Kenichi Zgłoś #21 Napisano 24 Maja 2010 Chyba najbardziej opłaca się faworit, cześci tanie i dostepne, jak i w sklepie i na szrocie, silnik 8 zaworowy bez elektroniki wiec z najtanszą ins. gazowa problemów niebedzie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kat825 Zgłoś #22 Napisano 24 Maja 2010 http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C13306392 http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C12080513 http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C12908919 http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C13217701 http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C13306723 http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C13292639 http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C13248089 http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C13250731 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
oleksy Zgłoś #23 Napisano 24 Maja 2010 Skłaniam się bardziej do WV Polo Jeśli Kadet to hatchbac Fiat uno? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kacza1982 Zgłoś #24 Napisano 24 Maja 2010 Jeżeli chodzi o Uno to się wypowiem, bo takim śmigałem 92r, 1,1 na gaźniku z lpg-cholernie ekonomiczne (max 8l gazu w mieście, 6 na trasie lekko), silniczek bardzo żwawy, 5 biegów, wnętrze nad wyraz obszerne. Ogólnie mechanicznie się nie psuło, ale niestety, ze względu na blachę nie polecam, bo ruda żre go na potęgę. Ja osobiście szukam na zamianę za passka polówki 1,4d, ale są droższe niż 2koła w dobrym stanie, ale jeździłem takim jak brat jeszcze go posiadał i bardzo wdzięczne auto, bo przez dwa lata wymienił tylko przekaźnik od grzania świec czy jakoś tak, a spalanie ok. 3,8-4 litrów... ogólnie weź starszego vw=tanie części, żywotna jednostka o małej pojemności, i najważniejsze: VW Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Malutki2m Zgłoś #25 Napisano 25 Maja 2010 Co myślicie o Oplu Kadecie? Jeździłem 5,5 roku kadetem sedanem. Jedyna wada tego auta to postępująca korozja. Samochód prosty i tani w naprawach, przy tym niezawodny no i dający prawdziwą frajdę z jazdy. Uwielbiałem nim jeździć. Samochód z duszą, której nie uświadczysz w żadnym vw. Polecam 1,6 lub 1,4 z LPG, bardzo dobrze współpracują z gazem i niewiele palą. Jeśli zdecydujesz się na kadeta, to koniecznie obejrzyj z kanału mocowania wahaczy, (najlepiej niech inna osoba porusza kierownicą). Jeśli wyglądają nieciekawie - odpuść sobie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pawelp2806 Zgłoś #26 Napisano 26 Maja 2010 Witam. Wiem ze nie 2 tys tylko 3 do negocjacji ale przynajmniej (tak mi sie wydaje) z dobrych rak bo od kolegi "ormowiec" http://forum.vw-passat.pl/showthread.php?t=79718 Pozdrawiam. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sledziu Zgłoś #27 Napisano 26 Maja 2010 Polecam 1,6 lub 1,4 z LPG, bardzo dobrze współpracują z gazem i niewiele palą. Jeśli zdecydujesz się na kadeta, to koniecznie obejrzyj z kanału mocowania wahaczy, (najlepiej niech inna osoba porusza kierownicą). Jeśli wyglądają nieciekawie - odpuść sobie. I kielichy z tyłu, gniazda amorów inaczej. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Malutki2m Zgłoś #28 Napisano 28 Maja 2010 I kielichy z tyłu, gniazda amorów inaczej. w rzeczy samej A poza tym, to za te pieniądze warto brać każde auto, które jeździ, trzyma się kupy, wygląda jak samochód a nie przystanek i części do niego są ogólnodostępne. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach