Skocz do zawartości
rzulu

Wibracje samochodu przy rownej jezdzie

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, problem objawia sie nastepujaco.

CAly samochod wibruje jak bym jechal po nierownej nawierzchni. Sytulacja taka wystepuje bardzo czesto gdy jade na 3 biegu obroty w okolicy 3 tys predkosc ok 60 km/h oraz 4 bieg obroty 2 tys predkosc 60 km/h

Dodatkowo gdy gasze silnik czuje jak caly samochod wpada w podobne wibracje.

Co to moze byc ?

 

Pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

to co zwykle czyli kolo D/M (boże....) lub przeguby nie wywazone kola (moze zaliczyles dziure? jednak jak gasisz motor to dwumas i poduszki silnika pod uwage

wpisz szukajke od ... tego jest na forum

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Odswiezam temat. Takie same wibracje mam gdy jade na 1 biegu ze stala predkoscia przy obrotach okolo 1400-1800. Co wiecej, bardziej czuc te wibracje jak jest auto rozgrzane.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
to sprawdź to co kolega napisał czyli półoś przeguby i dwumas

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Hmm, jak mam sprawdzić kolo DM ? Nie wiem tez jak mam sprawdzic polos ? Jakies luzy beda ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

-przy gaszeniu auta wydaje mi się zawsze są delikatne wibracje. Co do zawieszenia to mogą być to opony, możesz to sprawdzić przekładając koła tył na przód i jak poczujesz zmiane, to wiesz co jest przyczyną.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

to na 100% nie sa koła ... wibracje wystepuaja tylko jak utrzymuje stala predkosc... tzn jak rozpedze auto do predkosci na ktorej wystepuja wibracje ( nie wazne ktory bieg ) i dam na luz i auto bedzie sie toczyc to wibracej znikaja. Wiec opony odpadaja.

W warsztacie zasugerowali mi ze to moze byc przez wyrobione tuleje belki tylnej.

Ja sie nie znam ale zastana mnie czy to nie przypadkiem poduchy pod skrzynia.

Bo wibracje wystepuja tylko jak pracuje skrzynia.

Wiem zaraz zacznie sie ze kolo DM ale poza tym nei ma innych objawow.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
to na 100% nie sa koła ... wibracje wystepuaja tylko jak utrzymuje stala predkosc... tzn jak rozpedze auto do predkosci na ktorej wystepuja wibracje ( nie wazne ktory bieg ) i dam na luz i auto bedzie sie toczyc to wibracej znikaja. Wiec opony odpadaja.

W warsztacie zasugerowali mi ze to moze byc przez wyrobione tuleje belki tylnej.

Ja sie nie znam ale zastana mnie czy to nie przypadkiem poduchy pod skrzynia.

Bo wibracje wystepuja tylko jak pracuje skrzynia.

Wiem zaraz zacznie sie ze kolo DM ale poza tym nei ma innych objawow.

mi to bardziej na przeguby wew pasuj niż DM ale nie wykluczam jej

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Hmm a sa jakies inne objawy padajacych przegubow wew. ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ja tez mam delikatne wibracje ale tylko jak gasze silnik ale to chyba normalne.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Hmm a sa jakies inne objawy padajacych przegubow wew. ?
szumy drgania na kole kierownicy na pedałach tak jakby

 

---------- Post added at 22:40 ---------- Previous post was at 22:39 ----------

 

ja tez mam delikatne wibracje ale tylko jak gasze silnik ale to chyba normalne.
to początkowe objawy DM

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

a jak gasisz silnik słychac jakies stukanie?

 

---------- Post added at 22:42 ---------- Previous post was at 22:40 ----------

 

Napisał grzechu

ja tez mam delikatne wibracje ale tylko jak gasze silnik ale to chyba normalne.

 

to początkowe objawy DM

ale tak pozatym silnik równo pracuje i nie ma żadnych wibracji!!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
a jak gasisz silnik słychac jakies stukanie?

 

---------- Post added at 22:42 ---------- Previous post was at 22:40 ----------

 

ale tak pozatym silnik równo pracuje i nie ma żadnych wibracji!!

a nie stuka na przełączeniu z 1na2 lub z 2na3

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

co ty nic a nic

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
co ty nic a nic
to może masz poduchy pod silnikiem wyje...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ale to chyba bardzo lewarkiem zmiany biegów by mi rzucało??

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
ale to chyba bardzo lewarkiem zmiany biegów by mi rzucało??
by rzucało jakbyś miał pod skrzynią wyje..

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

a jak sprawdzic te poduchy?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
a jak sprawdzic te poduchy?
wlyść pod auto i pobujać silnikiem

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

nie mam zadnych wibracji na kierownicy ... caly samochod buja

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności