Symone Zgłoś #1 Napisano 23 Sierpnia 2010 (edytowane) Witam jakie modyfikacje potrzebne byly by zeby osiągnąc ok 330km? uklad wydechowy przelotowy 2,5'+ co jeszcze? Edytowane 23 Sierpnia 2010 przez Symone Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
B_O_N_K Zgłoś #2 Napisano 23 Sierpnia 2010 Sorki ale po co Ci intercooler w wolnossaku? Pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Symone Zgłoś #3 Napisano 23 Sierpnia 2010 sorrki moja pomylka Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Broda Zgłoś #4 Napisano 23 Sierpnia 2010 Supercharger (kompresor) - W chamryce wystepują gotowe zestawy do W8 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
VirusAlfa Zgłoś #5 Napisano 23 Sierpnia 2010 worek pieniędzy i jedz do tunera W8 Bi-turbo Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Symone Zgłoś #6 Napisano 23 Sierpnia 2010 nie chce turbo ani kompresora bo to duzy wydatek jezeli mial bym juz pakowac kase to kupil bym silnik od rs6 + jakies mody i celowal bym w moc ok 600km ale to tylko wtedy gdybym mial sporo pieniędzy,teraz chcial bym tylko podniesc moc o ok 20-30 km ---------- Post added at 15:07 ---------- Previous post was at 15:06 ---------- i w W8 nie ma zabardzo miejsca na bi-turbo Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
B_O_N_K Zgłoś #7 Napisano 23 Sierpnia 2010 Podejrzewam że niestety tanim kosztem nic się nie wskóra przy tym silniku :dupablada Smutna prawda dotycząca wszystkich większych wolnossaków - robisz, działasz, kombinujesz, łożysz kasę a efekty marne. Pozdrówka Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Symone Zgłoś #8 Napisano 23 Sierpnia 2010 no to nic tylko zmienie uklad wydechowy i bede sie cieszyl tym pomrukiem z 8 garnków Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kubik fr Zgłoś #9 Napisano 30 Sierpnia 2010 no to nic tylko zmienie uklad wydechowy i bede sie cieszyl tym pomrukiem z 8 garnków to daj znac jak zmienisz i jaka firme wybrales... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Marcin3107 Zgłoś #10 Napisano 7 Listopada 2010 I jak Symone, modyfikowales W8 ? Ja od 2 miesiecy jestem szczesliwym posiadaczem W8 z 2003r na manualnej skrzyni i z pelnym wyposazeniem (tuner TV, solardach - maga bajer jak dla mnie, itp.). Do tej pory jezdzilem 2,5 TDI podkreconym na 180KM i 420Nm i osiagi W8 niepowalily mnie, a egzemplarze z automatem ktore ogladalem powalalem na deski moim TDI. Jazda wolnossacym benzyniakiem znacznie rozni sie od zchipowanego TDI - brakuje tego charakterystycznego kopa w plecy po 2000obr/min Roznice jednak widac przy wyzszych predkosciach - w W8 200km/h to ledwie gaz dotykam podczas gdy dla V6 TDI byla juz to predkosc ktorej zwiekszenie bylo mozliwe, jednak bardzo meczace. W W8 przy 200km/h przyciskasz i jedzie :-) Nie mialem jeszcze okazji zeby sprawdzic ile poleci, bo na ta chwile zrobilem okolo 7tys km. Spalanie pomiedzy 10,5 a 13,5l - uwazam za rewalcje. Mam nadzieje ze bedzie mi dzielnie sluzyl jak V6 TDI na ktorym mam juz 400tys km. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach