sledziu Zgłoś #21 Napisano 16 Lipca 2010 BYł klepany ale chyba tylko VAriant, bo B5 Variant wszedł w 97 pod koniec czy tam w połowie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Koucz Zgłoś #22 Napisano 16 Lipca 2010 Chyba zwykle jest tak że pierw wychodzi wersja sedan, potem reszta. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rad0330 Zgłoś #23 Napisano 16 Lipca 2010 Chyba zwykle jest tak że pierw wychodzi wersja sedan, potem reszta. ale B6 FL ma być pokazany odrazu w 2 wersjach czyli sedan i kombii Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sthorm Zgłoś #24 Napisano 16 Lipca 2010 niestety muszę zgodzić sie z przedmówcami im nowsza odsłona jakiegoś modelu to tym gorzej co z tego że nowy face, a reszta coraz słabiej wykonana super silniki z niewielkich pojemności mnogo kucy ale już o przejechanie pow. 100,000 bez awarii coraz trudniej a co do ceny starszych modeli to tez bym sie nie martwił bo podobna sytuacja miała miejsce podczas wprowadzenia na rynek golfa IV i o dziwo ceny i sprzedaż golfa III wzrosły (na rynku wtórnym) co niezbyt było na rękę niemieckim konstruktorom Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
theOne Zgłoś #25 Napisano 17 Lipca 2010 Oby tak było przez 2/3 lata. Żeby b6 godnie pogonić Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marpol Zgłoś #26 Napisano 17 Lipca 2010 jakos tak sie robi ze te nowe samochody sa slabsze od tych starszych modeli.wlasnie przymiezam sie do zakupu i nie jestem pewien czy b5fl czy dolozyc troche i b6.co z tego ze b6 nowszy jak moze byc bardziej awaryjny.duzo ludzi narzeka na b6 nie wspomne o 2.0 tdi. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rad0330 Zgłoś #27 Napisano 17 Lipca 2010 b5fl czy dolozyc troche i b6 jak chcesz dołożyć "troche" to lepiej bierz dobrego b5fl, niż masz za to "troche" więcej kupić jakiegoś składanego z 2 B6 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
theOne Zgłoś #28 Napisano 18 Lipca 2010 Również wolałbym drogie B5FL niż z najniższej półki cenowej B6 z ledwo jeżdżącym 2.0 tdi, złożonym z kilku Passatów-bo takie są najtańsze B6 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
idol23 Zgłoś #29 Napisano 23 Czerwca 2012 ciekawe gdzie są produkowane części do passata? Jaki kraj i co? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
prezess7 Zgłoś #30 Napisano 23 Czerwca 2012 Na kilku częściach w swoim aucie znalazłem napis "made in poland". Np. na rolecie bagażnika, fotelu pasażera, silniku... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
icegoranet Zgłoś #31 Napisano 23 Czerwca 2012 Na kilku częściach w swoim aucie znalazłem napis "made in poland". Np. na rolecie bagażnika, fotelu pasażera, silniku... smiem twierdzic ze chyba cały swiat, ina -france lub slovakia, filtry germany, poland (filtron !), valeo (poland), spinki tapicerki (germany, poland), Filtry paliwa by UFI (made in CHINA) itp itd.... klepią tam gdzie tanio i mozna normy jakosciowe zachowac :-) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach