Skocz do zawartości
ramon_chapter

TDI kopci i rzuca silnikiem ...bardzoo!!!!

Rekomendowane odpowiedzi

Witam po kilkudniowej nieobecności.Dzisiaj miałem okazje podlaczyc vaga ale to czrna magia jest dla mnie.raz sie łączył ze sterownikiem innym razem nie i nie wiem o co kaman.wszedłem na silnik połaczyło sie ale nie znalazło zadnych błedów.wytłumaczy mi ktos co robie zle bo jestem laikiem ...:doh

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Witam po kilkudniowej nieobecności.Dzisiaj miałem okazje podlaczyc vaga ale to czrna magia jest dla mnie.raz sie łączył ze sterownikiem innym razem nie i nie wiem o co kaman.wszedłem na silnik połaczyło sie ale nie znalazło zadnych błedów.wytłumaczy mi ktos co robie zle bo jestem laikiem ...:doh
poczytaj tutaj moze sobie pomozesz albo zapytaj tam co robic z tym vag http://forum.vw-passat.pl/forumdisplay.php?f=27

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dodam ze odpaliłem auto i po rozgrzaniu puszczał lekki dymek i przestał drzec??ale jak odkreciłem korek wlewu oleju to dziwnie mocno dmuchało i dymiło:(

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Podejdź po prostu do znajomego mechanika. Twoje opisy naprawdę przypominają problem z uszczelką głowicy... Błędów może nie być w takim przypadku jeśli przedmuch jest między cylindrami... Kombinujesz a auto stoi i nie zarabia :P Powodzenia!! Oby to było coś taniego!! :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie było mnie w domu przez ostatni tydzień, dlatego dopiero dzisiaj dzwoniłem do mechanika (ponoć dobry) i dowiadywałem sie o koszty wymiany uszczelki.Sprawa ma sie tak:

planowanie głwoicy, wymiana gniazd zaworowych, wszystkich uszczelek, wymiana płynu chłodzacego i robocizna to koszt 630 zł. Umówiłem sie na piatek. Dzwoniłem do innego mechaniora to za wymiane uszczelki zaspiewał 1000 zł:debil. Co o tym myslicie?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Sprawa ma sie tak:

planowanie głwoicy, wymiana gniazd zaworowych, wszystkich uszczelek, wymiana płynu chłodzacego i robocizna to koszt 630 zł.

Jeśli dobrze zrozumiałem, to części i robocizna 630pln. Jak za darmo ten mechanik robi, chyba się z tego nie utrzymuje. U mnie sama robocizna to jakieś skromne 500pln.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja za robotę wymianę uszczelki i rozrządu zapłaciłem 1100 zł. Więc pierwsza wycena wygląda 'atrakcyjnie'.

 

Sama uszczelka głowicy ok. 140 zeta, planowanie kolejne 80 zeta.

 

PS: Po wszystkim rozmawiałem z mechanikiem, który początkowo miał zając się serwisem. Zdziwiony był, że głowica była planowana. Chociaż u mnie samo zabielenie okazało się wystarczające.

Edytowane przez EbanPleban

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość kikunek102

Ja również proszę o pomoc. Czytałem masę postów na temat szarpania, lecz w żadnym nie znalazłem identycznych objawów jak u mnie. A mianowicie: rano odpala od strzała,mróz nie mróz, powyżej 1200 obr/min strasznie szarpie na każdym biegu, ze 101 KM zostało może mu ze 20 KM. prędkość max to 100km/h i to musi być nieźle z górki. Głośno chodzi, na biegu jałowym max obroty to 3600 więcej nie pociągnie. A najlepsze jest to że wiele rzeczy ma wymienionych:

przepływomierz, pompka zasilająca w zbiorniku, filtr paliwa i powietrza, zawór EGR. Po wymianie tych części brak efektów, ta sama padaczka więc pojechałem do znajomego prowadzącego szrot i tam podmieniliśmy pompowtryski ze sprawnego samochodu i pompę tą przy rozrządzie i nadal to samo. Już sam nie mam pojęcia o co tu chodzi. Pomocy:dolamam:dolamam:dolamam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Siema. Auto rozebrane i powiem wam , ze głowica jak i uszczeleczka jest w najlepszym porzadeczku. Powodem kopcenia i rzucania silnikiem okazały sie 2 pekniete tłoki:dolamam:dolamam:dolamam:dolamam. Mechanik wycenił to na 1600 zł: nowe 4 tłoki, pierścienie,wymiana oleju i filtrów, wymiana płynów, planowanie głowicy i wsyzstkie uszceleczki.Co o tym sądzicie?Jaki mogł byc powod tego????Mechanik mówił, ze najprawdopodobniej wtryski lały

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam. Wczoraj odebrałem samochód i jestem szczęśliwy:):)chodzi jak zegarek.Dymka wogóle nie puszcza!!:fajnyale nadal nie wiem co mogłoby byc przyczyna pękniecia tłoka;p Wtryski działaja tak jak fabryka nakazała;p

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

witam wszystkich!!!jestem poczatkujacy wiec z gory przepraszam jesli pisze w nie odpowiednim miejscu. ja mam podobny problem tylko ze w v6 2.5tdi z 2001roku.jak silnik jest zimny przy odpaleniu rzuca nim i strasznie dymi na jasno. po ok 1-2min. przestaje rzucac a dymic az sie zagrzeje do ok 60 stopni. prosze o pomoc i z gory dziekuje, a badania komputerowe nic zlego nie wykazaly... pozdrawiam...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności