gsmlondon Zgłoś #1 Napisano 22 Maja 2010 Witam Dzis po kilku kilometrach jazdy zobaczylem ze temp. wody jest na 110 stopniach , wiec szybki zjazd na pobocze i szukanie przyczyna , okazala sie ze zaden wentylator nie obraca sie , powoli dojechalem do domu i sprawdzilem zasilanie wentylatorow okazalo sie ze jest prawidlowe , teraz pytanie czy te dwa cienikie kable we wtyczce to sterowanie poprzez podanie masy lub plusa czy to szyna CAN ? czy ktos posiada moze rozpiske wtyczki ? pozdr. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wojta Zgłoś #2 Napisano 22 Maja 2010 WitamDzis po kilku kilometrach jazdy zobaczylem ze temp. wody jest na 110 stopniach , wiec szybki zjazd na pobocze i szukanie przyczyna , okazala sie ze zaden wentylator nie obraca sie , powoli dojechalem do domu i sprawdzilem zasilanie wentylatorow okazalo sie ze jest prawidlowe , teraz pytanie czy te dwa cienikie kable we wtyczce to sterowanie poprzez podanie masy lub plusa czy to szyna CAN ? czy ktos posiada moze rozpiske wtyczki ? pozdr. podlacz je na krotko na testa czy moze padl bo od chlodzenia silnika jest ten na wiskozie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
gsmlondon Zgłoś #3 Napisano 22 Maja 2010 (edytowane) ten mniejszy od klimy nie wlacza sie na krotko a ten duzy nie wiem jak sprawdzic i wydaje mi sie ze to normalny elektryczny wentylator. Edytowane 22 Maja 2010 przez gsmlondon Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wojta Zgłoś #4 Napisano 22 Maja 2010 ten mniejszy od klimy nie wlacza sie na krotko a ten duzy nie wiem jak sprawdzic i wydaje mi sie ze to normalny elektryczny wentylator. ten wiekszy odpal silnik i na poczatku on kreci sie tak ze bedziesz mogl go zatrzymac jak temperatura wzrosnie sprzeglo na wisko go zalacza a ten maly powinien sie wlaczyc jak wlaczasz klime w tryb auto silnik ci sie grzeje bo pewnie termostat co sie nie otwiera i nie masz obiegu w ukladzie chlodzenia Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
gsmlondon Zgłoś #5 Napisano 22 Maja 2010 ja mam takie jak w linku http://moto.allegro.pl/item1028328009_vw_passat_b6_b7_eos_sirocco_chlodnice_kpl_z_went.html Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wojta Zgłoś #6 Napisano 22 Maja 2010 ja mam takie jak w linku http://moto.allegro.pl/item1028328009_vw_passat_b6_b7_eos_sirocco_chlodnice_kpl_z_went.html to wypnij wtyczke na dole i podepnij na krotko nie mam pojecia jak to jest w b6 ale na zdjeciach widac wtyczki chyba plus minus dasz rade podpiac Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
gsmlondon Zgłoś #7 Napisano 22 Maja 2010 (edytowane) wlasnie wymontowalem calosc, wczesniej podpinalem na krotko to zaden nie chcial sie obracac a teraz oba sie boracaja jutro je zamontuje , tylko jedno pytanie do znawcow od czego sa te dwa cienkie kable i co dalej robic jesli nadal nie bede chcialy sie zalczac ? jeszce jedno po podaniu zasilania wentylatory obracaja sie w odwrtona strone niz strzalki na nich Edytowane 22 Maja 2010 przez gsmlondon Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wojta Zgłoś #8 Napisano 22 Maja 2010 wlasnie wymontowalem calosc, wczesniej podpinalem na krotko to zaden nie chcial sie obracac a teraz oba sie boracaja jutro je zamontuje , tylko jedno pytanie do znawcow od czego sa te dwa cienkie kable i co darej robic jesli nadal nie bede chcialy sie zalczac ? jakie cienkie kable daj moze foty Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
77Marek Zgłoś #9 Napisano 22 Maja 2010 jeszce jedno po podaniu zasilania wentylatory obracaja sie w odwrtona strone niz strzalki na nich Odwrotnie podłączyłeś. Wentylator od klimy podłączony jest pod duży bezpiecznik nie pamiętam ile ma amperów. Możliwe, że bezpiecznik jest do wymiany. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
gsmlondon Zgłoś #10 Napisano 22 Maja 2010 Odwrotnie podłączyłeś. Wentylator od klimy podłączony jest pod duży bezpiecznik nie pamiętam ile ma amperów. Możliwe, że bezpiecznik jest do wymiany. podlaczone sa ok jesli podlaczysz odwrotnie to nie zalaczaja sie , napiecie na zlaczu jest czyli na tych dwoch grubych kablach co podpina sie caly blok wentylatorow Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
77Marek Zgłoś #11 Napisano 22 Maja 2010 U mnie wentylator od klimy kręcił się też w drugą stronę jak go podłączyłem na krótko. Jak przełożyłem kable to wcale się nie chciał kręcić. Kupiłem nowy i wszystko wróciło do normy. W starym silniczek strasznie się grzał. U ciebie też tak jest? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
gsmlondon Zgłoś #12 Napisano 22 Maja 2010 U mnie wentylator od klimy kręcił się też w drugą stronę jak go podłączyłem na krótko. Jak przełożyłem kable to wcale się nie chciał kręcić. Kupiłem nowy i wszystko wróciło do normy. W starym silniczek strasznie się grzał. U ciebie też tak jest? silniki nie grzeja sie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
GURAL Zgłoś #13 Napisano 22 Maja 2010 bo od chlodzenia silnika jest ten na wiskozie Kolego, na wiskozie to jest w B5 i tylko w B5, wszystkie inne passaty maja wentylator chłodnicy elektryczny. ---------- Post added at 22:50 ---------- Previous post was at 22:48 ---------- nie mam pojecia jak to jest w b6 Ja jak nie mam pojecia to staram się nie pisać nic, mniej mieszania w głowie komuś kto wie mniej niż ja. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
felix123 Zgłoś #14 Napisano 23 Maja 2010 Witam mam ten sam problem.Prawdopodobnie padł ci moduł w tym większym wentylatorze (Do wymiany lub lepszy elektryk i naprawi).Sterownik silnika wysyła sygnał do modułu, a ten steruje obydwoma wentylatorami.Sprawdzanie na ostro nic nie da.Jedynie pod komputer podłączyć auto i zrobić test wentyl.Niestety u mnie niby wszystko jest wporządku na kompie zero błędów a i tak wentyl stoją.Będe śledził ten temat może i mi ktoś pomoże. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kulpetti Zgłoś #15 Napisano 23 Maja 2010 kolego kup płyn do czyszczenia styków wypnij wtyczkę i nalej tego płynu i bedzie ok ja tak miałem po tym zabiegu działa wszystko Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
gsmlondon Zgłoś #16 Napisano 23 Maja 2010 kolego kup płyn do czyszczenia styków wypnij wtyczkę i nalej tego płynu i bedzie ok ja tak miałem po tym zabiegu działa wszystko cos w tym jest, bo zalozylem i wentylatory dzialaja czyli wlaczam klime i zalaczaja sie dwa wylaczam klime chwile chodza i stop, temp. 90 stopni i trzyma caly czas jutro potestuje jak beda sie zachowywaly podczas jazdy czy zalaczy sie wentylator od wody pozdr. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wojta Zgłoś #17 Napisano 23 Maja 2010 Kolego, na wiskozie to jest w B5 i tylko w B5, wszystkie inne passaty maja wentylator chłodnicy elektryczny. ---------- Post added at 22:50 ---------- Previous post was at 22:48 ---------- Ja jak nie mam pojecia to staram się nie pisać nic, mniej mieszania w głowie komuś kto wie mniej niż ja. ile moglem tyle pomoglem nie wprowadzalem w blad no chyba ze widzisz to inaczej Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
GURAL Zgłoś #18 Napisano 23 Maja 2010 nie wprowadzalem w blad no chyba ze widzisz to inaczej To wytłumacz mi skąd się wzięło sprzęgło wiskostyczne w B6. Przyznam wtedy ze pomogłeś. ten wiekszy odpal silnik i na poczatku on kreci sie tak ze bedziesz mogl go zatrzymac jak temperatura wzrosnie sprzeglo na wisko go zalacza Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach