lisek171 Zgłoś #61 Napisano 21 Listopada 2012 triku88 jaką masz tam pompe, oznaczenie silnika oraz jaka turbina od tego trzeba zacząć aby cokolwiek proponować Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
souler Zgłoś #62 Napisano 21 Listopada 2012 to jeszcze ktoś chce ten stary silnik dłubać? poczytaj na forum golfa to się dowiesz co i jak. turbina z tdi to taki sam badziew jak montowane w aaz, tylko inne mocowane, więc odpusc sobie. garett t2 w zupelnosci wystarczy do dynamicznej jazdy i zrobienia ok. 100 konikow. na pompie wystarczy pokrecic 2 srubkami, przy turbo 1 i auto zaczyna fruwac. na wiosne dalej bede sie swoim bawil, bo ciagle mi malo. trzeba jeszcze paliwem podlac, zeby te 2 bary doladowania wykorzystac. zapomnialem, ze musze skrzynie z tdi zalozyc... kutfa Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
walus501 Zgłoś #63 Napisano 21 Listopada 2012 to jeszcze ktoś chce ten stary silnik dłubać? poczytaj na forum golfa to się dowiesz co i jak. turbina z tdi to taki sam badziew jak montowane w aaz, tylko inne mocowane, więc odpusc sobie. garett t2 w zupelnosci wystarczy do dynamicznej jazdy i zrobienia ok. 100 konikow. na pompie wystarczy pokrecic 2 srubkami, przy turbo 1 i auto zaczyna fruwac. na wiosne dalej bede sie swoim bawil, bo ciagle mi malo. trzeba jeszcze paliwem podlac, zeby te 2 bary doladowania wykorzystac. zapomnialem, ze musze skrzynie z tdi zalozyc... kutfa ja mam od tdi skrzynie z tym ze zrobiłem pina i turbo do 1.2 bara i myslałem o tym tłokorozdzielaczu ale nie wiem jak sie do tego zabrac Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
triku88 Zgłoś #64 Napisano 22 Listopada 2012 oznaczenie silnika ABL, na tabliczce na pompie jest nr 0 460 494 417, to jakie srubki, o ile i w ktora strone na pompie trzeba by krecic, co one dokladnie dadza i to samo pytanie tyczy sie krecenia przy turbinie i ile mniej wiecej bedzie przyrostu? dodam ze silnik swiezo po remoncie generalnym, zdrowy Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lisek171 Zgłoś #65 Napisano 22 Listopada 2012 pompę masz dobrą tłokorozdzielacz 9 mm (6-ta cyfra w numerze pompy) możesz do niej założyć górę z lda, ogranicza ona dymienie, jeśli ni przeszkadza wyższe spalanie i dymienie z dołu może zostać ori, można wyciąć ogranicznik dawki w pompie, zrobić gov mod- kręcisz poza skalę obrotomierza ,timing mod- wyprzedza kąt wtrysku jak już kręcisz wyżej , dawkę zwiększasz przez wkręcenie śróbki, znajduje się nad zaworem odcinającym dopływ paliwa na tłokorozdzielaczu, potem podkręcasz turbinę, obowiązkowo należy sprawdzić w jakim jest stanie co już prędzej pisałem luz wzdłużny, osiowy, jak podkręcić to zależne od zastosowanej turbiny, dla wygody można użyć mbc lub kręcić ręcznie, będzie ci potrzebny manometr wyskalowany do około 2 bar co by nie przedobrzyć pzdr Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mnichu Zgłoś #66 Napisano 16 Grudnia 2012 Cześć. Czy ktoś z Was spotkał się w internecie z projektem założenia turbiny ze zmienną geometrią do silnika TD gdzie nie ma elektroniki od sterowania gruszką ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pawelfre Zgłoś #67 Napisano 16 Grudnia 2012 Taki projekt ukończył w końcu Trochim - użytkownik forum golfa. Do Audi Quattro wepchnął AELa z pompą VP bez elektroniki i turbo VNT sterowane również mechanicznie. Spróbuj się z nim skontaktować. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lisek171 Zgłoś #68 Napisano 16 Grudnia 2012 Cześć. Czy ktoś z Was spotkał się w internecie z projektem założenia turbiny ze zmienną geometrią do silnika TD gdzie nie ma elektroniki od sterowania gruszką ? takich projektów jest wiele na forum golfa, sterowane ciśnieniowo, na linki, a nawet ktoś próbował elektronicznie, do siebie będę wsadzał td04 z bmw, tam przynajmniej nie ma problemowego sterowania vnt, założyć turbo ze zmienną geometrią nie jest sztuką gorzej jest to wszystko wysterować aby to prawidłowo współpracowało z resztą silnika Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach