne na sprawdzenie To nie ma znaczenia ze pompa czyszczona i uszczelniona. Wtryski wyciagasz wieziesz do pompiarza i na maszynie ci sprawdzi. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lafa0 Zgłoś #33 Napisano 18 Października 2010 po ustawieniu dawki na nastawniku 3.6/3.8mg/R auto pali z rana jak kiedys narazie jest ok zobaczymy jak dlugo bo narazie temp otoczenia jest lekko powyzej 5stC zobaczymy co bedzie jak zejdzie do zera i nizej Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach