elkrecik Zgłoś #1 Napisano 3 Sierpnia 2010 (edytowane) Witam serdecznie, mam pytanko w sprawie modów silnika AWX. Pacjenci: mój Pasiak AWX Variant & A4 B6 Avant mojego taty. Auta dłubnięte przez Rogalottiego (nie pamiętam cyferek dokładnych) w okolice 172 KM oraz 390 niutków. Zbliżony, realny przebieg 140 000km, stan techniczny (wg diagnostyki u Rogala) aut idealny. Pytanie brzmi: why jednak A4 jest odrobinę dynamiczniejsze od Pasiaka (poza tym łatwiej wchodzi na obroty) ?? Masa Passata daje mu w kość czy jakiś inny czynnik?? Rozmiar ogumienia itp identyczne... Pytanie drugie: czy jeżeli dołożę halogeny do Pasiaka (nie mam z fabryki) i tym samym odrobinę przysłoni to IC, to może to pogorszyć osiągi?? Edytowane 3 Sierpnia 2010 przez elkrecik Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Daron Zgłoś #2 Napisano 3 Sierpnia 2010 Masa Passata daje mu w kość czy jakiś inny czynnik?? Tak, masa dosyć znacznie wpływa na przyspieszenie. Pytanie drugie: czy jeżeli dołożę halogeny do Pasiaka (nie mam z fabryki) i tym samym odrobinę przysłoni to IC, to może to pogorszyć osiągi?? Przy tej mocy zalecany jest już FMIC, a co mówić jeżeli jeździsz na seryjnym ICku i jeszcze go przysłonisz... Auto będzie mocno puchło, a w upalne dni będziesz czuł jakby nie miał 170 a 150hp. Pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
the.wolf Zgłoś #3 Napisano 4 Sierpnia 2010 niestety a4 w takim samym setupie zawsze bylo szybsze od pasków pewnie przez wage. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
stifii Zgłoś #4 Napisano 5 Sierpnia 2010 lepiej 100kg mniej niż 100KM więcej.. wszystko to masa.. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach