elkosmita Zgłoś #1 Napisano 3 Października 2010 Witam, szukałem na forum ale nie znalazłem nic co by mnie naprowadziło na konkretną odpowiedz. Jestem użytkownikiem samochodu i silniki spalinowe to nie mój temat. Posiadam passata b5 fl 2001. Miał on wymieniany silnik, ale to historia. W dokumentacji mam napisane 96Kw co bardzo łatwo przeliczyć na KM (130,5) Mój problem polega na tym że oddawałem turbinę do regeneracji i niestety padła po 126km W zamian mogę otrzymać "taką samą" ale panowie którzy brali ode mnie turbinę w protokole odebrania pisali "turbina 115km" i taką też proponują mi w zamian bo autko potrzebuję na już. Patrząc na nie nie widzę różnicy. Powiedzcie proszę jak taki szarak jak ja może rozróżnić turbinę 115 od 130 ? pozdrawiam elkosmita Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kamilb Zgłoś #2 Napisano 3 Października 2010 (edytowane) Witam,szukałem na forum ale nie znalazłem nic co by mnie naprowadziło na konkretną odpowiedz. Jestem użytkownikiem samochodu i silniki spalinowe to nie mój temat. Posiadam passata b5 fl 2001. Miał on wymieniany silnik, ale to historia. W dokumentacji mam napisane 96Kw co bardzo łatwo przeliczyć na KM (130,5) Mój problem polega na tym że oddawałem turbinę do regeneracji i niestety padła po 126km W zamian mogę otrzymać "taką samą" ale panowie którzy brali ode mnie turbinę w protokole odebrania pisali "turbina 115km" i taką też proponują mi w zamian bo autko potrzebuję na już. Patrząc na nie nie widzę różnicy. Powiedzcie proszę jak taki szarak jak ja może rozróżnić turbinę 115 od 130 ? pozdrawiam elkosmita kurna przeczytałem to i nic nie kumam z opisu jezdzisz na silniku czy dokumentacji? czy miałeś taki sam wcześniej jak i teraz ? powiedz co to za serwis chce Ci dać 115 za 130tke ? moim zdaniem są inne dlaczego nie odstawisz auta do kogoś kto się zna ? chyba że miałeś wcześniej coś grzebane i turbo ktoś wymieniał... Edytowane 3 Października 2010 przez kamilb Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
elkosmita Zgłoś #3 Napisano 3 Października 2010 Auto miało kiedyś silnik 1,8T zmieniony na 1,9TDI nie pytajcie proszę czemu.. Zmiana w serwisie i opis od silnika 96kw. Turbo wyjmowano w warsztacie który za wymianę policzył mnie 3X mniej niż firma która regeneruje turbiny. W Warsztacie powiedziano mi że takie turbiny sa i w 115 i w 130-kach. Chciałbym to jednak zweryfikować a nie znam się Czy wobec tego nie ma między nimi różnicy ? a jeśli jest to czy dam radę to rozpoznać ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dtambor Zgłoś #4 Napisano 3 Października 2010 powiedziano mi że takie turbiny sa i w 115 i w 130-kach w passatach są różne, turbo od 130-ki jest na szybkozłączkę. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Muminek Zgłoś #5 Napisano 3 Października 2010 (edytowane) w passatach są różne, turbo od 130-ki jest na szybkozłączkę. Dokładnie tak wizualnie np. http://pl.turbolader.net/Katalog-Tur...231-5010S.aspx http://pl.turbolader.net/Katalog-Tur...6215-0001.aspx Ale poza tym są inne średnice "bebechów"... Jest cała masa info na forum... Edytowane 3 Października 2010 przez Muminek Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Maniek01 Zgłoś #6 Napisano 3 Października 2010 Wszystko jest tak jak napisał kolega Muminek. Zobacz wizualnie oceń po wyjściu na ic którą turbinę posiadasz i sprawa się wyjaśni. Może tylko "fachowcy" którzy regenerują turbinę wpisali w protokół, że jest od wersji 115KM choć w rzeczywistości jest 130? Pozdro. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
elkosmita Zgłoś #7 Napisano 4 Października 2010 Dzięki za pomoc. Widać od razu. Jako że nie byłem podczas operacji demontażu nie wiem jaka była oryginalnie włożona, ale widać wyraźnie o jaką szybko złączkę chodzi. Teraz to prawie w domu jestem. Widać kiedyś ktoś wała jakiegoś strzelił pisząc 96KW w papierach od silnika. Dziękuję raz jeszcze Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bolsfanwk Zgłoś #8 Napisano 4 Października 2010 ja bym się nie zgodził na założenie turbo od 115, chyba że warsztat zapewnie mnie że autko nie będzie przez to słabsze... bo może jest różnica w budowie tych turbin, ale wydaje mi się że 115 może spełniać identyczne zadanie dają takie same parametry osiągowe jak 130... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Muminek Zgłoś #9 Napisano 4 Października 2010 ja bym się nie zgodził na założenie turbo od 115, chyba że warsztat zapewnie mnie że autko nie będzie przez to słabsze... bo może jest różnica w budowie tych turbin, ale wydaje mi się że 115 może spełniać identyczne zadanie dają takie same parametry osiągowe jak 130... Ale na ewentualne przyszłe "mody" już nie starczy... ...wiem coś o tym Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
elkosmita Zgłoś #10 Napisano 5 Października 2010 Dzisiaj odbieram auto. Niby wszystko jest "OK". zobaczymy.... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach