Skocz do zawartości
rydzo9999

Ciężko pali vw passat B5

Rekomendowane odpowiedzi

Nie sprawdzaj świecy na prostowniku bo jak masz jakiś słaby to pierun lognisty ci go zniszczy hehehe.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Ty chyba pojecia nie masz jaka swieca ma budowe jesli wg twojego rozumowania jest ona tylko minusem

Nadal twierdzę, ze obudowa świecy jest minusem :fajny A PLUS jest wewnątrz i jest odizolowany od reszty.

Jeśli według twojego rozumowania świeca nie jest MINUSem, to w takim razie po podaniu napięcia - cały silnik i jego wszelkie elementy będą pod napieciem - czyż nie? :bry2

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
A PLUS jest wewnątrz i jest odizolowany od reszty.
No i wkoncu dotarlo ,pamietaj ze chodzi o sprawdzenie swiecy kablem,i nie odwracaj kota ogonem teraz bo opisalem budowe swiecy a ty tu teraz o napieciu silnika,to nie ja pisalem ze swieca jest tylko minusem,czyli co ? wychodzi na to ze to zwykla srubka i po sprawdzeniu jej kabelkiem bedzie iskra ale to nie znaczy ze srubka jest sprawna.Dobra koncymy juz:P

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
nie odwracaj kota ogonem teraz

 

Świeca wkręcona w blok silnika - wiec jasne jest, ze obudowa świecy, czyli to, co się styka z blokiem silnika :fajny

 

Koniec :offtopic:D Sprawa jest jasna.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wiat niedawno kupiłem passata B5 1.9 tdi 90km 99.r i problem polega na tym ze po postoju dluzszym niż 5h ma ciężko odpalić swiece sprawdzane na komputerze zero bledow , wystepuje rowniez cos takiego ze po wysprzegleniu auta np. jadac na 2 biegu auto zaczyna poszarpyuwac i chodzic nie równo na postoju tez to wystepuje, dodatkowo dużo pali.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Sprawdz dawke paliwa bo chyba ma dowalone nastawnikiem albo sam nastawnik do czyszczenia.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A jaka powinna być dawka

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dawka to napewno dotyczy bedzie poszarpywania, ale co ze slabym odpalaniem bo ja mam to samo tzn. ciezko odpala mi z rana, przewody mam powymieniane, swiece tez 4 nowe, zalozylem nawet zaworek zwrotny ale pompa sie nie zapowietrza. Dodam tylko, ze rano jest jeszcze problem ze wspomaganiem hamulcow, pojawia sie dopiero po przejechaniu ok 0,5 km

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
swiece sprawdzane na komputerze zero bledow ,

 

Pisałem juz , że świece sprawdzać komputerem, to tak samo jak VAGiem wysokość bieżnika w opinie :fajny Komp sprawdzi ci tylko czy idzie prąd do świecy i czy działa automat podgrzewania. A nie samą sprawność świecy.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

a ja tak jeszcze troche dam offtopica, mowiliscie ze ciezko palil na mrozie bez swiec

dzisiaj rano bylo u mnie -3, całą noc stał, szyby całe oszroniałe aż. Odpalił od ręki :D a niby wszystkie świece do wywalenia. Ten samochód mnie zaskakuje.

 

btw, nie wiem czy pisałem ale przy okazji sprawdzilem czy do swiec dociera napiecie i wszystko do świec jest ok

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Może to nie wina świec, tylko akumulatora, tak jak u mnie. Bywało, ze przy -5 odpalał od strzała a innym razem przy -1 zapalał z trudem.

Wyszło, ze AKU miał zwarcie wewnętrzne, które raz było, raz nie. Czyli coś tma w środku metalowego pływało i czasami zwierało, czasami nie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ale u mnie na którko żadna świeca się nie odpaliła... na krótko przez amperomierz prąd = 0

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Kupilem 4 nowe swiece bo dwie byly do d...py to lepiej wymienic komplet ale pojawil sie problem bo jedna fajka jest calkowicie zjebsuta a druga ledwo zyje. W zwiazku z tym ze mam juz 4 nowe swiece a fajki sa do wywalenia to czy mozna nagwintowac lepek swiecy i podlaczyc przewody na konektorki oczkowe?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jesli chodzi ci o ta izolacje na fajkach ta ja u siebie calkiem ja wywalilem i zostawilem gole konektory ktore zacisnalem kombinerkami i siedza sztywno jak cyce siedemnastki heheheh

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

I tez chyba tak zrobie i daj mi numer do tej siedemnastki

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Witam

Auto jeździ normalnie pali normalnie jak zimne, jak rozgrzeje się dobrze do 90°C to po chwili postoju (3minuty) nie zapali, można kręcić aż aku padnie. Do niedawna po dłuższym kręceniu jeszcze odpalał, teraz trzeba odczekać jakieś 30-40 minut i dopiero odpala.

Sterownik silnika nie wywala żadnego błędu, temperatura silnika prawidłowa, czujnik temp. sprawny, czujnik obrotu wału sprawny, uszczelki na pompkach wymienione w maju zeszłego roku, akumulator nowy, obroty rozrusznika podczas rozruchu 210 (czy nie za mało?). Zdjęcie wtyczki z czujnika temperatury nic nie pomaga.

Jak auto chodzi dawki poszczególnych wtrysków w bloku 13 w normie, bipy prawidłowe.

Proszę o jakieś sugestie nie wiem czego się zaczepić.

 

Samochód od pewnego czasu już dobrze pali na rozgrzanym silniku, wystarczyło wymienić filtr paliwa. Nie mam pomysłu co to miało wspólnego z niepaleniem na ciepłym silniku ale pomogło.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam! Posiadam VW Passata 1.9 tdi 101 km 2001r miałem wymienianą pompę vac , regenerowną turbosprężarkę była przeprowadzana kalibracja i test pompowtryskiwaczy w silniku zostały wymienione dwa tłoki bo były przepalone , sprawdzona głowicą wymienione 2 swiece zarowe.Po tych naprawach odpalanie na zimnym silniku kończy sie trzesieniem kabiną i obroty są bardzo niskie puści, dymka i po kilku sek wszystko się stabilizuje lub kilka razy próbuję go odpalić a on niby łapie i zaraz gaśnie jeśli już załapie to na początku jest słaby i jak daje z 1 na 2 boję sie ze zgaśnie i jeśli jest już troszkę silnik nagarzany to już bez problemu pali. Zauważyłem po tych naprawach wyciek z lewej strony silnika i mały bąmbel powietrza w przewodzie paliwowym. Jestem załamany wydałem worek pieniędzy a mechanik twierdzi ze problem tkwi jeszcze w sprzęgle i dlatego tak nim trzęsie. Co o tym sądzicie?Zrobiłem po tych naprawach koło 1500 km czy nie czas wymienić olej i filtry?Podpinałem go pod vaga i wyskoczył błąd 16705 czujnik obrotów silnika zakres/możliwośc , lub jego obwód ckp- zły sygnał. Filmik z porannego rozruchu

Edytowane przez bawar

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie pali na wszystkie gary. Dokladnie sprawdz swiece jesli nie to wtryski.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeżeli długo kręci rozrusznikiem tak z 4obroty wałem może to być wyłącznik świateł czesto diody smd pękają i robią bałagan w ecu najprościej wyjąć wylącznik i sprobować odpalić albo chociaż przekręcić na zapalone światła nie wiem jak jest w passacie b6 ale w audi a4 b6 często jest w tym problem ludzie łądują pieniądze gdzie nie ma przyczyny.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Kolego spróbuj jeszcze podoginać konektorki przy pompowtryskach

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności