Qdlik Zgłoś #21 Napisano 18 Października 2010 Zakręty połyka połykanie zakrętów to nie tylko kwestia obniżonej zawiechy... mój na normalnej też połyka.. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
przemo84 Zgłoś #22 Napisano 18 Października 2010 PRZEMO84 a masz wsadzone same sprężyny czy też i amortyzatory?? same sprezyny bo byloby za twardo na rodzinny samochod Ta wtyka pod zderzakiem to grzanie silnika? jeszcze tego nie rozgryzlem ale trzzeba to sprawdzic bo zima idzie a poprzedni wlascicel twierdzil ze to wersja skandynawska takze moze to oto chodzi Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
S1esh Zgłoś #23 Napisano 22 Sierpnia 2011 Podpinając się pod temat mam pytanie (przeszukalem juz 26 stron tematow) czy sprezyny z b3 przod beda pasowaly do b4 ? czy sa jakies przeciwskazania techniczne? Z tego co widze duzo aukcji posiada opis sprezyn przod b3 b4. Z gory dziekuje za odpowiedz. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mielke Zgłoś #24 Napisano 22 Sierpnia 2011 Podpinając się pod temat mam pytanie (przeszukalem juz 26 stron tematow) czy sprezyny z b3 przod beda pasowaly do b4 ? czy sa jakies przeciwskazania techniczne? Z tego co widze duzo aukcji posiada opis sprezyn przod b3 b4. Z gory dziekuje za odpowiedz. to chyba sam sobie odpowiedziałeś Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
RAFAL10 Zgłoś #25 Napisano 22 Sierpnia 2011 B3 i B4 to prawie to samo. Ale jak niektórzy zakładają z Golfa to jest to niepoważne. Golf jest sporo lżejszy. A sprężyna chociaż by miała tą samą liczbę zwojów, grubość, długość, to i tak może być inna. Bo nie tylko to świadczy o wytrzymałości materiału, tylko przede wszytkim zastosowany stop i proces technologiczny (obróbka mechaniczna, cieplna). Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
halfdan Zgłoś #26 Napisano 23 Sierpnia 2011 Mam w B4 założone z przodu sprężyny z golfa III i jest ok. Co prawda poszedł jakieś 15 mm niżej ale jest bardzo dobrze. Odboje górne założyłem od b3 bo są trochę inne i lepiej pasowały, ale na ori odbojach też by nie było źle. Tyłu zakładać nie polecam, szczególnie do kombi, bo zbyt znacząca różnica mas, ale przód wychodzi podobnie bo w paskach i golfach te same silniki montowali. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sebolpittbull Zgłoś #27 Napisano 24 Sierpnia 2011 Co do tyłu się nie wypowiadam ale u mnie na sprężynach od golfa 1.8 leży tak jakbym sobie tego życzył . ale do 15" i wysokości opony 50 musiałem dać w sprężyny gumę usztywniającą niby a u mnie spełnia funkcje podniesienia o centymetr bo haczył o ranty nadkola przy skręcaniu , ale ranty nie były ani zaklepane ani wyciągnięte. Pewnie jak bym miał dobrą zawieche z tyłu i obniżona na dodatek to bez dodatkowej gumy było by idealnie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Darius87 Zgłoś #28 Napisano 30 Listopada 2011 Witam. mam dylemat i nie moge znalezc odpowiedzi. Czy sprezyny od 3B roznia sie srednica od 3BG? Głownie chodzi mi o 2001 rok. Czy juz w FL jest inna srednica sprezyn czy dopiero zmiany te nastapily w rocznikach 2003? Ktos moze w temacie? Dzieki Wielki. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
koxi30 Zgłoś #29 Napisano 30 Listopada 2011 nie ten dział kolego, szukaj w b-5 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mozik1 Zgłoś #30 Napisano 4 Grudnia 2011 ori sprężyny tył w sedanie są z cieńszego drutu. w swoim sedanku mam z kombi i jest bajkowo. z sedana do kombi nie polecam zamiany Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
OdiLV4 Zgłoś #31 Napisano 15 Stycznia 2012 Ja mam sprężyny sportowe a amortyzatory normalne Bilstein... Moim zdaniem jest ok, troszkę obsiadł ale nie szalenie, tak w sam raz i na komfort nie ma co narzekać. Jest sztywniej i trochę pewniej, nie buja tak na dziurach i ładnie łapie zakręty. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Maverick2222 Zgłoś #32 Napisano 17 Stycznia 2012 passat b3 i b4 w zawieszeniu na przod roznia sie tylko poduszkami, na tyle tez jest to samo jedynie combi a sedan jest roznica w twardosci.Ja mam w swoim b3 zalozonego kita z b4 -50/-50 FK comfort jazdy 4- ,ale za to ladnie trzyma sie drogi Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach