wemb Zgłoś #1 Napisano 12 Sierpnia 2010 Witam. Zakupiłem oryginalny hak holow. do passat b5 . Mam problem z podłączeniem jednego kabla (nie mogłem w sieci znaleźć info). Chodzi o długi - 2-3 metrowy kabel zakończony bezpiecznikiem płaskim. Dwa pytania: 1) Gdzie ten kabel - bezpiecznik ma być wpięty ? 2) Jeżeli ma być wpięty w skrzynce z bezpiecznikami (obok kierownicy), w jaki sposób - którędy poprowadzić ten kabel ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zima18 Zgłoś #2 Napisano 12 Sierpnia 2010 1. Bezpiecznik ma być wpięty. 2. Jutro sprawdzę u siebie czy oryginalnie bezpiecznik jest wpięty w skrzynkę bezpieczników. Jeżeli hak jest oryginalny to pewnie tak będzie, gdyż nawet w rozmieszczeniu bezpieczników opisanym na forum, jest miejsce na ten bezpiecznik. A przewód zapewne idzie lewą stroną bagażnika, następnie progiem pasażera tylnego i kierowcy aż do skrzynki bezpieczników. I oczywiście trzeba do niego dołączyć napięcie. Sprawdzę u siebie czy jest to napięcie po włączeniu zapłonu czy jest ono tam na stałe. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Patryk_ Zgłoś #3 Napisano 12 Sierpnia 2010 A ja bym zaczął od przeczytanie tego: http://forum.vw-passat.pl/showthread.php?t=14290&highlight=elektryka+haka Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Cinek668 Zgłoś #4 Napisano 12 Sierpnia 2010 a mam pytanie w passacie b5 nie koduje się jeszcze oryginalnego haka do sterownika komfortu? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wojta Zgłoś #5 Napisano 12 Sierpnia 2010 Witam. Zakupiłem oryginalny hak holow. do passat b5 . Mam problem z podłączeniem jednego kabla (nie mogłem w sieci znaleźć info). Chodzi o długi - 2-3 metrowy kabel zakończony bezpiecznikiem płaskim. Dwa pytania: 1) Gdzie ten kabel - bezpiecznik ma być wpięty ? 2) Jeżeli ma być wpięty w skrzynce z bezpiecznikami (obok kierownicy), w jaki sposób - którędy poprowadzić ten kabel ? podlacz go do plusa przy samym akumulatorze pewnie wszystkie wtyczki podpinales z tylu przy lampie i zostal tylko ten jeden ? jego masz poprowadzic pod autem wzdluz czegosd tam i ma wyjsc zaraz przy aku i przykrec go do klemy pozdrawiam ---------- Post added at 20:43 ---------- Previous post was at 20:43 ---------- a mam pytanie w passacie b5 nie koduje się jeszcze oryginalnego haka do sterownika komfortu? nic sie nie koduje Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wemb Zgłoś #6 Napisano 13 Sierpnia 2010 (edytowane) Witam Bardzo proszę o pomoc - bo chciałbym sam rozwiązać ten problem. Zadam konkretne pytania, więc może ktoś z Państwa pomoże: 1) załączam zdjęcia wtyczki (z 2 przewodami, czerwony i brązowy). Wg mnie wynika, że powinno dam dojść 12V (na czerwony kabel), masa na brązowy. Gdzieś wyczytałem, że +12V powinno być po przekręceniu kluczyka w stacyjce. Skąd najprościej pociągnąć +12V po właczeniu stacyjki ? 2) ten długi przewód to +12V, ale raczej nie jest mi potrzebny, bo to prąd do przyczepy kempingowej Uploaded with ImageShack.us Uploaded with ImageShack.us Edytowane 13 Września 2010 przez wemb modyfikacja treści, bo obecna forma nie trafia do czytelnika Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Patryk_ Zgłoś #7 Napisano 13 Września 2010 Połączenie śrubowe na wsporniku przekaźników, oznaczone jako 75X to plus po stacyjce,tak samo czerwono-czarny kabel wychodzący ze stacyjki.Lepiej jednak będzie się wpiąć w listwę ówcześniej mierząc dokładnie miernikiem które to złącze śrubowe.Całe te złącza są pod osłoną kierownicy-trzeba ją zdemontować.Od dołu 2 torxi i z boku (pod tą plastikową osłoną bezpieczników) też są 2 lub trzy torxy-nie pamiętam dokładnie.Tam jest pewne + po zapłonie.Nie wiem jak z tyłu,ale wątpię żeby gdzieś było.Możnaby jeszcze sprawdzić w kostkach dokłądnie miernikiem,lecz nie wiem czy przekrój kabla w instalacji nie będzie za mały. Pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wemb Zgłoś #8 Napisano 15 Maja 2011 Witam Ostatecznie okazało się, że długi przewód (ten z bezpiecznikiem) ma być wpięty do stałego + (podłączyłem go pod gniazdo zapalniczki z tyłu - są dwa gniazdo, jedno mogłem poświęcić). Natomiast to czarne gniazdko ze zdjęcia, to podłączenie do przyczepki kempingowej. MOgę jeszcze dodać, że moduł (AFC Modul), który jest dołączamy do instalacji z hakiem, służy tylko (przynajmniej ten u mnie) do kierunkowskazów. Jest to to symulator 2 żarówek dla podłączonych 3 żarówek czyli żeby auto w przypadku spalenia którejś z 3 pikał szybciej przerywacz tak jakby spaliła się 1 z dwóch. Opis wtyków: 30 +12V 31 Masa L - Lewa przełącznik kierunku R - Prawa przełącznik kierunku LZ - Lewy migacz (od Links ab Zugfahrzeug) RZ - Prawy migacz LH - Lewy migacz na przyczepce RH - Prawy (od Rechts am Hanger) Można zamknąć temat. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
gucioziom4 Zgłoś #9 Napisano 12 Października 2016 Panowie a gdzie może być bezpiecznik od haka holowniczego jeśli go nie ma tam gdzie wszystkie bezpieczniki ? (oświetlenie przyczepki działa bez bezpiecznika który jest tam gdzie wszystkie bezpieczniki) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
olop Zgłoś #10 Napisano 12 Października 2016 A bezpiecznik 35 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
gucioziom4 Zgłoś #11 Napisano 12 Października 2016 (edytowane) No właśnie tego bezpiecznika nie ma a przyczepka działa. Szukam gdzie może być takowy bezpiecznik. Gniazdo jest 13 pinowe. Auto ściągane z Holandii. Skitranego zioła jednak nie było Edytowane 12 Października 2016 przez gucioziom4 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach