august Zgłoś #41 Napisano 23 Maja 2010 sorki nie spojrzałem że chodzi o diesla u mnie w benzyniaku 1,8 T pomogło czyszczenie przepustnicy Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
stasio Zgłoś #42 Napisano 23 Maja 2010 witaj darku nie zadnych problemów ustawienie rozrządu na znakach i zablokowanie koła zamachowego i zepniecie paska rozrzadu z kołem potem odkrecenie sruby mocującej koło rozrzadu i delikatne zbicie go ze stozka i klina bo wałek ma rowek na klin potem odkrecenie pokolei pół panewek wałka nie potrzeba wyciągać pompowtrysków tylko trzeba zdjąć krzywki co poruszają pompowtryski potem pompe waku nie musisz odkrecać ale jesli nie bedzie chciał wyjść z płetwy waku to musisz odkrecić 4 sruby dwie duze na imbus są przy samej krawedzi głowicy i potem dwie małe przy wezu od wody co idzie do głowicy i pamietaj między waku a głowicą jest metalowa uszczelka musisz uwazać zeby jej nie zniszczyć bo tam są otwory paliwowe ale mysle ze nie bedzie potrzeby odkrecać waku i potem sam wychodzi wałek sprawdż odrazu panewki wałka ma wkłady jesli bedzie juz widoczna miedż to wymien na nowe 160zł cały komplet jak bedziesz montował składaj na olej polej po panewkach po wałku i składaj i tak po krutce nie ma z tym problemu jest to prosto złozone jak bys miał kłopoty pisz powodzenia Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
GerciuF Zgłoś #43 Napisano 2 Stycznia 2016 Witajcie. Dołączam swoje pytanie do tematu. Otóż jadąc sobie z pół godziny temu zupełnie spokojnie, zaznaczę że u mnie w tej chwili -11 stopni i może to ma jakiś wpływ; wyświetlił mi się komunikat "ABGAS WERKSTATT" i żółta kontrolka silnika która od tamtej pory świeci cały czas. Nie ma żadnego ubytku w mocy, nie zaczął "kopcić". Generalnie nic dziwnego nie zauważyłem przez te pół godziny. Czy jakas dobra dusza podpowiedziałaby co to się tutaj porobić mogło? Pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Magoo Zgłoś #44 Napisano 2 Stycznia 2016 Czy jakas dobra dusza podpowiedziałaby co to się tutaj porobić mogło? Nie ma co szukać przyczyny w ciemno - podpięcie auta pod Vaga pokaże przyczynę Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
GerciuF Zgłoś #45 Napisano 2 Stycznia 2016 A jak nie mam Vag? A czy paliwo mogło by mieć znaczenie? Tankuje sie na Orlenie lub Shellu, ale byłem zmuszony z 3 dni temu zatankować się powiedzmy na stacji "Tanie ale nie wiesz co lejesz..."? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Magoo Zgłoś #46 Napisano 2 Stycznia 2016 A jak nie mam Vag? Podjechać do kogoś kto ma np. mechanika. A czy paliwo mogło by mieć znaczenie? Mogło ale pisałem wcześniej, że wyliczanki powodów nie ma co robić Szybka diagnoza na VAGu i będzie wiadomo co go boli. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
GerciuF Zgłoś #47 Napisano 3 Stycznia 2016 Informacyjnie podpowiem że "przegoniłem go trochę powyżej 1600 obrotów, powyżej 100km/h i kontrolka zgasła W każdym razie na pewno podjadę to skontrolować. Dzięki wielkie Pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Draganta Zgłoś #48 Napisano 11 Listopada 2016 (edytowane) Podepnę się z podobnym problemem. Na wstępie powiem że auto w poniedziałek ląduje w serwisie bo turbina już przeładowuje. W serwisie podpięli auto pod kompa i wyszło że masa powietrza powinna być 470mg/H a jest 627mg/H A ciśnienie zamiast 1272mbar jest 1620mbar. No ale mam ten sam problem z ABGAS serwisant powiedział że to z winy turbiny? Tylko że u mnie ten komunikat pokazuję się nawet jeżeli turbo się nie przeładuje i auto nie łapie muła tylko ciągnie normalnie (chyba że przesadzę i przeładuję turbinę). Pytanie czy faktycznie to może być od turbinki ten problem? Dodam że Check engine gaśnie po paru odpaleniach i informacja o ABGAS też znika na jakiś czas... A jak już mam wstawić auto to niech robią Tak tylko informacyjnie może komuś się przyda moje auto już zrobione a winę za "ABGAS" ponosił tylko i wyłącznie czujnik temp płynu na zegarach pokazywał normalnie temp ale po podłączeniu pod komputer okazało się że do kompa trafia sygnał że silnik ma -40 stopni. Po wymianie zapomniałem co to "ABGAS" koszt niski bo 30zł Edytowane 21 Listopada 2016 przez Draganta Aktualizacja Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach