Skocz do zawartości
Rotor

Co to za chłodniczka? (i parę innych części)

Rekomendowane odpowiedzi

No ok a jeżeli taka mała ładna chłodniczka jest po stronie kierowcy tuż przed kołem pod światłami i połączona jest grubymi wężami do jakiegoś rodzaju stalowej rynny pod chłodnicą jakby belka dolna? To może to być chłodnica oleju?

Chłodnica oleju jest bezpośrednio pod obudową filtra oleju, przykręcona od dołu.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam. Powtórzę pytanie. Da się usunąć podgrzewacz i chlodnice paliwa i wstawić zwykłym filtr paliwa? Jak jest chłodzone paliwo w autach po 2002 gdzie chłodzenie nie występuje?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Jak jest chłodzone paliwo w autach po 2002 gdzie chłodzenie nie występuje?

Nie występuje pod maską, ale jest pod podwoziem i to całkiem spore - praktycznie od przedniego koła aż po tylne :)

http://allegro.pl/chlodnica-paliwa-dolna-podwozia-passat-b5-1-9-tdi-i5735593159.html

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dzięki za linka. Za dużo przeróbek by było, muszę jakoś uszczelnić dogrzewacz bo się jakoś zapowietrza układ.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Dzięki za linka. Za dużo przeróbek by było, muszę jakoś uszczelnić dogrzewacz bo się jakoś zapowietrza układ.

 

Mozna podgrzewacz wywalic i dac zwykly filtr od golfa 3.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wiem że można wsadzić inny filtr tylko co z paliwem które wraca do baku i ma wysoką temperaturę.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

przewody wody laczysz ze soba razem podgrzewacz wywalasz,paliwo z powrotu nie jest gorace bez obaw bak sie nie rozpusci.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mylisz się, w silniku z pompowtryskami w lato paliwo wracające do baku może mieć nawet 90 stopni gdy nie będzie tej chłodnicy. Bak wytrzyma, ale czujnik poziomu paliwa i sama pompka paliwa już nie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Pierdu pierdu a tysiace a nawet miliony aut jezdzi bez tego i jakos wszystko dziala,sam przerobilem juz kilka i wszystko dxiala od kilku lat.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Z Twoim podejściem do mojego auta byś się nie dotknął. To że w lato paliwo w PDkach wracające z głowicy ma ok 70 stopni a po usunięciu chłodniczki ma dużo więcej jest faktem i skoro zaprzeczasz to Twoja wiedza jest marna. Ponadto nie widzę podstaw by "przerabiać" przecież tak jak to fabryka wykonała działa bardzo dobrze dopóki jakaś oferma nie włoży rąk gdzie nie trzeba.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja tez nie widze podstaw by przerabiac ale jak ktos chce to pewnie ze sie da.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności