blackvagen Zgłoś #1 Napisano 10 Lipca 2010 witam. mam gwint H&r przód jest wystarczająco obniżony i mam jeszcze sporą regulacje.. leczy tył mam na max w dól i nie jestem zadowolony bo wysoko stoi. czy ktoś próbował przeszczepić spręzynę z innego modelu.. ? krótszą? obniżające np -50 np. z astry? lub innych których maja sprężynę na belce.? pozdrawiam :kumple Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kuman Zgłoś #2 Napisano 10 Lipca 2010 Wywal nakrętkę regulacyjną to siądzie z 15-20mm Sprawdzone. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
blackvagen Zgłoś #3 Napisano 10 Lipca 2010 Wywal nakrętkę regulacyjną to siądzie z 15-20mm Sprawdzone. no i tyle mi w zupełności wystarczy.. dzięki za poradę.. w wolnym czasie to zrobię Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
witek-b5 Zgłoś #4 Napisano 11 Lipca 2010 Wywal nakrętkę regulacyjną to siądzie z 15-20mm walnąłeś jak łysy czupryną o kant kuli b5 mają to do siebie, że po wyjęciu tależyka sprężyna gdy nie jest nówka sztuka wchodzi bez najmniejszych oporów co może skutkować jej wypadnięciem na jakiejś hopce, nie musze się chyba rozwodzić jakie niebiezpieczeństwo to może powodować dla nas sanych i dla innych osób... ---------- Post added at 08:36 ---------- Previous post was at 08:34 ---------- druga sprawa, że nawet jeśli wsadzasz nową sprężynę to po jakimś czasie się ona ubija zatem kończy się to tak samo... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
blackvagen Zgłoś #5 Napisano 12 Lipca 2010 mocne słowa. Wywal nakrętkę regulacyjną czytaj ze zrozumieniem zanim coś napiszesz foto czarne (nakrętka out a tależyk zostaje czerwone szczałki. że nawet jeśli wsadzasz nową sprężynę to po jakimś czasie się ona ubija zatem kończy się to tak samo... nie wiem po jakich durach trzeba jeździć i jak szbko pozatym auto ma cały czas opor bo wazy jak moze wypaść sprężyna ? na dziurach pracuje jak każda inna.. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
witek-b5 Zgłoś #6 Napisano 12 Lipca 2010 czytaj ze zrozumieniem zanim coś napiszesz tu nie ma różnicy co wywalisz zawsze tym sposobem zmniejszasz siłę rozporową sprężyny nie wiem po jakich durach trzeba jeździć i jak szbko pozatym auto ma cały czas opor bo wazy jak moze wypaść sprężyna ? na dziurach pracuje jak każda inna.. odpukać, ale różne sytuacje mogą zdarzyć się na drodze i to w momentach gdy najmniej się tego spodziewamy. owszem auto ma opór, ale gdy zostanie mocno podbite jest chwila gdy sprężyna łapie luz. nigdy nie wnikałem specjalnie na ile jest to prawdą, ale słyszałem o wypadku, w którym pojazd został sepchnięty przez inny na krawężnik, a w momencie opadnięcia auta po podbiciu sprężyna wystrzeliła trafiając tam w kogoś... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Druciarz83 Zgłoś #7 Napisano 18 Lipca 2010 (edytowane) ten talerzyk gómowy wywal tez pomaga Edytowane 19 Lipca 2010 przez Majcin Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bartas204 Zgłoś #8 Napisano 18 Lipca 2010 tua ja wyrzuciłem nakrętkę i talerzyk . I właśnie witek-b5, już kiedyś się wypowiadałeś na ten temat ,masz tak zrobione ? Bo ostatnio postawiłem tył na kozłach i nie ma możliwości żeby wyskoczyła sprężyna. No chyba że latasz na spuszczonym gwincie po leśnych hopkach z dużymi prędkościami to wtedy to wszystko rozumiem. W sumie to się nie znam na tym ale zrobiłem tak ponad 10 tys km... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pobs Zgłoś #9 Napisano 18 Lipca 2010 na kw gwincie amor jest tak krotki ze nie ma opcji wypadniecia sprezyny Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
blackvagen Zgłoś #10 Napisano 19 Lipca 2010 dzięki chłopaki za poradę.. w piątek wyrzuciłem nakrętkę i jest wystarczająco nisko co do wypadnięcia sprężyny auto miałem na podnośniku i musiałem się trochę namęczyć żeby ja wcisnąć latasz na spuszczonym gwincie po leśnych hopkach z dużymi prędkościami kto lata po chopkach na gwincie jeszcze nisko. ten ktoś musiał być hardkorem dla mnie krawężnik 10 cm to już chopka nie do przeskoczenia he pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rufers Zgłoś #11 Napisano 22 Lipca 2010 blackvagen którą nakrętkę wyrzuciłeś?? tą kontrę?? daj zdjęcie jak to teraz wygląda Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pierzaktar Zgłoś #12 Napisano 25 Lipca 2014 szukam takich nakretek regulacyjnych. Posiada ktos na zbyciu? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach