Luq@sz Zgłoś #1 Napisano 3 Października 2010 Mam problem z napięciem na wtyczce pompy paliwa po podłączeniu żarówki ledwo się żarzy, słaby prąd ;/ bezpiecznik nr18 jest ok ma ktoś może informację jaki przekaźnik stoi za pompą ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lebow Zgłoś #2 Napisano 3 Października 2010 (edytowane) Przekaźnik pompy to pierwszy od prawej w dolnym rzędzie...nie jestem pewny ale duże oznaczenie to chyba 167. Tylko ze napięcie na stałe pojawi się dopiero przy rozruchu auta, po przekreceniu zapłonu impuls na pompę trwa kilka sekund....ale to powinieneś wiedzieć. Edytowane 3 Października 2010 przez lebow Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Luq@sz Zgłoś #3 Napisano 3 Października 2010 dzięki jutro jeszcze obadam sprawę powiedz mi jeszcze czy taki przekaźnik można kopić w elektronicznym czy tylko aso ewentualnie z rozbiórki ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lebow Zgłoś #4 Napisano 3 Października 2010 Ja bym szukał na szrotach. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tomw88 Zgłoś #5 Napisano 4 Października 2010 szukaj albo 67 albo jak pisze Wlodek 167 pasuja zamiennie sprawdzalem Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kamboy Zgłoś #6 Napisano 30 Stycznia 2011 Witam.Mam podobny problem wymieniłem silnik na seatoski 2e po wymianie silnika zginoł mi prąd na pompie ,wstawiłem przekaźnik nr.167 którego nie znalazłem w samochodzie po odbiorze od mechanika lecz niestety nic to nie zmieniło prądu jak nie było tak nie ma dodam jeszcze że nie ma też napięcia na listwę wtrysków a przed zmianą silnika to wszystko funkcjonowało.Mechanik twierdzi że podłączył wszystko tak jak było wcześniej. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach