luk1c Zgłoś #1 Napisano 16 Maja 2010 Witam chciałbym się dowiedzieć czy wymiana radia na nawigacje w b6 jest bardzo skaplikowana, czy tylko wystarczy wyciągnąć radio i zamontować sat nav. Tylko potrzebuje jeszcze instrukcji jak wyciągnąć radio i czy to można zrobić samemu Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
gregorgw Zgłoś #2 Napisano 23 Grudnia 2011 witam serdecznie, mam małe pytanie, czy zmieniając zwykłe radio(wbudowane) w Passacie (B6 2005) na nawigację MFD2 DVD PL, czy wymiana stanowi duży problem? czy wystarczy tylko wyjąć stare radio i podłączyć nowe?? jeszcze jedno pytanie czy kod do Nawigacji jest potrzebny?? bo chce kupić na allegro ale gość mówi mi że tego kodu nie posiada. Przepraszam, że piszę nie w temacie, ale nie mogę tworzyć jeszcze nowych tematów. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rrafalek Zgłoś #3 Napisano 23 Grudnia 2011 Ściągasz ramkę wokół radia odpinasz kabelek od AirBaga(wtyczka) odkręcasz 4 śróbki imbusowe i wyciagasz radio . Z tył masz wtyczkę zasilajacą oraz kabelki kolorystyczne do wtyczek od antenek . Montaż w kolejności odwrotnej. Pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
defender Zgłoś #4 Napisano 23 Grudnia 2011 (edytowane) Nie było wcześniej navi, więc pewnie nie ma pociągniętej anteny (fakra). Kod oczywiście musisz mieć. I jeszcze trzeba zakodować nowy sprzęt. Edytowane 23 Grudnia 2011 przez defender Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kamilek1307 Zgłoś #5 Napisano 24 Grudnia 2011 ja wymieniałem mfd2 na rns510 i wymiana była plug and play zadnego kodowania i wszystko działa. wyswietlanie na fis i multikiera;) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
michas2222 Zgłoś #6 Napisano 24 Grudnia 2011 Po ściągnięciu ramki lepiej nie odpinać kostki a jeśli ktoś odepnie to w tym czasie nie włączać zapłonu bo wywali błąd airbag, mnie to spotkało ale skasowałem od razu a jak ktoś nie ma czegoś diagnostycznego musi uważać. A antenę najlepiej taką i nie bawić się w oryginały http://allegro.pl/antena-gps-fakra-mercedes-comand-aps-opel-cd-navi-i1988674700.html Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Blop Zgłoś #7 Napisano 24 Grudnia 2011 ja wymieniałem mfd2 na rns510 i wymiana była plug and play zadnego kodowania i wszystko działa. wyswietlanie na fis i multikiera Tak,ale Ty już miałeś zakodowaną navi w aucie,przy zakładaniu do auta które miało zwykłe radio,trzeba dokodować. p.s temat przeniesiony z działu b6. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Passkiewicz Zgłoś #8 Napisano 27 Grudnia 2011 Jeżeli masz cierpliwośc to da sie wymienić. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
miszel Zgłoś #9 Napisano 2 Stycznia 2012 (edytowane) czy ktoś posiada opis pinów MFD2 ? szczególnie chodzi mi o pin linii diagnostycznej. na nalepce są opisy ale niestety nie ma tego pinu opisanego. Edytowane 2 Stycznia 2012 przez miszel Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Major Zgłoś #10 Napisano 2 Stycznia 2012 CAN H i CAN L i ot całą diagnostyka http://www.google.com/imgres?q=mfd2+pinout&um=1&hl=pl&sa=N&rls=com.microsoft:pl:IE-Address&rlz=1I7GGHP_plPL456&tbm=isch&tbnid=wwEaRS4_ZRuTYM:&imgrefurl=http://www.conofrei.com/service_MANUALS.html&docid=mq7bQR7da841_M&imgurl=http://www.conofrei.com/graphics/625175-RCD-300-BVX-pinout.jpg&w=500&h=515&ei=KRYCT_TADsvfsgajtdCTBA&zoom=1&iact=hc&vpx=793&vpy=149&dur=84&hovh=228&hovw=221&tx=110&ty=129&sig=114840686440586546582&page=1&tbnh=171&tbnw=163&start=0&ndsp=19&ved=1t:429,r:3,s:0&biw=1440&bih=710 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
miszel Zgłoś #11 Napisano 2 Stycznia 2012 (edytowane) chodzi mi o to, że miałem w T5 navi MFD czyli kwadratowa kupiłem mfd2, która nie posiada na rozpisce pinów K-BUS czyli linii diagnostycznej. W starej instalacji w kostce zasilania mam: 1 - gala 2 - mute 3 - K-Bus 4 - S-Kont 5 - safe 6 - podświetlenie 7 - UB+ 8 - masa Na złączu 26 pinowym mam CAN L i CAN H na 13 i 26 pinie. MFD2 wymaga tylko w kostce zasilającej napięcia i canów, Jak mam podłączyć to nowe radio aby było w pełni funkcjonalne i abym mógł się z nim połączyć by zmienić chociażby kodowanie. proszę o pomoc. Edytowane 2 Stycznia 2012 przez miszel Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Major Zgłoś #12 Napisano 3 Stycznia 2012 Nie mozesz po prostu dac zdjęcia navi jaką miałes? Nie ma MFD2 kwadratowej, jest RN S2. Jesli miałes MFD - bo tak wychodzi z opisu kostek jaki dałes, to jak udalo Ci się jakos wsadzic Rn S2 to muysisz teraz miec konwerter z Analoga na CAN, bo Rn S2 chodzi po CAN i tylko tak pozbędziesz się problemu z podświetlaniem, czy wyłaczaniem po 40min. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
miszel Zgłoś #13 Napisano 3 Stycznia 2012 miałem taką: http://allegro.pl/dvd-slim-z-dvix-adapter-av-do-mfd-audi-plus-i2022491211.html a teraz włozyłem taką: http://allegro.pl/vw-mfd-2-dvd-t5-multivan-touareg-tuareg-kolorowa-i2010522291.html chodzi o samochód VW T5 2006r. Co ciekawe w samochodzie na 26 pinowej kostce są CANy wyprowadzone, ale po podłączeniu nic się nie zmienia. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Major Zgłoś #14 Napisano 3 Stycznia 2012 DVD były 2 wersje. Jedna z CAN 1.6 druga z CAN 2.0 (CANy nie sa kompatybilne). Zainwestuj w emulator CAN i nie powinno byc problemu. To ze masz CAN w aucie nie znaczy ze NAVi bedzie go rozumiała. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
miszel Zgłoś #15 Napisano 3 Stycznia 2012 ewentualnie pociągnąć CANy z licznika ? w tym T5 gateway istnieje Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Major Zgłoś #16 Napisano 3 Stycznia 2012 Wszystko się rozchodzi o to jaką masz navi , do którego rocznika dedykowana. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
miszel Zgłoś #17 Napisano 3 Stycznia 2012 to jest dokładnie ta nawigacja która kupiłem: http://allegro.pl/show_item.php?item=1982502702 ---------- Dodano o 20:46 ---------- Poprzednia wiadomość o 20:35 ---------- dzisiaj próbowałem podłączyć CANy z licznika z 19 i 20 pina z zielonej wtyczki ale niestety nie działa myślałem czy ten emulator nie załatwi sprawy: http://allegro.pl/adapter-emulator-can-bus-mfd2-rns2-rcd200-delta6-i2026397336.html tylko chciałbym mieć trochę pewności, aby nie wyrzucić kasy w błoto Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Major Zgłoś #18 Napisano 3 Stycznia 2012 Ten adaptor powinien byc ok, a jak nie chcesz dac NRu radia to nie widze sens pisac dalej. Boisz się ze ktoś je rozpozna czy jak ? Co mi z widoku panelu przedniego, zastanów sie. Piszesz na 2-3 forach i w kolo to samo. Szukasz CAN-u w aucie a nawet nie wiadomo który masz rocznik tego T5. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
miszel Zgłoś #19 Napisano 3 Stycznia 2012 z numerem nie ma problemu, poprostu nie wiedziałem, że to może miec znaczenie 7h0 035 191 K VWz1z7j9071729 t5 2006rok Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Major Zgłoś #20 Napisano 3 Stycznia 2012 Masz jakis autoscan z tego auta ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach