buggie Zgłoś #21 Napisano 22 Sierpnia 2008 ja raz zrobiłem 80km na rezerwie, komputer wskazywał mi, że przejadę 0km i do baku weszły 62l... Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
casoni Zgłoś #22 Napisano 22 Sierpnia 2008 Mi po zapaleniu się rezerwy wchodzi 45l paliwa (wskaźnik jest wtedy na max). Nie wiem czy rezerwa ma 15l czy baj jest mniejszy niż 60l. Gdzie się odpowietrza zbiornik przy tankowaniu? - pytam, bo pierwszy raz o tym słyszę. Pozdrawiam Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Danek75 Zgłoś #23 Napisano 22 Sierpnia 2008 Jak masz gardziel wlewowa, to wewnatrz po lewej stronie jest taki mały, czarny, wystajacy "pipsztol". Naciskasz go i słyszysz "psssssss....." Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kowalo Zgłoś #24 Napisano 25 Sierpnia 2008 Witam wszystkich. Wg. instrukcji pojemność zbiornika to 62l. Zapewne producent wiedział co pisze. Wskaźnik zużycia paliwa u mnie też do połowy opada znacznie wolniej niż po jej przekroczeniu. Rozmawiałem ze znajomym i w Peugeot 406 kombi 1.8 benzyna ma tak samo. Po zalaniu pod korek do pierwszej kreski przejeżdżam ok. 200 km, do kolejnej ok. 100 i tak aż do połowy, a potem to już różnie. Przeważnie nie czekam aż mi się zapali rezerwa. Ostatnio jak tankowałem do pełna, a wskaźnik był na ostatniej kresce przed rezerwą i weszło 55l. Co do tankowania, to trzeba by też uwzględnić porę dnia kiedy się tankuje. Kiedy jest gorąco paliwo zwiększa swoją objetość, a jak chłodno to zmniejsza. Teoretycznie więc tankując w nocy lub rano powinno wejść do zbiornika więcej paliwa. Nic jednak nie zastąpi obserwacji licznika przebytej drogi. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
born2b3 Zgłoś #25 Napisano 25 Sierpnia 2008 Co do tankowania, to trzeba by też uwzględnić porę dnia kiedy się tankuje. Kiedy jest gorąco paliwo zwiększa swoją objetość, a jak chłodno to zmniejsza. Teoretycznie więc tankując w nocy lub rano powinno wejść do zbiornika więcej paliwa. Hmmm ciekawe nie wiedziałem że płyny pod wględem ciepła zwiekszają swoją objętość?? To jak zalejesz do pełna w zimną noc i w dzień będzie super upał to ci się z baku wyleje??? Chyba coś nie tak Co do tankowania z odpowietrzaniem to czy jak raz tak zleje to potem będzie wchodzić więcej czy za każdm razem trzeba odpowietrzać? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
JurekW Zgłoś #26 Napisano 25 Sierpnia 2008 born2b3 ; Za każdym razem trzeba odpowietrzać aby wlać do pełna ( pod korek).Dobrze piszesz, że tankując np. Pb( pod sam korek )podczas upału na zewnątrz , to się paliwo wyleje na zewnątrz gdy odstawisz Passka na godzinę ,dwie lub dłużej. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
gregg Zgłoś #27 Napisano 25 Sierpnia 2008 Żeby weszło więcej to za każdym razem trzeba odpowietrzać. Ja tak dolewam ok 7l. "Dobrze piszesz, że tankując np. Pb( pod sam korek )podczas upału na zewnątrz , to się paliwo wyleje na zewnątrz gdy odstawisz Passka na godzinę ,dwie lub dłużej.:)" Nie sądze żeby coś się wylało. Ciekawe czy ktoś wie o ile się zwiększy objętość 60l paliwka jeżeli podgrzejesz je o 20 stopni C? Wydaje mi się że bardzo nie wiele. Pozdrawiam Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
JurekW Zgłoś #28 Napisano 25 Sierpnia 2008 Napisał gregg Nie sądze żeby coś się wylało. Przerabiałem ten temat w B3 na własnej kieszeni - była plama benzyny , coś około 1 metra po paru godzinach postoju. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach