dtambor Zgłoś #21 Napisano 8 Czerwca 2015 No ok a jeżeli taka mała ładna chłodniczka jest po stronie kierowcy tuż przed kołem pod światłami i połączona jest grubymi wężami do jakiegoś rodzaju stalowej rynny pod chłodnicą jakby belka dolna? To może to być chłodnica oleju? Chłodnica oleju jest bezpośrednio pod obudową filtra oleju, przykręcona od dołu. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wojtek1987 Zgłoś #22 Napisano 25 Listopada 2015 Witam. Powtórzę pytanie. Da się usunąć podgrzewacz i chlodnice paliwa i wstawić zwykłym filtr paliwa? Jak jest chłodzone paliwo w autach po 2002 gdzie chłodzenie nie występuje? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dtambor Zgłoś #23 Napisano 25 Listopada 2015 Jak jest chłodzone paliwo w autach po 2002 gdzie chłodzenie nie występuje? Nie występuje pod maską, ale jest pod podwoziem i to całkiem spore - praktycznie od przedniego koła aż po tylne http://allegro.pl/chlodnica-paliwa-dolna-podwozia-passat-b5-1-9-tdi-i5735593159.html Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wojtek1987 Zgłoś #24 Napisano 26 Listopada 2015 Dzięki za linka. Za dużo przeróbek by było, muszę jakoś uszczelnić dogrzewacz bo się jakoś zapowietrza układ. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lisekexeter Zgłoś #25 Napisano 26 Listopada 2015 Dzięki za linka. Za dużo przeróbek by było, muszę jakoś uszczelnić dogrzewacz bo się jakoś zapowietrza układ. Mozna podgrzewacz wywalic i dac zwykly filtr od golfa 3. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wojtek1987 Zgłoś #26 Napisano 26 Listopada 2015 Wiem że można wsadzić inny filtr tylko co z paliwem które wraca do baku i ma wysoką temperaturę. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lisekexeter Zgłoś #27 Napisano 26 Listopada 2015 przewody wody laczysz ze soba razem podgrzewacz wywalasz,paliwo z powrotu nie jest gorace bez obaw bak sie nie rozpusci. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
machina123 Zgłoś #28 Napisano 27 Listopada 2015 Mylisz się, w silniku z pompowtryskami w lato paliwo wracające do baku może mieć nawet 90 stopni gdy nie będzie tej chłodnicy. Bak wytrzyma, ale czujnik poziomu paliwa i sama pompka paliwa już nie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lisekexeter Zgłoś #29 Napisano 27 Listopada 2015 Pierdu pierdu a tysiace a nawet miliony aut jezdzi bez tego i jakos wszystko dziala,sam przerobilem juz kilka i wszystko dxiala od kilku lat. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
machina123 Zgłoś #30 Napisano 27 Listopada 2015 Z Twoim podejściem do mojego auta byś się nie dotknął. To że w lato paliwo w PDkach wracające z głowicy ma ok 70 stopni a po usunięciu chłodniczki ma dużo więcej jest faktem i skoro zaprzeczasz to Twoja wiedza jest marna. Ponadto nie widzę podstaw by "przerabiać" przecież tak jak to fabryka wykonała działa bardzo dobrze dopóki jakaś oferma nie włoży rąk gdzie nie trzeba. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lisekexeter Zgłoś #31 Napisano 27 Listopada 2015 Ja tez nie widze podstaw by przerabiac ale jak ktos chce to pewnie ze sie da. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach