Skocz do zawartości
elkosmita

Turbina 115 a 130 km ?

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

szukałem na forum ale nie znalazłem nic co by mnie naprowadziło na konkretną odpowiedz.

Jestem użytkownikiem samochodu i silniki spalinowe to nie mój temat.

Posiadam passata b5 fl 2001. Miał on wymieniany silnik, ale to historia.

W dokumentacji mam napisane 96Kw co bardzo łatwo przeliczyć na KM (130,5)

Mój problem polega na tym że oddawałem turbinę do regeneracji i niestety padła po 126km :/ W zamian mogę otrzymać "taką samą" ale panowie którzy brali ode mnie turbinę w protokole odebrania pisali "turbina 115km" i taką też proponują mi w zamian bo autko potrzebuję na już. Patrząc na nie nie widzę różnicy.

Powiedzcie proszę jak taki szarak jak ja może rozróżnić turbinę 115 od 130 ?

 

pozdrawiam

 

elkosmita

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Witam,

szukałem na forum ale nie znalazłem nic co by mnie naprowadziło na konkretną odpowiedz.

Jestem użytkownikiem samochodu i silniki spalinowe to nie mój temat.

Posiadam passata b5 fl 2001. Miał on wymieniany silnik, ale to historia.

W dokumentacji mam napisane 96Kw co bardzo łatwo przeliczyć na KM (130,5)

Mój problem polega na tym że oddawałem turbinę do regeneracji i niestety padła po 126km :/ W zamian mogę otrzymać "taką samą" ale panowie którzy brali ode mnie turbinę w protokole odebrania pisali "turbina 115km" i taką też proponują mi w zamian bo autko potrzebuję na już. Patrząc na nie nie widzę różnicy.

Powiedzcie proszę jak taki szarak jak ja może rozróżnić turbinę 115 od 130 ?

 

pozdrawiam

 

elkosmita

 

kurna przeczytałem to i nic nie kumam z opisu :D

jezdzisz na silniku czy dokumentacji? czy miałeś taki sam wcześniej jak i teraz ?

powiedz co to za serwis chce Ci dać 115 za 130tke ? moim zdaniem są inne :D

dlaczego nie odstawisz auta do kogoś kto się zna ?

chyba że miałeś wcześniej coś grzebane i turbo ktoś wymieniał...

Edytowane przez kamilb

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Auto miało kiedyś silnik 1,8T zmieniony na 1,9TDI nie pytajcie proszę czemu..

Zmiana w serwisie i opis od silnika 96kw. Turbo wyjmowano w warsztacie który za wymianę policzył mnie 3X mniej niż firma która regeneruje turbiny. W Warsztacie powiedziano mi że takie turbiny sa i w 115 i w 130-kach. Chciałbym to jednak zweryfikować a nie znam się Czy wobec tego nie ma między nimi różnicy ? a jeśli jest to czy dam radę to rozpoznać ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
powiedziano mi że takie turbiny sa i w 115 i w 130-kach

 

w passatach są różne, turbo od 130-ki jest na szybkozłączkę.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

w passatach są różne, turbo od 130-ki jest na szybkozłączkę.

 

 

Dokładnie tak :)

 

wizualnie np.

http://pl.turbolader.net/Katalog-Tur...231-5010S.aspx

http://pl.turbolader.net/Katalog-Tur...6215-0001.aspx

 

 

Ale poza tym są inne średnice "bebechów"...

 

Jest cała masa info na forum...

Edytowane przez Muminek

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wszystko jest tak jak napisał kolega Muminek. Zobacz wizualnie oceń po wyjściu na ic którą turbinę posiadasz i sprawa się wyjaśni. Może tylko "fachowcy" którzy regenerują turbinę wpisali w protokół, że jest od wersji 115KM choć w rzeczywistości jest 130? Pozdro.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

 

Dzięki za pomoc. Widać od razu.

Jako że nie byłem podczas operacji demontażu nie wiem jaka była oryginalnie włożona, ale widać wyraźnie o jaką szybko złączkę chodzi. Teraz to prawie w domu jestem. Widać kiedyś ktoś wała jakiegoś strzelił pisząc 96KW w papierach od silnika.

 

Dziękuję raz jeszcze

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ja bym się nie zgodził na założenie turbo od 115, chyba że warsztat zapewnie mnie że autko nie będzie przez to słabsze... bo może jest różnica w budowie tych turbin, ale wydaje mi się że 115 może spełniać identyczne zadanie dają takie same parametry osiągowe jak 130...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
ja bym się nie zgodził na założenie turbo od 115, chyba że warsztat zapewnie mnie że autko nie będzie przez to słabsze... bo może jest różnica w budowie tych turbin, ale wydaje mi się że 115 może spełniać identyczne zadanie dają takie same parametry osiągowe jak 130...

 

 

 

Ale na ewentualne przyszłe "mody" już nie starczy...

...wiem coś o tym

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dzisiaj odbieram auto. Niby wszystko jest "OK". zobaczymy....

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności