Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

Dzis po kilku kilometrach jazdy zobaczylem ze temp. wody jest na 110 stopniach , wiec szybki zjazd na pobocze i szukanie przyczyna , okazala sie ze zaden wentylator nie obraca sie , powoli dojechalem do domu i sprawdzilem zasilanie wentylatorow okazalo sie ze jest prawidlowe , teraz pytanie czy te dwa cienikie kable we wtyczce to sterowanie poprzez podanie masy lub plusa czy to szyna CAN ? czy ktos posiada moze rozpiske wtyczki ?

pozdr.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Witam

Dzis po kilku kilometrach jazdy zobaczylem ze temp. wody jest na 110 stopniach , wiec szybki zjazd na pobocze i szukanie przyczyna , okazala sie ze zaden wentylator nie obraca sie , powoli dojechalem do domu i sprawdzilem zasilanie wentylatorow okazalo sie ze jest prawidlowe , teraz pytanie czy te dwa cienikie kable we wtyczce to sterowanie poprzez podanie masy lub plusa czy to szyna CAN ? czy ktos posiada moze rozpiske wtyczki ?

pozdr.

podlacz je na krotko na testa czy moze padl bo od chlodzenia silnika jest ten na wiskozie

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ten mniejszy od klimy nie wlacza sie na krotko a ten duzy nie wiem jak sprawdzic i wydaje mi sie ze to normalny elektryczny wentylator.

Edytowane przez gsmlondon

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
ten mniejszy od klimy nie wlacza sie na krotko a ten duzy nie wiem jak sprawdzic i wydaje mi sie ze to normalny elektryczny wentylator.
ten wiekszy odpal silnik i na poczatku on kreci sie tak ze bedziesz mogl go zatrzymac jak temperatura wzrosnie sprzeglo na wisko go zalacza a ten maly powinien sie wlaczyc jak wlaczasz klime w tryb auto silnik ci sie grzeje bo pewnie termostat co sie nie otwiera i nie masz obiegu w ukladzie chlodzenia

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
to wypnij wtyczke na dole i podepnij na krotko nie mam pojecia jak to jest w b6 ale na zdjeciach widac wtyczki chyba plus minus dasz rade podpiac

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

wlasnie wymontowalem calosc, wczesniej podpinalem na krotko to zaden nie chcial sie obracac a teraz oba sie boracaja :) jutro je zamontuje , tylko jedno pytanie do znawcow od czego sa te dwa cienkie kable i co dalej robic jesli nadal nie bede chcialy sie zalczac ?

jeszce jedno po podaniu zasilania wentylatory obracaja sie w odwrtona strone niz strzalki na nich :)

Edytowane przez gsmlondon

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
wlasnie wymontowalem calosc, wczesniej podpinalem na krotko to zaden nie chcial sie obracac a teraz oba sie boracaja :) jutro je zamontuje , tylko jedno pytanie do znawcow od czego sa te dwa cienkie kable i co darej robic jesli nadal nie bede chcialy sie zalczac ?
jakie cienkie kable daj moze foty

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
jeszce jedno po podaniu zasilania wentylatory obracaja sie w odwrtona strone niz strzalki na nich

Odwrotnie podłączyłeś. Wentylator od klimy podłączony jest pod duży bezpiecznik nie pamiętam ile ma amperów. Możliwe, że bezpiecznik jest do wymiany.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Odwrotnie podłączyłeś. Wentylator od klimy podłączony jest pod duży bezpiecznik nie pamiętam ile ma amperów. Możliwe, że bezpiecznik jest do wymiany.

podlaczone sa ok jesli podlaczysz odwrotnie to nie zalaczaja sie , napiecie na zlaczu jest czyli na tych dwoch grubych kablach co podpina sie caly blok wentylatorow

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

U mnie wentylator od klimy kręcił się też w drugą stronę jak go podłączyłem na krótko. Jak przełożyłem kable to wcale się nie chciał kręcić. Kupiłem nowy i wszystko wróciło do normy. W starym silniczek strasznie się grzał. U ciebie też tak jest?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
U mnie wentylator od klimy kręcił się też w drugą stronę jak go podłączyłem na krótko. Jak przełożyłem kable to wcale się nie chciał kręcić. Kupiłem nowy i wszystko wróciło do normy. W starym silniczek strasznie się grzał. U ciebie też tak jest?

silniki nie grzeja sie

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
bo od chlodzenia silnika jest ten na wiskozie

Kolego, na wiskozie to jest w B5 i tylko w B5, wszystkie inne passaty maja wentylator chłodnicy elektryczny.

 

---------- Post added at 22:50 ---------- Previous post was at 22:48 ----------

 

nie mam pojecia jak to jest w b6

Ja jak nie mam pojecia to staram się nie pisać nic, mniej mieszania w głowie komuś kto wie mniej niż ja. ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam mam ten sam problem.Prawdopodobnie padł ci moduł w tym większym wentylatorze (Do wymiany lub lepszy elektryk i naprawi).Sterownik silnika wysyła sygnał do modułu, a ten steruje obydwoma wentylatorami.Sprawdzanie na ostro nic nie da.Jedynie pod komputer podłączyć auto i zrobić test wentyl.Niestety u mnie niby wszystko jest wporządku na kompie zero błędów a i tak wentyl stoją.Będe śledził ten temat może i mi ktoś pomoże.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

kolego kup płyn do czyszczenia styków wypnij wtyczkę i nalej tego płynu i bedzie ok ja tak miałem po tym zabiegu działa wszystko

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
kolego kup płyn do czyszczenia styków wypnij wtyczkę i nalej tego płynu i bedzie ok ja tak miałem po tym zabiegu działa wszystko

cos w tym jest, bo zalozylem i wentylatory dzialaja czyli wlaczam klime i zalaczaja sie dwa wylaczam klime chwile chodza i stop, temp. 90 stopni i trzyma caly czas jutro potestuje jak beda sie zachowywaly podczas jazdy czy zalaczy sie wentylator od wody

pozdr.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Kolego, na wiskozie to jest w B5 i tylko w B5, wszystkie inne passaty maja wentylator chłodnicy elektryczny.

 

---------- Post added at 22:50 ---------- Previous post was at 22:48 ----------

 

Ja jak nie mam pojecia to staram się nie pisać nic, mniej mieszania w głowie komuś kto wie mniej niż ja. ;)

ile moglem tyle pomoglem nie wprowadzalem w blad no chyba ze widzisz to inaczej

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
nie wprowadzalem w blad no chyba ze widzisz to inaczej

To wytłumacz mi skąd się wzięło sprzęgło wiskostyczne w B6.

Przyznam wtedy ze pomogłeś.

ten wiekszy odpal silnik i na poczatku on kreci sie tak ze bedziesz mogl go zatrzymac jak temperatura wzrosnie sprzeglo na wisko go zalacza

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności