kermit Zgłoś #21 Napisano 27 Kwietnia 2015 Jestem po wymianie intercoolera,nameczylem sie pol soboty ale dalem rade.Wyjechalem na probe i cisza nic nie syczy i ladnie ciagnie ale w pewnym momencie jak juz ma 3tys obr szarpniecie i brak mocy no tzw zwykly majzel co to znow do chlolery? Dodam ze zgasze i zapale i znow ma moc ale tylko jak jade spokojnie a jak chce depnac odrazu muł jakby sie turbo wylaczylo? Co to moze bycvz dziurawym jezdzilem ze 2lata i nigdy czegos takiego nie bylo? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bmateuszd Zgłoś #22 Napisano 27 Kwietnia 2015 Jestem po wymianie intercoolera,nameczylem sie pol soboty ale dalem rade.Wyjechalem na probe i cisza nic nie syczy i ladnie ciagnie ale w pewnym momencie jak juz ma 3tys obr szarpniecie i brak mocy no tzw zwykly majzel co to znow do chlolery? Dodam ze zgasze i zapale i znow ma moc ale tylko jak jade spokojnie a jak chce depnac odrazu muł jakby sie turbo wylaczylo? Co to moze bycvz dziurawym jezdzilem ze 2lata i nigdy czegos takiego nie bylo? prawdopodobnie turbina przeładowuje, pewnie geometria stoi zablokowana sadzą a wcześniej ci tego nie robiło bo ciśnienie uciekało IC Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kermit Zgłoś #23 Napisano 28 Kwietnia 2015 Przeladowuje tzn ze padla czy co bo w sumie zawsze ladnie ciagla.co mam zrobic?zeby bylo git Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
masterunio Zgłoś #24 Napisano 28 Kwietnia 2015 Na sam początek logi dynamiczne. Użyj szukajki jest wszystko ładnie opisane jak się loguje, które grupy. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kermit Zgłoś #25 Napisano 28 Kwietnia 2015 Nie bardzo sie kapuje w tych logach oopewnie musze podjechac do jakiegos szpeca.kolega pisal ze mam zapieczone lopatki tzn ze turbina do roboty? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bmateuszd Zgłoś #26 Napisano 28 Kwietnia 2015 Turbina do czyszczenia. Ale narazie trzeba to zweryfikować czy to napewno jest problemem, może być problem z podcisnieniem Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Diabolic Zgłoś #27 Napisano 28 Kwietnia 2015 Na forum wszystko jest, kabel zorganizować, laptopa i będą logi bez problemu, to żadna filozofia, a potem je wstawić tu. Co do czyszczenia - da radę ogarnąć samemu, ale zabawy z tym trochę jest i trzeba mieć choć ogólne pojęcie o tym. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kermit Zgłoś #28 Napisano 29 Kwietnia 2015 Da rade ruszyc turbine tzn te zapieczone lopatki bez wyciagania?czytalem ze jest na allegro taki plyn IN&OUT CLEANER i kosztuje 300zl ale daje super efekty mial ktos z nim juz stycznosc? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bmateuszd Zgłoś #29 Napisano 29 Kwietnia 2015 Da rade ruszyc turbine tzn te zapieczone lopatki bez wyciagania?czytalem ze jest na allegro taki plyn IN&OUT CLEANER i kosztuje 300zl ale daje super efekty mial ktos z nim juz stycznosc? Takie czyszczenie jest krótkotrwałe, nagar trzeba usunąć mechanicznie. Za 300zł to bym ci sam rozebrał i wyczyścił i myślę że w tej kwocie więcej chętnych by się znalazło do czyszczenia. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Jacekkutno Zgłoś #30 Napisano 29 Kwietnia 2015 Panowie a u mnie cos syczy tak od ok 1800obr./min do ok 2400. ale ja to slysze tak jakby za zegarami czy gdzies tam za kierownica czasem wydaje mi sie ze z kratki nawiewu lewej kierowcy.... to tak jakby gdzies uciekalo powietrze pod cisnieniem... co to moze byc bo jak czytam ten post to tez zaczynam myslec o intercoolerze. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bmateuszd Zgłoś #31 Napisano 29 Kwietnia 2015 Panowie a u mnie cos syczy tak od ok 1800obr./min do ok 2400. ale ja to slysze tak jakby za zegarami czy gdzies tam za kierownica czasem wydaje mi sie ze z kratki nawiewu lewej kierowcy.... to tak jakby gdzies uciekalo powietrze pod cisnieniem... co to moze byc bo jak czytam ten post to tez zaczynam myslec o intercoolerze. Sprawdź króciec i wąż podciśnienia przy serwie. Najlepiej podnieś maskę, niech ktoś gazuje a ty słuchaj czy syczenie nie występuje w okolicy serwa. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Diabolic Zgłoś #32 Napisano 1 Maja 2015 Dokładnie - 300zł za magiczny płyn do czyszczenia to głupota - za tą cenę da się ogarnąć porządne czyszczenie które załatwi sprawę na dłuższy czas, a takie płyn może pomóc na chwilę. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marcin_pesel Zgłoś #33 Napisano 1 Maja 2015 jest na allegro taki plyn IN&OUT CLEANER i kosztuje 300zl ale daje super efekty daj mi 250 i Ci wyczyszcze bez takich czarów i wtedy to będzie super efekt;) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kermit Zgłoś #34 Napisano 2 Maja 2015 daj mi 250 i Ci wyczyszcze bez takich czarów i wtedy to będzie super efekt;) Dobra gdzie mam podjechac? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Diabolic Zgłoś #35 Napisano 2 Maja 2015 Cicho, czekaj, widać trwa licytacja. Za chwilę znajdzie się ktoś, kto zrobi to za browara nie mogąc słuchać o magicznym płynie za 300 zł :brawo Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kermit Zgłoś #36 Napisano 2 Maja 2015 Cicho, czekaj, widać trwa licytacja. Za chwilę znajdzie się ktoś, kto zrobi to za browara nie mogąc słuchać o magicznym płynie za 300 zł :brawo Az takiej biedy to nie ma zeby za browara postawie nawet skrzynke,przeczytalem o tym plynie tu na forum i zapytalem bo gosc bardzo zachwalal.A tak pozatym tu u mnie w okolicy za czyszczenie krzycza 500zl wiec szukam jakis oszczednosci he he Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Diabolic Zgłoś #37 Napisano 2 Maja 2015 Wiesz, wszystko zależy od tego, czy robi to jakiś "garażowiec" czy mechanik mający działalność. Ci z działalnością wiadomo policzą sobie więcej, bo "amortyzacja sprzętu i warsztatu" jak i chęć zarobienia jak najwięcej. "Garażowiec" zrobi dużo taniej, a czasem i LEPIEJ (to nie żart, sam często robię na garażu, a jestem wręcz do przesady solidny...), bo nie ma takich "kosztów". Mówiąc serio - zabawy trochę z tym jest więc za "skrzynkę" nikt raczej tego się nie podejmie, chyba, że jakiś kumpel Twój o ile masz takiego "w temacie" i będzie się ostro nudził, ale 500zł też bym za to nie dał. Przedział 200-300 myślę, że byłby uczciwy. A z tą licytacją to ofc taki żart, choć może i padnie "lepsza" propozycja, więc nigdy nie wiesz Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marcin_pesel Zgłoś #38 Napisano 2 Maja 2015 Dobra gdzie mam podjechac? Jak w opisie PTU, czyt. Turek w Wlkp:D Również bym 500 nie dał za taką robote, chyba że bym stał przy fachowcu i patrzył na każdu jego ruch;) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Diabolic Zgłoś #39 Napisano 2 Maja 2015 Problem w tym, że sporo mechaników ma tzw. drugi cennik, +100% dla takich klientów, którzy gapią się, wypytują o 100tys. różnych rzeczy, a czasem i "wiedzą lepiej" Dlatego też w takiej konfiguracji 500zł mogłoby być nawet za mało Tak czy owak - 500zł to za dużo, ale z drugiej strony jeśli mechanik w warsztacie (to istotne), powiedziałby mi, że zrobi mi to za 200-250zł, to już byłbym niemal pewny, że albo załatwi to właśnie jakimś płynem, albo zrobi to tak "na odpierdziel", że szkoda zachodu... Panowie, okrutna prawda jest taka, że mechanicy którzy robią tanio - najczęściej robią "na odpierdziel", bo szybciej-czyli więcej roboty zrobią więc i tak wyjdą na swoje, pomimo "niskich" cen. Wiem coś o tym... Choć sam w sobie jestem tego zaprzeczeniem, bo cholera "pedant" ze mnie (nie mylić z pedałem! ) i robię wszystko przesadnie dokładnie, co często odbija się na gorszym zarobku niż u innych... Puentując - chcesz dobrze to płać, no chyba, że na prawdę dobrze trafisz... I nie byłoby w tym nic złego, serio, gdyby nie ogólnie słabe zarobki w PL, taka prawda. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kermit Zgłoś #40 Napisano 2 Maja 2015 No i w sumie zeszlismy na polskie tematy,czyli słabe zarobki i ciagłe kombinacje by lepiej zarobic.Co do lepiej zapłac to masz lepiej to sie nie zgodze.Od malucha,poloneza golfa 2 i teraz paska wszystko robie u garazowca skrzynie rozrzady sprzegla zawieszenie zawsze wszystko bez zarzutu nigdy zadnego problemu ale raz jak kupilem paska niby padl mi pompowtryskiwacz bo chodzil na 3baniaki pojechalem do drogiego Serwisu panowie odrazu orzekli ze nowy i 1500zl plus wymiana wlosy mi stanely i jeszcxe proba u mojego garazowca gosc rozebral dogial piny na wtyczce i wzial 30zl to bylo 6 lat temu jaki z tego moral? Szukam kogos z okolic Sanoka woj podkarpackie chetnych do czyszenia turba moze znajdzie sie ktos chetny z forum? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach