wojta Zgłoś #21 Napisano 23 Października 2010 sprawdz przy samym zbiorniku czy dziala pompa na tyl nie mam pojecia czy sa dwie czy tylko jedna ale chyba tylko jedna sciagnij przewod na tyl i zobacz czy daje cisnienie jesli nie to pompa do wymiany jesli daje to walnij powietrzem w przewod tylko tak z umiarem by ci sie gdzies przewody nie rozlaczyly jak walniesz w niego powinien ci tylny spryskiwacz cos wypluc na szybe jesli nie to szukaj gdzie jest rozlaczony Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość Moro Zgłoś #22 Napisano 23 Października 2010 a spróbuj dać w stronę przedniej szyby manetkę tą co sikasz na przednie i przytrzymaj bo z opisu wywnioskowałem że o to kaman jak nie to mnie popraw Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość Moro Zgłoś #23 Napisano 24 Października 2010 dziś rano po wejściu do auta niespodzianka znowu Ale lipa u mnie coś się zaczęło dziać mianowicie ,po dolaniu płynu zimowego (stan na full) podczas jazdy nagle gong na fisie ikonka taka jak się zapala przy zbyt małym stanie płynu ,a ja mam full co jest ? miał ktoś taki problem kiedyś ? może czujnik skopany ? dziwneA i jeszcze komunikat :Top up wash fluid ,masakra zbiornik zalany po górę jeszcze płynem z Shella za 32 zł ,może za drogi wlałem Celuje w czujnik albo instalacja do niego ,szlag mnie trafia wie ktoś ile to kosztuje i czy trzeba błąd kasować ? myślałem że przeszło ale lipa jest , Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
api13 Zgłoś #24 Napisano 24 Października 2010 Czujnik poziomu płynu w spryskiwaczu działa na zasadzie zwarcia. Są to 2 kilkumilimetrowe pręciki oddalone od siebie o około 8mm i zanurzone w płynie. Płyn zalewając czujnik robi zwarcie między tymi bolcami (jakaś rezystancja). Reszta elektroniki stwierdza czy rezystancja jest odpowiednio niska i w zależności czy przekracza próg to świeci kontrolka lub nie. W twojej sytuacji może być tak że za dobry płyn wlałeś i ma zbyt dużą rezystancję. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość Moro Zgłoś #25 Napisano 24 Października 2010 raz świeci błąd innym razem nie ,wariacje już nigdy nie wleje płynu z Shella za 32 zł i was też przestrzegam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
api13 Zgłoś #26 Napisano 24 Października 2010 już nigdy nie wleje płynu z Shella za 32 zł Ja od dawna kupuje tylko w tesco niby do -22*. Mimo że cena dobra to i płyn wydaje się być bardzo dobry. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
s27 Zgłoś #27 Napisano 24 Października 2010 W ubiegłą sobotę również zakończyłem zabawę z info. o niskim poziomie płynu, dolewałem płyn z TESCO po 4 zł. , Zabawa była boska bo chcąc dolać zawsze rozlałem i nie byłem w stanie dostrzec czy wycieka, za 3 razem już max. staranności, lejek i auto stało na kostce - wycieka delikatnie, musiałem zdjąć nadkole i odchylić prawą część zderzaka by mieć dostęp, wężyki elastyczne od silniczka spryskiwacza są karbowane i jeden idący do przednich szyb ( około 5 cm. od pompki ) dotykał do występu zderzaka o który się przetarł, skleiłem na gorąco lutownicą i osłoniłem koszulką termokurczliwą - AMEN !!!! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
popiolek4 Zgłoś #28 Napisano 24 Października 2010 Ja mialem to samo. Wezyk przeciera sie o wystajace ,ostre krawedzie plastikowych spinek dolnego spojlera. Troszke to wymaga kombinacji , dlatego jak ktos jeszcze tego nie robil wystarczy odchylic troszke nadkole i odgiac wezyki do gory i przymocowac je np. opaską plastikowa. Lepiej zapobiec wczesniej. Slyszalem o wiekszej ilosci tych przypadkow Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość Moro Zgłoś #29 Napisano 25 Października 2010 No ale mój przypadek jest nieco inny płyn na full i komunikat z ikonką że za mała ilość ,mało tego rano jak zimny to jest po rozgrzaniu silnika i późniejszym odpaleniu brak komunikatu ,stawiam na jakiś czujnik ,a stało sie to po zalaniu płynu z shella za 32 dziki ,jak lałem za 5 zł to było oki ma ktoś pomysł jak to ugryźć ? ---------- Post added at 08:20 ---------- Previous post was at 07:38 ---------- dzwoniłem do speca coś gadał o czujniku poziomu ,jadę do niego w środę ,napiszę co i jak i za ile Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Trokadero Zgłoś #30 Napisano 25 Października 2010 W zbiorniku jest zwykły czujnik (dwie elektrody) jak jest płyn to zwiera elektrody i nie pokazuje komunikatu . Pewnie któraś się zabrudziła i czujnik wariuje . Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość Moro Zgłoś #31 Napisano 25 Października 2010 Pewnie tak tylko jak wyczyścić taką elektrodę może bym nalał jakiegoś kreta macie pomysł ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Trokadero Zgłoś #32 Napisano 25 Października 2010 Kolego czujnik jest na dole zbiornika koło pompki . Trzeba odkręcić zakole aby się do niego dostać . Czujnik jest wciśnięty w zbiornik trzeba go wyciągnąć i oczyścić elektrody (papierem najlepiej) . Sprawdź może jeszcze gdzieś kabelek jest przetarty . Najlepiej to jest robić jak nie ma płynu w zbiorniku bo przy wyjmowaniu czujnika wszystko wyleci na ziemię . Maksymalnie pół godziny pracy . Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
stani Zgłoś #33 Napisano 1 Listopada 2010 WitamMam problem z spryskiwaczem tylnej szyby (kombi), mianowicie kiedy załączam jej spryskiwanie to płyn idzie tylko na przód...a na tył nic w żadnej pozycji przełącznika!!! Niestety autko po stłuczce i prawdopodobnie był wymieniany zbiorniczek na płyn. Słyszałem coś o sterowniku że trzeba z nim coś pogrzebać. Proszę o radę co z tym fantem dalej zrobić?? Witam uporałeś się już z tym problemem bo jeśli nie to postaram się Ci pomóc Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tomtob Zgłoś #34 Napisano 13 Listopada 2010 Witam uporałeś się już z tym problemem bo jeśli nie to postaram się Ci pomóc Dzięki za zainteresowanie sprawą. Problem okazał się prozaiczny, nasi blacharze-rzeźbiarze założyli pompkę od golfa która ma tylko jedno wyjście a nie 2 jak pasek kombi. Podmiana pompki oraz założenie skrzętnie ukrytego przewodu od spryskiwacza tylnej szyby rozwiązały problem. Pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pikopiko Zgłoś #35 Napisano 13 Listopada 2010 A wydawało mi się, że przewody zawsze są 2. Raz kręci w jedną stronę i pryska na przód. A jak kręci w drugą to pryska na tył. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Lasqs Zgłoś #36 Napisano 22 Grudnia 2010 Panowie... mi przestały pryskać wogole... . (spryski od szyb) Zabrakło mi płynu.... dolałem... 3 razy prysnąłem ... i lipa.. troche piany lub mały sik i koniec. Silniczek chodzi bo słychać a płynu pełen stan. Dodam, że nie ma pod autem żadnych wycieków. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach