ramon_chapter Zgłoś #21 Napisano 13 Maja 2010 Witam po kilkudniowej nieobecności.Dzisiaj miałem okazje podlaczyc vaga ale to czrna magia jest dla mnie.raz sie łączył ze sterownikiem innym razem nie i nie wiem o co kaman.wszedłem na silnik połaczyło sie ale nie znalazło zadnych błedów.wytłumaczy mi ktos co robie zle bo jestem laikiem ...:doh Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wojta Zgłoś #22 Napisano 13 Maja 2010 Witam po kilkudniowej nieobecności.Dzisiaj miałem okazje podlaczyc vaga ale to czrna magia jest dla mnie.raz sie łączył ze sterownikiem innym razem nie i nie wiem o co kaman.wszedłem na silnik połaczyło sie ale nie znalazło zadnych błedów.wytłumaczy mi ktos co robie zle bo jestem laikiem ...:doh poczytaj tutaj moze sobie pomozesz albo zapytaj tam co robic z tym vag http://forum.vw-passat.pl/forumdisplay.php?f=27 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ramon_chapter Zgłoś #23 Napisano 13 Maja 2010 Dodam ze odpaliłem auto i po rozgrzaniu puszczał lekki dymek i przestał drzec??ale jak odkreciłem korek wlewu oleju to dziwnie mocno dmuchało i dymiło:( Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
scaraab Zgłoś #24 Napisano 14 Maja 2010 Podejdź po prostu do znajomego mechanika. Twoje opisy naprawdę przypominają problem z uszczelką głowicy... Błędów może nie być w takim przypadku jeśli przedmuch jest między cylindrami... Kombinujesz a auto stoi i nie zarabia Powodzenia!! Oby to było coś taniego!! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ramon_chapter Zgłoś #25 Napisano 24 Maja 2010 Nie było mnie w domu przez ostatni tydzień, dlatego dopiero dzisiaj dzwoniłem do mechanika (ponoć dobry) i dowiadywałem sie o koszty wymiany uszczelki.Sprawa ma sie tak: planowanie głwoicy, wymiana gniazd zaworowych, wszystkich uszczelek, wymiana płynu chłodzacego i robocizna to koszt 630 zł. Umówiłem sie na piatek. Dzwoniłem do innego mechaniora to za wymiane uszczelki zaspiewał 1000 zł:debil. Co o tym myslicie? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jackrally Zgłoś #26 Napisano 24 Maja 2010 Sprawa ma sie tak:planowanie głwoicy, wymiana gniazd zaworowych, wszystkich uszczelek, wymiana płynu chłodzacego i robocizna to koszt 630 zł. Jeśli dobrze zrozumiałem, to części i robocizna 630pln. Jak za darmo ten mechanik robi, chyba się z tego nie utrzymuje. U mnie sama robocizna to jakieś skromne 500pln. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
EbanPleban Zgłoś #27 Napisano 24 Maja 2010 (edytowane) Ja za robotę wymianę uszczelki i rozrządu zapłaciłem 1100 zł. Więc pierwsza wycena wygląda 'atrakcyjnie'. Sama uszczelka głowicy ok. 140 zeta, planowanie kolejne 80 zeta. PS: Po wszystkim rozmawiałem z mechanikiem, który początkowo miał zając się serwisem. Zdziwiony był, że głowica była planowana. Chociaż u mnie samo zabielenie okazało się wystarczające. Edytowane 24 Maja 2010 przez EbanPleban Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość kikunek102 Zgłoś #28 Napisano 26 Maja 2010 Ja również proszę o pomoc. Czytałem masę postów na temat szarpania, lecz w żadnym nie znalazłem identycznych objawów jak u mnie. A mianowicie: rano odpala od strzała,mróz nie mróz, powyżej 1200 obr/min strasznie szarpie na każdym biegu, ze 101 KM zostało może mu ze 20 KM. prędkość max to 100km/h i to musi być nieźle z górki. Głośno chodzi, na biegu jałowym max obroty to 3600 więcej nie pociągnie. A najlepsze jest to że wiele rzeczy ma wymienionych: przepływomierz, pompka zasilająca w zbiorniku, filtr paliwa i powietrza, zawór EGR. Po wymianie tych części brak efektów, ta sama padaczka więc pojechałem do znajomego prowadzącego szrot i tam podmieniliśmy pompowtryski ze sprawnego samochodu i pompę tą przy rozrządzie i nadal to samo. Już sam nie mam pojęcia o co tu chodzi. Pomocy:dolamam:dolamam:dolamam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ramon_chapter Zgłoś #29 Napisano 29 Maja 2010 Siema. Auto rozebrane i powiem wam , ze głowica jak i uszczeleczka jest w najlepszym porzadeczku. Powodem kopcenia i rzucania silnikiem okazały sie 2 pekniete tłoki:dolamam:dolamam:dolamam:dolamam. Mechanik wycenił to na 1600 zł: nowe 4 tłoki, pierścienie,wymiana oleju i filtrów, wymiana płynów, planowanie głowicy i wsyzstkie uszceleczki.Co o tym sądzicie?Jaki mogł byc powod tego????Mechanik mówił, ze najprawdopodobniej wtryski lały Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ramon_chapter Zgłoś #30 Napisano 2 Czerwca 2010 Witam. Wczoraj odebrałem samochód i jestem szczęśliwy:):)chodzi jak zegarek.Dymka wogóle nie puszcza!!:fajnyale nadal nie wiem co mogłoby byc przyczyna pękniecia tłoka;p Wtryski działaja tak jak fabryka nakazała;p Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jafst Zgłoś #31 Napisano 13 Listopada 2010 witam wszystkich!!!jestem poczatkujacy wiec z gory przepraszam jesli pisze w nie odpowiednim miejscu. ja mam podobny problem tylko ze w v6 2.5tdi z 2001roku.jak silnik jest zimny przy odpaleniu rzuca nim i strasznie dymi na jasno. po ok 1-2min. przestaje rzucac a dymic az sie zagrzeje do ok 60 stopni. prosze o pomoc i z gory dziekuje, a badania komputerowe nic zlego nie wykazaly... pozdrawiam... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach