Skocz do zawartości

GerciuF

  • Liczba zawartości

    10
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O GerciuF

  • Urodziny 14.10.1992

Informacje osobiste

  • Imię
    Gerard
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Środa Wlkp.

Samochód

  • Generacja
    B5
  • Silnik
    B5(3BG) 1.9 TDI-PD 131KM (AVF)
  • Rok produkcji
    2005
  1. Witam forumowiczów. Problem zaczął się jakiś czas temu. Zauważyłem że podczas rozpędzania samochodu, pojawia się takie dziwne szarpanie (nazwałbym to brakiem ciągłości mocy silnika :D). Pojawia się ono w zakresie obrotów 1700- 2100. Wtedy wymieniłem wiązke wtrysków w pokrywie. Problem jakby się zmniejszył ale nadal byl wyczuwalny (w mniejszym stopniu ale było czuć to szarpanie). Z biegiem czasu szarpanie było z powrotem wyczuwalne tak jak gdy to zauważyłem. W międzyczasie "wykoleiła" się turbina którą zregenerowałem w renomowanym serwisie turbin, z myślą że to ona miała na to znaczący wpływ. Niestety. Szarpanie nadal pozostaje. Wykluczyłem wiązke i turbine, gdzie dalej szukać tego przyczyny? Przepływka? Pompa paliwa? Jakie są objawy awarii przepływomierza lub pompy? Proszę o waszą pomoc i porady.
  2. Super. Dzięki za odpowiedź i pomoc! Pozdrawiam, i zycze zdrowych spokojnych Świąt!
  3. W sumie dobra koncepcja. Piszesz o zasilaczu, rozumiem że masz na myśli nowe gniazdo + wtyk zasilający kamerkę, schowane przy skrzynce bezpiecznikow tak?
  4. No jest. Racja. A idzie np. tu cos zmodyfikować tzn. przewód od gniazda oryginalnego podpiąć pod to co na obrazku? Czy za dużo roboty?
  5. Dobrze szukałem. Ten watek też widziałem. Nie odpowiedział na moje pytania. Wolałbym w kabinie znaleźć tego plusa...
  6. Witajcie. #b5fl Pytanie czysto techniczne. Passat b5 fl kombii. Mam prąd na stałe w gnieździe zapalniczki z przodu. Chciałbym zrobić żeby prąd był w tym gnieździe po stacyjce lub dołożyć gniazdo gdzieś w schowek (pod rejestraror jazdy) Czy ktoś przerabiał taki temat? Gdzie szukac plusa po stacyjce? Pozdrawiam;)
  7. Informacyjnie podpowiem że "przegoniłem go trochę powyżej 1600 obrotów, powyżej 100km/h i kontrolka zgasła W każdym razie na pewno podjadę to skontrolować. Dzięki wielkie Pozdrawiam
  8. A jak nie mam Vag? A czy paliwo mogło by mieć znaczenie? Tankuje sie na Orlenie lub Shellu, ale byłem zmuszony z 3 dni temu zatankować się powiedzmy na stacji "Tanie ale nie wiesz co lejesz..."?
  9. Witajcie. Dołączam swoje pytanie do tematu. Otóż jadąc sobie z pół godziny temu zupełnie spokojnie, zaznaczę że u mnie w tej chwili -11 stopni i może to ma jakiś wpływ; wyświetlił mi się komunikat "ABGAS WERKSTATT" i żółta kontrolka silnika która od tamtej pory świeci cały czas. Nie ma żadnego ubytku w mocy, nie zaczął "kopcić". Generalnie nic dziwnego nie zauważyłem przez te pół godziny. Czy jakas dobra dusza podpowiedziałaby co to się tutaj porobić mogło? Pozdrawiam
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności