Nikos12345 Zgłoś #1 Napisano 27 Lipca 2010 Witam przy ostatnich dwóch tankowaniach do pełna (odbicie pistoletu) zauważyłem około 2 litrowe wycieki paliwa spod baku - nie mam pojęcia co to może być. Pomóżcie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mielke Zgłoś #2 Napisano 27 Lipca 2010 sprawdź połączenie wlewu z bakiem Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Dariusz72 Zgłoś #3 Napisano 27 Lipca 2010 Dzieje się tak tylko gdy tankujesz do pełna, czy masz może mokrą pompę? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Nikos12345 Zgłoś #4 Napisano 27 Lipca 2010 jak to połączenie sprawdzić. Samemu uda mi się czy szykować kaskę na warsztat. Gdy tankuje do pełna. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
piterrr20 Zgłoś #5 Napisano 27 Lipca 2010 jak to połączenie sprawdzić. Samemu uda mi się czy szykować kaskę na warsztat.Gdy tankuje do pełna. Samemu. Wejdź pod auto pod wlew paliwa i zobaczysz co się dzieje. Dzieje ci się tak zawsze czy tylko jak do pełna tankujesz i czy to pierwszy raz? Mogło też zdarzyć się tak, że paliwo się przelało przez otwór, który jest tuż przy wlewie. Mi się tak raz zdarzyło bo "pistolet" troszkę był opóźniony. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Nikos12345 Zgłoś #6 Napisano 27 Lipca 2010 Samemu. Wejdź pod auto pod wlew paliwa i zobaczysz co się dzieje. Dzieje ci się tak zawsze czy tylko jak do pełna tankujesz i czy to pierwszy raz? Mogło też zdarzyć się tak, że paliwo się przelało przez otwór, który jest tuż przy wlewie. Mi się tak raz zdarzyło bo "pistolet" troszkę był opóźniony. Zdarzyło się tak dwa razy z rzędu, ale pierwszy raz zbagatelizowałem, bo odbił pistolet, a ja dolewałem do kwoty, ale za drugim razem już tylko do odbicia pistoletu tankowałem i był wyciek około 2 litrów. Byłem dzisiaj pod samochodem na kanale i niestety oprócz plamy od ropy nic nie widać. Zaznaczam, że to nie były moje pierwsze tankowania do pełna, bo robiłem już to wielokrotnie i nawet bujałem samochodem, aby weszło więcej i takie sytuacje nie miały miejsca. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jszk Zgłoś #7 Napisano 28 Lipca 2010 odkręć w bagażniku mała pokrywę na 3 śruby, pod spodem masz zbiornik z dużą nakrętką. Częst spod niej cieknie. Trzeba ją odkręcić i wymienić albo poprawnie założyć uszczelkę. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Nikos12345 Zgłoś #8 Napisano 29 Lipca 2010 Witam odkręciłem dzisiaj ten dekiel i tak jak mówisz jest duża nakrętka, ale trochę się obawiałem ją ruszać bo jestem laikiem w tych sprawach, a tam wychodzą jakieś dwa przewody i podpięcie elektryki co z tymi przewodami mam uczynić. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jszk Zgłoś #9 Napisano 30 Lipca 2010 Jeśli tam cieknie to bedzie mokro wokół tej nakrętki. Wtyczkę się zdejmuje jak każdą w vw (dopchnij ją, wciśnij zatrzask i wtedy wysuń), przewody w 3bg są na szybkozłaczkach (wciskasz zatrzask i rozłaczasz),a w 3B na opaskach śrubowych. Rozłączanie niczym nie grozi. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pmarze Zgłoś #10 Napisano 31 Sierpnia 2010 Mam podobny problem. Gdy tankuje do pełna to wycieka mi jakieś 0,5 litra paliwa. Jeździłem z tym kilka tygodni i było OK. Dochodziłem nawet do rezerwy. Ostatnio wybrałem się w dłuższą podróż (1300 km) i pojawił się dziwny objaw. Po przejechaniu około 400 km po napełnieniu zbiornika paliwem silnik gasł. W baku miałem wtedy około pół zbiornika paliwa. Przed zgaśnięciem autem trochę szarpało. Po zatrzymaniu się silnik gasł i nie można go było odpalić. Dopiero po kilkunastu próbach załapywał i można było jechać przez chwilę dalej. Po zalaniu zbiornika ropą do pełna można było jechać następne 400 km. Działo się tak 3 razy z rzędu. Czy może mieć to związek z nieszczelnością wlewu? Jeśli tak to jaki? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Danek75 Zgłoś #11 Napisano 31 Sierpnia 2010 Nie wiem czy w dieslu jest taki filtr - ale poczytaj - jeśli jest, to może byc przyczyną Falowanie obrotów i gaśnięcie ---- klik Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
krzysztof_99 Zgłoś #12 Napisano 27 Marca 2012 Mam ten sam problem:( strasznie mokro pod dekielkiem,nie wiem czy wystarczy go dokręcić czy wyjąc i sprawdzić uszczelkę??Może mi ktoś opisać jak dokładnie rozłączyć kostkę, żeby jej nie uszkodzić??? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach