Skocz do zawartości
banan_47

brak kontrolek na liczniku

Rekomendowane odpowiedzi

siemanko mam pytanie do was, bezpiecznik od liczników był 15A, przy ponownym uruchomieniu samochodu zadna kontrolka licznika sie nie zapaliła, a gdy wasadzam bezpiecznik 30A to odrazu go pali, jest to ewidentnr zwarcie. moze ktoś miał już taki przypadek, albo moze ktoś wie gdzie mam szukać problemu. czekam na szybką odpowiedz, pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

skoro wiesz że zwarcie to sprawdź połączenia licznika z resztą elektryki i sam licznik

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
siemanko mam pytanie do was, bezpiecznik od liczników był 15A, przy ponownym uruchomieniu samochodu zadna kontrolka licznika sie nie zapaliła, a gdy wasadzam bezpiecznik 30A to odrazu go pali, jest to ewidentnr zwarcie. moze ktoś miał już taki przypadek, albo moze ktoś wie gdzie mam szukać problemu. czekam na szybką odpowiedz, pozdrawiam

 

Wypnij wtyczki z licznika i daj bezpiecznik-jak się spali to wina instalacji,jeżeli nie-to winny jest licznik (spali bezp.po podłączeniu wtyczek).

Pzdr.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

posprawdzaj wszystkie żaróweczki od podświetlania wskaźników. weź także pod uwagę możliwość spalenia się stabilizatora który jest wewnątrz zegarów.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

znalazlem przewód od gazu który odcinal monowtrysk i dotykal on do dekla, zaizolowałem wsadziłem bezpiecznik 10A bo taki mi zostal i jest dobrze, zauważyłem jeszcze ze jak paliło bezpieczniki to po przekreceniu kluczyka, chodzi pompa po chwili przestaje i jak przestawała pracować pompa to paliło bezpiecznik.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

siemanko mam pytanie do starszych forumowiczów oraz do skorków mechaniorków, problem który opisałem ciagle sie powtarzał, aż do momentu gdy doszedłem do wymiany regulatora napiecia ponieważ był już zużuty. Teraz moje pytanko mianowicie czy mogło to wszystko być spowodowane zużytym regulatorem napiecia? po wymianie jeżdze już ok 5-ciu dni i jest wszystko okej, mam nawet załozony bezpiecznik 7,5.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Niższe napięcie, przy tej samej mocy pobieranej = większy prąd, czyli zużyty / niesprawny regulator mógł powodować takie skutki.

 

Spotykałem się z podobnymi problemami w maszynach budowlanych, problemy z ładowaniem potrafiły nawet "wysmażyć" płytę sterującą koparki (za jedyne 10,000PLN)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
acha czyli to było to, dzięki neurojarre za informacje na szczęcie tu regulator napiecia kosztuje 30zł :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

wątek zamknięty można przenieść do kosza

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

można usunąć

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności