vip87 Zgłoś #1 Napisano 11 Października 2010 Prosze mi powiedziec gdzie na schemacie ponizej podpinam podcisnienie od filtra powietrza. Bo albo ja juz nie widze albo juz sam nie wiem. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kajaru Zgłoś #2 Napisano 12 Października 2010 (edytowane) podpinam podcisnienie od filtra powietrza Wężyk podciśnienia od filtra powietrza wpinasz do lewego króćca w pokrywie obudowy wtrysku jak na ostatnim zdjęciu z posta nr 26 w tym temacie: http://forum.vw-passat.pl/showthread.php?p=1035921#post1035921 zobacz schemat z posta nr 9 masz tam zaznaczony ten wężyk od podciśnienia Edytowane 12 Października 2010 przez kajaru Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
vip87 Zgłoś #3 Napisano 12 Października 2010 czyli od filtra do lewego króćca pokrywy wtrysku, od prawego króćca pokrywy wtrysku do podstawy wtrysku... tylko ze tam sa dwa króćce + jeden króciec do filtra weglowego do którego mam wpiac bo na zdjeciach nie jest to zbyt widoczne a chce miec pewnosc na 100% Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kajaru Zgłoś #4 Napisano 12 Października 2010 (edytowane) od prawego króćca pokrywy wtrysku do podstawy wtrysku... tylko ze tam sa dwa króćce + jeden króciec do filtra weglowego do którego mam wpiac bo na zdjeciach nie jest to zbyt widoczne a chce miec pewnosc na 100% Króciec do filtra węglowego ma większą średnicę i na pierwszym zdjęciu jest opisany jako zaciścięty opaską. Od pokrywy z prawego króćca weżyk idzie na ten króciak do podstawy , który jest w samym środku na pierwszym zdjęciu i ma mniejsza średnicę.(czarny kolor krócca ze zdjętym wężykiem) patrząc od przodu samochodu króciak z prawej strony podstawy wtrysku. Edytowane 12 Października 2010 przez kajaru Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
vip87 Zgłoś #5 Napisano 12 Października 2010 czyli ma to byc w ten sposób podpiete? te 3 krócce w jaki sposób maja byc podpiete?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kajaru Zgłoś #6 Napisano 12 Października 2010 zyli ma to byc w ten sposób podpiete? te 3 krócce jaki sposób maja byc podpiete?? I tutaj jest niestety problem ja mam trochę inny układ podciśnienia (silnik RP) dalej nie jestem w stanie Ci pomóc. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
vip87 Zgłoś #7 Napisano 12 Października 2010 w takim razie czy jest mi ktoś w stanie pomóc z tym podcisnieniem??? zalezy mi na czasie bo cały wtrysk jest wykrecony i wstrzymuje mnie tylko to podcisnienie zeby wkoncu zakrecic go ... Pomocy ! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sebam Zgłoś #8 Napisano 12 Października 2010 tak popodpinaj: Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Vipergti Zgłoś #9 Napisano 12 Października 2010 (edytowane) Dobra, to teraz ja mam pytanie.. Mam podłączone wszystkie podciśnienia, jednak w wtyczka od tego dupsa od podciśnień(co w nim jedno wyjście jest zaślepione) jest u mnie urwana.. zarobiłem taką wtyczkę nową, jednak mam problem bo nie wiem który przewód ma iść z lewej, a który z prawej ( jak podłączę na odwrót, to będzie to działało w drugą stronę, dobrze rozumiem??) Edytowane 12 Października 2010 przez Vipergti Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
vip87 Zgłoś #10 Napisano 12 Października 2010 jak chcesz to jutro lukne i napisze CI jak to ma byc Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Vipergti Zgłoś #11 Napisano 12 Października 2010 Byłbym wdzięczny. Jakbyś mógł mi na tym zdjęciu strzałką pokazać gdzie jaki kabelek. Wiem, że jeden zdaje się czarno-zielony, a drugi nie pamiętam.. w każdym razie czekam..Pozdro! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
vip87 Zgłoś #12 Napisano 13 Października 2010 (edytowane) kolego własnie ide luknac na te kabelki i zachwile Ci tu napisze, nie miałem jak wczesniej Edytowane 13 Października 2010 przez vip87 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Vipergti Zgłoś #13 Napisano 13 Października 2010 Czekam.. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
vip87 Zgłoś #14 Napisano 13 Października 2010 juz jest Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Vipergti Zgłoś #15 Napisano 13 Października 2010 Super, więc jak należy je podłączyć?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
vip87 Zgłoś #16 Napisano 13 Października 2010 2 moje posty wyzej powininno byc foto z zaznaczonymi kolorami od strony grodziowej jest kolor czerwono zielony a ten po lewej jest czarno biały Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Vipergti Zgłoś #17 Napisano 14 Października 2010 Dzięki kolego za pomoc.. Pozdrawiam! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
vip87 Zgłoś #18 Napisano 14 Października 2010 no i jak tam podpinałes te kabelki zgadzaja sie kolory? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Vipergti Zgłoś #19 Napisano 14 Października 2010 Jeszcze nie podpinałem Kiedyś próbowałem, ale nie byłem pewny, a nie chciałem spitolić nic.. więc odpuściłem.. jutro po widnemu zrobię..Na pewno się będą zgadzały, bo dziś zerknąłem i jeden jest czarno-biały, a drugi faktycznie czerwono-zielony.. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
vip87 Zgłoś #20 Napisano 14 Października 2010 To jak podepniesz to daj znac jak pasek sobie radzi Pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach