Skocz do zawartości
Gość miszczofkors

Co zrobić żeby ręczny nie przymarzał

Rekomendowane odpowiedzi

Gość miszczofkors

Wsiadłem rano do swego passka i gdy już chciałem ruszyć okazało sie, że ręczny trzyma (nie odpuscił po jego zwolnieniu) :zdegustowany: tył tarcze i klocki (nowe, dotarte).

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

wymien linke-reczny nie ma prawa przymarznąc,pewnie teflon z linki sie zdarl,wymin i bedzie po klopocie---pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

W zimę nie zaciąga się ręcznego, raz to zrobiłem w lanosie i rano oba koła tylne odmówiły jazdy :D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość miszczofkors
W zimę nie zaciąga się ręcznego, raz to zrobiłem w lanosie i rano oba koła tylne odmówiły jazdy :D

No właśnie oto chodzi, ale jedni mówią że się zaciąga drudzy z kolei że nie :065: Tylko że jak się nie zaciąga to potem same kłopoty są na wiosne.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Wsiadłem rano do swego passka i gdy już chciałem ruszyć okazało sie, że ręczny trzyma (nie odpuscił po jego zwolnieniu) :zdegustowany: tył tarcze i klocki (nowe, dotarte).
Ratuje ciebie zdjęcie koła i pukanie młotkiem w zacisk

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No właśnie oto chodzi, ale jedni mówią że się zaciąga drudzy z kolei że nie :065: Tylko że jak się nie zaciąga to potem same kłopoty są na wiosne. Jak jedziesz i staniesz np., na światłach możesz parę razy zaciągnąć co by nie zardzewiał ale na noc NIGDY

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

panowie,przestancie codziennie zaciągam rechny na chama-nie ma prawa zamarznąc jezeli linki są sprawne---jak chyta to linka jest do du..---pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

nie ma co deliberować.......

sprawa jest prosta.....

jeśli linka jest ok ...to nie ma prawa przymarznąć

 

ja używam recznego okrągły rok i jeszcze mi się nie zdarzyło aby cokolwiek przymarzło........

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
nie ma co deliberować.......

sprawa jest prosta.....

jeśli linka jest ok ...to nie ma prawa przymarznąć

 

ja używam recznego okrągły rok i jeszcze mi się nie zdarzyło aby cokolwiek przymarzło........

 

wreszcie mądre słowa

kilka lat temu(miałem wtedy audi)zamarzł hamulec---wymianilem linke i bylo ok

wierzcie mi to wina linki---pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość rozavw
panowie,przestancie codziennie zaciągam rechny na chama-nie ma prawa zamarznąc jezeli linki są sprawne---jak chyta to linka jest do du..---pozdrawiam

 

święta prawda....

wszystko w aucie jest po to by tego uzywać. Jeśli sie używa cały rok rękawa to zawsze bedzie ok.Teflon jak piszecie jest materjałem samosmaryjącym jak wazelinka,i nie ma prawa się zatrzeć jeśli się 24 miesiące w roku go używa.

W zimę nie zaciąga się ręcznego, raz to zrobiłem w lanosie i rano oba koła tylne odmówiły jazdy

 

BZZZDura BZZZDura---nigdy sie tak nie robi no chyba że pancerz masz pękniety to wówczas tak............

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
święta prawda....

wszystko w aucie jest po to by tego uzywać. Jeśli sie używa cały rok rękawa to zawsze bedzie ok.Teflon jak piszecie jest materjałem samosmaryjącym jak wazelinka,i nie ma prawa się zatrzeć jeśli się 24 miesiące w roku go używa.

 

BZZZDura BZZZDura---nigdy sie tak nie robi no chyba że pancerz masz pękniety to wówczas tak............

 

dokładnie :ok:

temat uwazam za zamkniety

pozdrawiam wszystkich

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość hk48m
W zimę nie zaciąga się ręcznego, raz to zrobiłem w lanosie i rano oba koła tylne odmówiły jazdy :D

 

Ta... nie zaciąga się jak masz niesprawny układ hamulcowy!

 

Ręczny należy używać i to często. W przeciwnym wypadku się psuje. W Passatach przymarzanie ręcznego powodowane jest przez zużycie linki, a konkretniej cięgna. Można wymienić, a można też zdemontować i nasmarować olejem :). Fabrycznie linka pokryta jest teflonem, który pod wpływem lat się ściera. Zatem albo wymiana linki albo przesmarowanie. DLe leniuchów pierwsza opcja ;).

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość pszemek

rafaltdi, dokładnie.Ja uzywam codzinnie - mróz nie mróz.I chodzi.miszczofkors, musisz wymienić linki.Chyba że zaciski już też są przypieczone i trzeba je zregenerować.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności