Skocz do zawartości
honestPR

ECU Monotronic a Jetronic

Rekomendowane odpowiedzi

Czy moge do swego paska RP wstawic kompa Monotronic, zamiast Jetronic? Monotronic mam od kumpla w ktorym nie bylo elektrozaworu podcisnieniowej regulacji wyprzedzenia zaplonu i tzw "ufo" na aparacie zaplonowym. A u mnie to jest ale komp siedzi Jetronic, ktory szwankuje. Dodaje ze wtryskiwacz u mnie tez jest od ABS.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A czy ten monomotronic nie ma więcej pinów niż twój jetronic?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Sterowniki mono motronic i mono jetronic mają ZUPEŁNIE inny pinout. Do Twojego RPka pasują komputery od silników 1F lub AAK produkowanych do 90 roku. A najlepiej kup na allegro typowy do RP. A co się z nim dzieje?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wymienialem wszystko po kolei czujnik temp oryginalny z aso. pozniej doszla sonda lambda bosch, wtryskiwacz sprawdzony, regulator cisnienia. Po odlaczeniu aku na jakis czas jest dobrze a pozniej sam generuje te same bledy. Po prostu mi zalewa non stop

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Po odlaczeniu aku na jakis czas jest dobrze a pozniej sam generuje te same bledy

Ale jakie błędy?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Na lampie wywala mi blad o kodzie: 2343 zbyt silny sklad mieszanki

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Na lampie wywala mi blad o kodzie: 2343 zbyt silny sklad mieszanki

Masz LPG? Jeśli masz to walczysz z wiatrakami. Będzie na gazie łapało ten błąd, przez co na benzynie będzie kulał. Ale i na to jest sposób.

Edytowane przez pszemek

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Masz LPG? Jeśli masz to walczysz z wiatrakami. Będzie na gazie łapało ten błąd, przez co na benzynie będzie kulał.

Dlaczego? W moim pasku nie mam takich problemów. Może to wina źle podłączonej instalacji gazowej?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Dlaczego? W moim pasku nie mam takich problemów.

Dla tego że ja w moim też miałem taki problem. Spalanie gazu w normie, ale na benzynie samochód kulał. Instalacja założona prawidłowo. A masz gaz na śrubę czy na korkowca?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Gaz mam na srube. Dodam tylko,ze : odlaczam klemy no i pale na pb. wszystko ladnie pieknie i ok 70 stopni se przelaczam na gaz. Na gazie elegancko. A jezeli nawet po resecie gaz zalacze wczesniej niz przed 70 stopni to tez zaczyna sie szopka. Samochod gasnie nawet na gazie, dopiero po dlugiej jezdzie ze 20 km sie uspokaja. Czy to nie jest przypadkiem wina sondy, bo moj ojciec (poprzedni wlasniciel paska) mowil ze kiedys jak sonde mial walnieta to on nie chodzil ladnie na pb i na gazie ten czasem szopka.

Albo tez emlulator sondy szwankuje??

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
A jezeli nawet po resecie gaz zalacze wczesniej niz przed 70 stopni to tez zaczyna sie szopka. Samochod gasnie nawet na gazie, dopiero po dlugiej jezdzie ze 20 km sie uspokaja.

Kiedy był regenerowany reduktor?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mam reduktor EMMEGAS MR 94 cos takiego http://allegro.pl/item1081387792_emmegas_elpigaz_ml_94_e2r_reduktor_parownik.html

On od nowosci nie byl ruszany. To mozliwe ze takie cuda od parownika. Ale co ma parownik do wtrysku benzyn??

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
On od nowosci nie byl ruszany.

To znaczy od kiedy? Ciężko mi samemu stwierdzić kiedy zakładałeś LPG.

Ale co ma parownik do wtrysku benzyn??

Masz zużyte membrany - co w efekcie daje zbyt bogatą mieszankę na gazie - dlatego zalewa ci silnik puki nie jest rozgrzany. W międzyczasie komp benzynowy łapie błąd zbyt bogatego składu mieszanki.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
To znaczy od kiedy? Ciężko mi samemu stwierdzić kiedy zakładałeś LPG.

Od nowosci znaczy sie od 11 lat :). Wiem tylko ze kiedys parownik byl czyszczony i nic wiecej

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Od nowosci znaczy sie od 11 lat

Membrany w parowniku po 5-6 latach mają dosyć. I tak długo przejeździłeś. W takim układzie to bym go nawet nie regenerował tylko od razu kupił nowy. Zakładam że szlam nie był z niego spuszczany?

Edytowane przez pszemek

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności