banan_47 Zgłoś #1 Napisano 22 Sierpnia 2010 siemanko mam pytanie do was, bezpiecznik od liczników był 15A, przy ponownym uruchomieniu samochodu zadna kontrolka licznika sie nie zapaliła, a gdy wasadzam bezpiecznik 30A to odrazu go pali, jest to ewidentnr zwarcie. moze ktoś miał już taki przypadek, albo moze ktoś wie gdzie mam szukać problemu. czekam na szybką odpowiedz, pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mielke Zgłoś #2 Napisano 22 Sierpnia 2010 skoro wiesz że zwarcie to sprawdź połączenia licznika z resztą elektryki i sam licznik Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Patryk_ Zgłoś #3 Napisano 22 Sierpnia 2010 siemanko mam pytanie do was, bezpiecznik od liczników był 15A, przy ponownym uruchomieniu samochodu zadna kontrolka licznika sie nie zapaliła, a gdy wasadzam bezpiecznik 30A to odrazu go pali, jest to ewidentnr zwarcie. moze ktoś miał już taki przypadek, albo moze ktoś wie gdzie mam szukać problemu. czekam na szybką odpowiedz, pozdrawiam Wypnij wtyczki z licznika i daj bezpiecznik-jak się spali to wina instalacji,jeżeli nie-to winny jest licznik (spali bezp.po podłączeniu wtyczek). Pzdr. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Dustan Zgłoś #4 Napisano 22 Sierpnia 2010 posprawdzaj wszystkie żaróweczki od podświetlania wskaźników. weź także pod uwagę możliwość spalenia się stabilizatora który jest wewnątrz zegarów. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
banan_47 Zgłoś #5 Napisano 22 Sierpnia 2010 znalazlem przewód od gazu który odcinal monowtrysk i dotykal on do dekla, zaizolowałem wsadziłem bezpiecznik 10A bo taki mi zostal i jest dobrze, zauważyłem jeszcze ze jak paliło bezpieczniki to po przekreceniu kluczyka, chodzi pompa po chwili przestaje i jak przestawała pracować pompa to paliło bezpiecznik. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
banan_47 Zgłoś #6 Napisano 9 Września 2010 siemanko mam pytanie do starszych forumowiczów oraz do skorków mechaniorków, problem który opisałem ciagle sie powtarzał, aż do momentu gdy doszedłem do wymiany regulatora napiecia ponieważ był już zużuty. Teraz moje pytanko mianowicie czy mogło to wszystko być spowodowane zużytym regulatorem napiecia? po wymianie jeżdze już ok 5-ciu dni i jest wszystko okej, mam nawet załozony bezpiecznik 7,5. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
neurojarre Zgłoś #7 Napisano 9 Września 2010 Niższe napięcie, przy tej samej mocy pobieranej = większy prąd, czyli zużyty / niesprawny regulator mógł powodować takie skutki. Spotykałem się z podobnymi problemami w maszynach budowlanych, problemy z ładowaniem potrafiły nawet "wysmażyć" płytę sterującą koparki (za jedyne 10,000PLN) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
banan_47 Zgłoś #8 Napisano 11 Września 2010 acha czyli to było to, dzięki neurojarre za informacje na szczęcie tu regulator napiecia kosztuje 30zł Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
banan_47 Zgłoś #9 Napisano 3 Kwietnia 2011 wątek zamknięty można przenieść do kosza Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
banan_47 Zgłoś #10 Napisano 24 Kwietnia 2011 można usunąć Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach