PiotrekVW Zgłoś #1 Napisano 26 Września 2010 Witam Mam problem z szyba kierowcy, przy otwieraniu idzie bez problemu w dol ale juz widac ze krzywo, przy zamykaniu nie ma szans jej zamknac bez rozebrania boczku i jej prostowaniu na sile, idzie strasznie krzywo jakby miala zaraz wyskoczyc. Kupilem na alegro caly mechanizm ( NOWY NIBY BARDZO DOBRY ZAMIENNIK !!) na ktorym idzie jeszcze gorzej Czy moglo cos sie uszkodzic w drzwiach ? czy raczej trafilem na felerny NOWY mechanizm ? Dzwonilem do czlowieka od ktorego to kupilem to zostalem prawie wysmiany ze nie umiem montowac, ze 150 sprzedanych i zadnych problemow itd itd. Teraz juz nie wiem czy trafilem na gowno czy cos w drzwiach nie tak, a nie chce zabardzo wydawac kasy w bloto Aha zapomnialem dodac szyby elektryczne Dzieki i pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sision Zgłoś #2 Napisano 27 Września 2010 Może masz wygięte prowadnice wewnątrz drzwi? takie pionowe metalowe szyby. Po nich przesuwa się mechanizm. Ale sprawdź dobrze, bo ja mam to samo od strony pasażera i tam jest wygięty podnośnik. Już raz go prostowałem i było dobrze. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
LukiS Zgłoś #3 Napisano 27 Września 2010 Pewnie wygląda to tak jakby szybę od strony lusterka coś trzymało prawda ? U mnie tak było ale są dwie możliwości takiego zachowania na oryginalych podnośnikach no i można dodać 3 na zamiennikach. Pierwsza z nich to taka, że możesz mieć po prostu jaką wadę podnośnika ale to póki co pomijam. Kolejna możliwość - przy dolnej szynie po której jeżdżą ślizgi od strony zamka drzwi powinieneś mieć nasunięty taki czarny plastik właśnie na tą szynę. Jest on tak skonstruowany, że ma właśnie odpowiadać za stabilizowanie szyby aby nie podnosiła się za bardzo z tej strony i szła równo. Możliwe że w ogóle go u ciebie nie ma lub jest pęknięty. Sprawdź go Kolejna rzecz - prowadnica od strony lusterka - taka pionowa z wkładką z jakiegoś materiału. Sprawdź ją czy jest dobrze przykręcona to po pierwsze. PO drugie jeśli jest to możliwe że pod tą jakby uszczelką wdała się korozja i prowadnica spuchła i "trzyma" Ci szybę po tej stronie. możesz wymontować mechanizm i wyjąć tą uszczelkę z tej prowadnicy i oczyścić ją z rdzy. Dobrze by było wymienić tę wkładkę bo ona po prostu traci swoje właściwości z czasem i może stawiać duży opór szybie po prostu. Tymczasowo jak nie masz czasu to można trochę na siłę rozepchnąć tą prowadnicę na boki np śróbokrętem i to pomaga ale może się rozpaść przy tym jak jest mocno skorodowana dlatego nie polecam chyba że na własną odpowiedzialność Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
adam0707 Zgłoś #4 Napisano 27 Września 2010 Kolejna rzecz - prowadnica od strony lusterka - taka pionowa z wkładką z jakiegoś materiału. Sprawdź ją czy jest dobrze przykręcona to po pierwsze. jak dobrze pamiętam tam jest jeszcze mały zakres regulacji to warto sprawdzić. Ja kupiłem ostatnio też ,,wysokiej klasy zamiennik'' mechanizmu ele szyby pierwszy i ostatni raz. Walczyłem z nim dwie godz zanim szyba chodziła w miarę dobrze. Musiałem go giąć w niektórych miejscach, nie mówiąc już o pasowaniu w ori otwory. Możesz też ustawić szybę na tych śrubach łączących mechanizm do szyny trzymającej szybę z dołu Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
VWszylus Zgłoś #5 Napisano 27 Września 2010 U mnie jest to samo z tym że trzy szyby mi się nie otwierają i nie wiem co zrobić dwie przednie i jedna lewa tylna... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
LukiS Zgłoś #6 Napisano 27 Września 2010 No tak można na niej minimalnie regulować ale to mało daje. Najpierw niech sprawdzi resztę rzeczy - szczególnie ten czarny plastik Ja go już kleiłem ze 100 razy bo się połamał a nowy kosztuje w ASO 35 zł (sic!) Ważne żeby szyba też nie miała oporów w tej szynie pod lusterkiem bo jak tam ją będzie trzymać skorodowana cześć to nic nie pomoże Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
PiotrekVW Zgłoś #7 Napisano 29 Września 2010 Dzieki za odpowiedzi Problem udalo sie rozwiazac, wygiela sie lewa prowadnica w drzwiach doszedlem dopiero po tym jak zobaczylem w innym passacie. Pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
LukiS Zgłoś #8 Napisano 29 Września 2010 Jak to możliwe Ta prowadnica jest cholernie sztywna i twarda żeby ją wygiąć trzeba się solidnie zaprzeć Ta prawa prędzej by się spodziewał Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Krynio Zgłoś #9 Napisano 30 Września 2010 ja wiem co masz zle:) kolego w tych podnosnika z allegro ta dolna szyna co trzyma szybe poprostu zeskakuje z tego bolca przy podnoszeniu i szyba w pewnym momencie ucieka z prowadnicy, zamien ta dolna szyne zacisnij dobrze te zatrzaski przed podniesieniem ułuż dobrze szybe w prowadnicy i powinno byc dobrze:) ja miałem to samo z nowym podnosnikiem. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
adam0707 Zgłoś #10 Napisano 30 Września 2010 a wiem co masz zle kolego w tych podnosnika z allegro ta dolna szyna co trzyma szybe poprostu zeskakuje z tego bolca przy podnoszeniu i szyba w pewnym momencie ucieka z prowadnicy, zamien ta dolna szyne zacisnij dobrze te zatrzaski przed podniesieniem ułuż dobrze szybe w prowadnicy i powinno byc dobrze ja miałem to samo z nowym podnosnikiem. U mnie przy opuszczaniu wypadało. Musiałem na siłe wygiąć ramie co szło do tego bolca Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
banan_47 Zgłoś #11 Napisano 1 Października 2010 kolego miałem to samo w B3, i zrób to co mówi kolega dd0_0bb bo to napewno to. Poprostu wyskakuje ci bolec z dolnej poziomej szyny, lub możesz mieć już skrzywiony mechanizm i nie będzie prosto podnosiło szyby. tylko ja miałem manualne i poprostu przeciągnołem za mocno i skrzywilem mechanizm, ale u ciebie najprawdopodobniej ta kulka tylnia tak jak pisałem, lub szyba wyskoczyła z prowadniw pionowych z przodu drzwi koło lusterka. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Krynio Zgłoś #12 Napisano 1 Października 2010 jak wyskoczy szyna na dole z tego bolca to automatycznie szyba pojdzie krzywo, i pewnie ze moze skrzywić prowadnice, ale chcac nie chcac to wina mechanizmu:) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dark24 Zgłoś #13 Napisano 1 Października 2010 Ja też mam ten sam problem,tzn.wcześniej szyby (elektr) ładnie się otwierały i zamykały,ale od czasu kiedy "majster" malował mi drzwi od kierowcy to nie tak jakiś kabel puścił i do końca szyba się nie opuszczała,a ja tego nie zauważyłem i od strony pasażera bawiłem się kluczykiem i patrzyłem jak szyba pasażera się zamyka,czy dobrze aż wkoncu usłyszałem jak coś walneło w drzwiach kierowcy i już szyba do góry niestety nie chciała iść prosto,tylko mocno krzywo i nie dało jej się zamknąć,oczywiście rozbieranie i okazało się,że mechanizm się wygiął z jednej strony oczywiście prostowanie,ale to już nie to samo,jakiś czas pochodzi dobrze i po czasie znowu idzie coraz bardziej krzywo i dalej rozbieranie i prostowanie,ale na jaki czas to wystarczy to nie wiem,a chcę drzwi wygłuszyć,a jak zakleję je ładnie matami i mi znowu to samo się zrobi to już całkiem będę i teraz nie wiem co z tym cholerstwem zrobić,żeby to się znowu nie krzywiło? Może macie jakieś pomysły,żeby zrobić raz a dobrze i nie wracać już do tych szyb. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Krynio Zgłoś #14 Napisano 1 Października 2010 ale to mechanizm Ci sie krzywi czy podłuznice po ktorych idzie szyba? chodzi Ci o podnosnik ze sie krzywi tak? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
PiotrekVW Zgłoś #15 Napisano 1 Października 2010 Samochod stal dosc mocno podniesniony na lewarku, kolega zamykal szybe i wyskoczyla tak kilka razy probowal i wygielo szyne w drzwiach. Teraz mam zalozny oryginalny mechaznim a ten z alegro jest gowno warty Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Krynio Zgłoś #16 Napisano 1 Października 2010 mi ten zamiennik działa:) nienarzekam;P Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dark24 Zgłoś #17 Napisano 1 Października 2010 ale to mechanizm Ci sie krzywi czy podłuznice po ktorych idzie szyba? chodzi Ci o podnosnik ze sie krzywi tak?tak,dokładnie krzywi mi się jedno ramię od podnośnika te co są zakończone tymi kulkami w które wciska się te plastiki od szyby i jak bym nie ustawiał szyby to jakiś czas jest ok.ale po pewnym czasie dalej gdzieś go powoli krzywi i dalej trzeba prostować.Jest tak szyba idzie,idzie dobrze a w pewnym momencie zaczyna ją krzywić i jak minie to miejsce i uda jej się przjść dalej to już dalej idzie prosto,a nieraz jest tak,że się nie zamknię i trzeba dalej rozbierać Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Krynio Zgłoś #18 Napisano 1 Października 2010 to ja ci proponuje go wyjąć, i w tym miejscu jakis cienki ale mocny drut lub cos w tym styli naspawac po przekątnej z tej strony zeby mogł sie obracać. jak Ci sie to rozwali wrzuc fote jak to wyglada:) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
banan_47 Zgłoś #19 Napisano 2 Października 2010 koledzy sprawe rozwiąże nowy mechanizm:) wiem bo już to wymieniałem u siebie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dark24 Zgłoś #20 Napisano 2 Października 2010 to ja ci proponuje go wyjąć, i w tym miejscu jakis cienki ale mocny drut lub cos w tym styli naspawac po przekątnej z tej strony zeby mogł sie obracać. jak Ci sie to rozwali wrzuc fote jak to wygladateż już o czymś takim myślałem,żeby coś naspawać na fotce tego nie zobaczysz bo to się trochę wygnie i już lipa,szyba krzywo idzie i tyle,jeszcze jak będę to rozbierał do wygłuszania,chyba że się jeszcze wcześniej tak zrobi to jeszcze przejrzę dokładnie tą prowadnicę od strony lusterka czy ona tam w pewnym miejscu nie jest skorodowana i nie blokuję za mocno tej szyby,a teraz jak już raz mechanizm był wygięty to już mu się łatwiej gnie koledzy sprawe rozwiąże nowy mechanizm wiem bo już to wymieniałem u siebie wiem,że najprostszą sprawą by było wymienić na nowy,ale wszystko mam dobre,ząbki w mechanizmie ładniutkie to aż szkoda wymieniać na nowy,trzeba będzie coś pokombinować,a jak już nic z tego nie wyjdzie to wtedy szukać drugiego Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach