lisekexeter Zgłoś #321 Napisano 11 Lutego 2015 Nie sprawdzaj świecy na prostowniku bo jak masz jakiś słaby to pierun lognisty ci go zniszczy hehehe. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Danek75 Zgłoś #322 Napisano 11 Lutego 2015 Ty chyba pojecia nie masz jaka swieca ma budowe jesli wg twojego rozumowania jest ona tylko minusem Nadal twierdzę, ze obudowa świecy jest minusem :fajny A PLUS jest wewnątrz i jest odizolowany od reszty. Jeśli według twojego rozumowania świeca nie jest MINUSem, to w takim razie po podaniu napięcia - cały silnik i jego wszelkie elementy będą pod napieciem - czyż nie? :bry2 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lisekexeter Zgłoś #323 Napisano 11 Lutego 2015 A PLUS jest wewnątrz i jest odizolowany od reszty. No i wkoncu dotarlo ,pamietaj ze chodzi o sprawdzenie swiecy kablem,i nie odwracaj kota ogonem teraz bo opisalem budowe swiecy a ty tu teraz o napieciu silnika,to nie ja pisalem ze swieca jest tylko minusem,czyli co ? wychodzi na to ze to zwykla srubka i po sprawdzeniu jej kabelkiem bedzie iskra ale to nie znaczy ze srubka jest sprawna.Dobra koncymy juz:P Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Danek75 Zgłoś #324 Napisano 11 Lutego 2015 nie odwracaj kota ogonem teraz Świeca wkręcona w blok silnika - wiec jasne jest, ze obudowa świecy, czyli to, co się styka z blokiem silnika :fajny Koniec Sprawa jest jasna. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Lukasz@@ Zgłoś #325 Napisano 13 Lutego 2015 Wiat niedawno kupiłem passata B5 1.9 tdi 90km 99.r i problem polega na tym ze po postoju dluzszym niż 5h ma ciężko odpalić swiece sprawdzane na komputerze zero bledow , wystepuje rowniez cos takiego ze po wysprzegleniu auta np. jadac na 2 biegu auto zaczyna poszarpyuwac i chodzic nie równo na postoju tez to wystepuje, dodatkowo dużo pali. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lisekexeter Zgłoś #326 Napisano 13 Lutego 2015 Sprawdz dawke paliwa bo chyba ma dowalone nastawnikiem albo sam nastawnik do czyszczenia. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Lukasz@@ Zgłoś #327 Napisano 13 Lutego 2015 A jaka powinna być dawka Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
driver187 Zgłoś #328 Napisano 13 Lutego 2015 Dawka to napewno dotyczy bedzie poszarpywania, ale co ze slabym odpalaniem bo ja mam to samo tzn. ciezko odpala mi z rana, przewody mam powymieniane, swiece tez 4 nowe, zalozylem nawet zaworek zwrotny ale pompa sie nie zapowietrza. Dodam tylko, ze rano jest jeszcze problem ze wspomaganiem hamulcow, pojawia sie dopiero po przejechaniu ok 0,5 km Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Danek75 Zgłoś #329 Napisano 13 Lutego 2015 swiece sprawdzane na komputerze zero bledow , Pisałem juz , że świece sprawdzać komputerem, to tak samo jak VAGiem wysokość bieżnika w opinie :fajny Komp sprawdzi ci tylko czy idzie prąd do świecy i czy działa automat podgrzewania. A nie samą sprawność świecy. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kuj0n Zgłoś #330 Napisano 13 Lutego 2015 a ja tak jeszcze troche dam offtopica, mowiliscie ze ciezko palil na mrozie bez swiec dzisiaj rano bylo u mnie -3, całą noc stał, szyby całe oszroniałe aż. Odpalił od ręki a niby wszystkie świece do wywalenia. Ten samochód mnie zaskakuje. btw, nie wiem czy pisałem ale przy okazji sprawdzilem czy do swiec dociera napiecie i wszystko do świec jest ok Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Danek75 Zgłoś #331 Napisano 13 Lutego 2015 Może to nie wina świec, tylko akumulatora, tak jak u mnie. Bywało, ze przy -5 odpalał od strzała a innym razem przy -1 zapalał z trudem. Wyszło, ze AKU miał zwarcie wewnętrzne, które raz było, raz nie. Czyli coś tma w środku metalowego pływało i czasami zwierało, czasami nie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kuj0n Zgłoś #332 Napisano 13 Lutego 2015 ale u mnie na którko żadna świeca się nie odpaliła... na krótko przez amperomierz prąd = 0 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
driver187 Zgłoś #333 Napisano 14 Lutego 2015 Kupilem 4 nowe swiece bo dwie byly do d...py to lepiej wymienic komplet ale pojawil sie problem bo jedna fajka jest calkowicie zjebsuta a druga ledwo zyje. W zwiazku z tym ze mam juz 4 nowe swiece a fajki sa do wywalenia to czy mozna nagwintowac lepek swiecy i podlaczyc przewody na konektorki oczkowe? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lisekexeter Zgłoś #334 Napisano 14 Lutego 2015 Jesli chodzi ci o ta izolacje na fajkach ta ja u siebie calkiem ja wywalilem i zostawilem gole konektory ktore zacisnalem kombinerkami i siedza sztywno jak cyce siedemnastki heheheh Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
driver187 Zgłoś #335 Napisano 14 Lutego 2015 I tez chyba tak zrobie i daj mi numer do tej siedemnastki Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Alexx Zgłoś #336 Napisano 21 Lutego 2015 Witam Auto jeździ normalnie pali normalnie jak zimne, jak rozgrzeje się dobrze do 90°C to po chwili postoju (3minuty) nie zapali, można kręcić aż aku padnie. Do niedawna po dłuższym kręceniu jeszcze odpalał, teraz trzeba odczekać jakieś 30-40 minut i dopiero odpala. Sterownik silnika nie wywala żadnego błędu, temperatura silnika prawidłowa, czujnik temp. sprawny, czujnik obrotu wału sprawny, uszczelki na pompkach wymienione w maju zeszłego roku, akumulator nowy, obroty rozrusznika podczas rozruchu 210 (czy nie za mało?). Zdjęcie wtyczki z czujnika temperatury nic nie pomaga. Jak auto chodzi dawki poszczególnych wtrysków w bloku 13 w normie, bipy prawidłowe. Proszę o jakieś sugestie nie wiem czego się zaczepić. Samochód od pewnego czasu już dobrze pali na rozgrzanym silniku, wystarczyło wymienić filtr paliwa. Nie mam pomysłu co to miało wspólnego z niepaleniem na ciepłym silniku ale pomogło. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bawar Zgłoś #337 Napisano 3 Kwietnia 2015 (edytowane) Witam! Posiadam VW Passata 1.9 tdi 101 km 2001r miałem wymienianą pompę vac , regenerowną turbosprężarkę była przeprowadzana kalibracja i test pompowtryskiwaczy w silniku zostały wymienione dwa tłoki bo były przepalone , sprawdzona głowicą wymienione 2 swiece zarowe.Po tych naprawach odpalanie na zimnym silniku kończy sie trzesieniem kabiną i obroty są bardzo niskie puści, dymka i po kilku sek wszystko się stabilizuje lub kilka razy próbuję go odpalić a on niby łapie i zaraz gaśnie jeśli już załapie to na początku jest słaby i jak daje z 1 na 2 boję sie ze zgaśnie i jeśli jest już troszkę silnik nagarzany to już bez problemu pali. Zauważyłem po tych naprawach wyciek z lewej strony silnika i mały bąmbel powietrza w przewodzie paliwowym. Jestem załamany wydałem worek pieniędzy a mechanik twierdzi ze problem tkwi jeszcze w sprzęgle i dlatego tak nim trzęsie. Co o tym sądzicie?Zrobiłem po tych naprawach koło 1500 km czy nie czas wymienić olej i filtry?Podpinałem go pod vaga i wyskoczył błąd 16705 czujnik obrotów silnika zakres/możliwośc , lub jego obwód ckp- zły sygnał. Filmik z porannego rozruchu Edytowane 3 Kwietnia 2015 przez bawar Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bandzor Zgłoś #338 Napisano 3 Kwietnia 2015 Nie pali na wszystkie gary. Dokladnie sprawdz swiece jesli nie to wtryski. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Petunia Zgłoś #339 Napisano 4 Kwietnia 2015 Jeżeli długo kręci rozrusznikiem tak z 4obroty wałem może to być wyłącznik świateł czesto diody smd pękają i robią bałagan w ecu najprościej wyjąć wylącznik i sprobować odpalić albo chociaż przekręcić na zapalone światła nie wiem jak jest w passacie b6 ale w audi a4 b6 często jest w tym problem ludzie łądują pieniądze gdzie nie ma przyczyny. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
1general1 Zgłoś #340 Napisano 4 Kwietnia 2015 Kolego spróbuj jeszcze podoginać konektorki przy pompowtryskach Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach