randall Zgłoś #1 Napisano 3 Sierpnia 2010 Witam Dzisiaj będę zmieniał u siebie ramiona na zwykłe wycieraczki (uchwyt U) na nowe ramiona pod Aero-Twin (na bolec). Nowe ramiona w ogóle nie mają tych ząbków, które wchodzą na wieloklin mechanizmu, stąd pytanie - czy ten metal jest na tyle miękki, że wystarczy je po prostu nałożyć i przy dokręcaniu śruby się to wyrobi, czy też należy je jakoś nabić metodą siłową na wieloklin? No i czy da się to zrobić bez demontażu całego mechanizmu? Pozdrawiam, Randall Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pawel23sp Zgłoś #2 Napisano 3 Sierpnia 2010 (edytowane) Zmieniałem też ramiona u siebie i miałem podobne wątpliwości. Nałóż ramię na wieloklin i przykręć je nakrętką dosyć mocno (ale nie za mocno), a ząbki wyrobią się same. Po jakimś czasie użytkowania skontroluj dokręcenie. W przyszłości jak będziesz miał potrzebę zdjęcia ramion to już będziesz miał wyrobione "ząbki". WAŻNE! przypasuj je sobie żeby Ci dobrze leżały na szybie, bo potem będziesz mógł nimi regulować tylko o jeden "ząbek" a teraz możesz co do milimetra. Pozdrawiam Edytowane 3 Sierpnia 2010 przez pawel23sp Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość Tudi75 Zgłoś #3 Napisano 14 Czerwca 2012 Czy moglby ktoś pomierzyć dlugosci ramion wycieraczek od passata b5. Ja niestety nie mam jak a nie chce obcym ludzia latać z miarką przy samochodzie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach