kenor18 Zgłoś #1 Napisano 6 Maja 2010 witam chcialem zasiegnac porady, otoz mam dwa passaty z tym samym silnikiem itd 1,8 z tym ze w jednym jest cos takiego jak sterownik gazu w drugim nie ma ,i moje pytanie brzmi czy dało by rade odpiac ten sterownik poprawic instalke kabelki itd bo straszny burdel i czy by tez chodziło auto bez tego sterownika i do czego on potrzebny jak w drugim aucie jest instalacja bez i wszystko chodzi ladnie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
karol27 Zgłoś #2 Napisano 6 Maja 2010 W drugim też jest jeżeli jest na gazie tylko nie wiesz gdzie:-D Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kenor18 Zgłoś #3 Napisano 6 Maja 2010 rozbieralem mu caly silnik i w srodku nagrzewnice wiec cala deske i wiem ze nie ma. do czego to wogole słuzy bez tego sterownika da rade jezdzic ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
karol27 Zgłoś #4 Napisano 6 Maja 2010 To jest to samo co komputer ecu od Pb,tylko że steruje gazem. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kenor18 Zgłoś #5 Napisano 6 Maja 2010 czyli bez tego niebardzo da sie jezdzic czy tez da rade? bo cos sie powaliło i niechce na gazie chodzic a tam straszny mlyn z kablami jest i myslalem na wyjeciu tego sterownika i poprowadzeniu jakos prosciej tych kabli. da rade cos takiego? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sthorm Zgłoś #6 Napisano 6 Maja 2010 kolego najlepiej udaj sie do jakiegoś fachmana i on to wszystko obada może wystarczy wymienić filtry i będzie wszystko ok, taka usługa powinna kosztować od 20 -100 zł a możesz zaoszczędzić sobie o wiele więcej kłopotów i kasy więc zamiast kombinować coś samemu zleć to komuś kto ma pojęcie co i jak Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kenor18 Zgłoś #7 Napisano 6 Maja 2010 pytam sie o konkretna porade a nie sugerowanie rzebym sie wybral do gazownika Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
oleksy Zgłoś #8 Napisano 6 Maja 2010 (edytowane) Daj jakieś foto komory silnika tak by było widać co tam masz pod maską.Bo z tego co piszesz to nie wiadomo co masz za instalację.Masz krokowca czy śrubę na wężu Edytowane 6 Maja 2010 przez oleksy Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kenor18 Zgłoś #9 Napisano 6 Maja 2010 sruba na wezu parownik tomasetto centralka zwykla jakas lecho i ten sterownik zwykla najprostsza instalka Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
oleksy Zgłoś #10 Napisano 6 Maja 2010 Na pierwszej generacji da radę Najpierw posprawdzaj wszystkie przewody filtry itd.. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Jotes Zgłoś #11 Napisano 6 Maja 2010 (edytowane) I w i i w II gen., da radę, tylko trzeba wiedzieć, jak. W przypadku II generacji trzeba odłączyć wtyczkę od sterownika LPG i zmostkować kable dochodzące do niej z wtryskiwacza oraz kable dochodzące z sondy lambda - oczywiście, jeśli w sterowniku LPG masz tylko emulator wtryskiwacza i emulator sondy lambda (a przypuszczam, że u ciebie tak jest). Edytowane 6 Maja 2010 przez Jotes Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach