herflik-00 Zgłoś #41 Napisano 12 Czerwca 2010 Witam Posiadam B4 bez elektryki 4 x manual szybki J i jak wyciągne z B4 VR6 całą elektryke szyb ze sterownikiem też coś trzeba jeszcze kombinować z elektryką ?? Nie, wpinasz kostki , układassz kable i śmiga. Czy to wystarczy pospinać wstawić podnośniki w drzwi i powinno działać ?? Tak I co bym musiał wziąć jeszcze prócz sterownika wiązki i podnośników.?? Wiązkę KOMPLETNĄ tzn tak zeby się ją dało na orginalnych wtyczkach wpiąc do skrzynki bezpieczników Uchwyty z drzwi z przyciskami sterownik Mechanizmy podnoszenia szyb A i jeszcze jak rozwiązuje się problem łączenia manetki ręcznej opuszczania i podnoszenia szyb z połączeniem podnośnika Nie kumam :dupablada Korby przeciez wyrzucasz a włożyc musisz cał mechanizmy podnoszenia szyby (no chyba ze w B4 da sie dolozyc same silniczki) Dodam że kompletnie nie widziałem jak idzie wiązka z elektrycznymi szybami w B4 bo nie miałem okazji więc nie czuję tego nie widząc i dla tego pytam. Skrzynka bezpieczników lewe przednie drzwi lewym progiem do lewych tylnych drzwi pod tylną kanapą przechodzi na prawą stronę auta do prawych tylnych potm prawym progiem do prawych przednich drzwi pozdr Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Qdlik Zgłoś #42 Napisano 13 Czerwca 2010 Skrzynka bezpieczników lewe przednie drzwi lewym progiem do lewych tylnych drzwi pod tylną kanapą przechodzi na prawą stronę auta do prawych tylnych potm prawym progiem do prawych przednich drzwi zapomniałeś dodać że od prawych przednich drzwi, idzie wiązka słupkiem w konsolę środkową do przycisku sterowania tylnymi szybami.. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Nuttie Zgłoś #43 Napisano 14 Czerwca 2010 Szkoda, że nie zwróciłem uwagi wcześniej na ten temat, przecież przekładałem sobie instalację 4x elektryki ze starego typu do nowego (oddzielne wiązki), to bym Ci sprawdził wszystko co potrzebujesz. Niemniej mam w domu na kompie schemat podłączenia tej elektryki (od ormowca) (nowy typ) więc mogę Ci podesłać a z niego wszystko wynika, co gdzie i jak Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Qdlik Zgłoś #44 Napisano 14 Czerwca 2010 Szkoda, że nie zwróciłem uwagi wcześniej na ten temat, nic straconego, jeszcze zostało kilka problemów do rozwiązania... Mam jeszcze kilka pytań: - jak miałeś instalację starego typu to na 2 szyby czy na 4?? - był tam moduł konfortu w tej starego typu?? bo u mnie pod kanapą nie ma a mam 2 szyby na instalacji starego typu. - jeśli powinien być moduł to gdzie go szukać skoro nie ma go pod kanapą?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Nuttie Zgłoś #45 Napisano 14 Czerwca 2010 (edytowane) miałem 4x elektrykę starego typu (nota bene mam na sprzedaż wszystko poza podnośnikami:) przyciski, wiązkę, moduł) moduł oczywiście był i to pod tylną kanapą, innego miejsca na ten moduł nie ma. Nie wiem na jakiej zasadzie miałyby działać szyby w B3 bez modułu (nawet 2x elektryka, bo niby gdzie "przeciążeniowiec" co odcina napięcie przy pełnym zamknięciu i otwarciu szyby? Nie wiedzieć czemu, ale w starej instalacji idą tylko dwa kable do skrzynki bezpieczników, gruby czerwony i cienki czarny, oświetlenie oczywiście jest (pewnie w panelu kierowcy coś modyfikuje napięcie by szło również na podświetlenie) Edytowane 14 Czerwca 2010 przez Nuttie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Qdlik Zgłoś #46 Napisano 14 Czerwca 2010 chyba muszę prześledzić drogę przewodów pod deską rozdzielczą bo wydaje mi się że jeśli jest moduł to może tam być... jak wygląda u Ciebie sposób połączenia przewodów z przełącznikami?? są kostki które się wpina w przełączniki czy tak jak u mnie przewody są lutowane do przełączników?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Brudek Zgłoś #47 Napisano 14 Czerwca 2010 Cytat:A i jeszcze jak rozwiązuje się problem łączenia manetki ręcznej opuszczania i podnoszenia szyb z połączeniem podnośnika Nie kumam Korby przeciez wyrzucasz a włożyc musisz cał mechanizmy podnoszenia szyby (no chyba ze w B4 da sie dolozyc same silniczki) że klamki wyjmuje to wiedziałem ale myślałem że jakoś inaczej sie przekłada te silniki tz. tak jak byś nakładał silniki na miejsce klamek pod boczkiem i mocujesz i działą ( bynajmniej tak to zrozumiałem ). miałem 4x elektrykę starego typu A ja mam jeszcze jedo pytanko jak rozróżnić instalacje starego typu od nowego. ?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Qdlik Zgłoś #48 Napisano 14 Czerwca 2010 A ja mam jeszcze jedo pytanko jak rozróżnić instalacje starego typu od nowego. ?? - instalacja starego typu ma w drzwiach kierowcy, w boczku przycisk sterujący wszystkimi 4 szybami i przycisk blokujący a w lewych drzwiach przycisk w boczku. - instalacja nowego typu ma przełączniki w rączkach i przycisk sterujący tylnymi szybami w panelu środkowym. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Nuttie Zgłoś #49 Napisano 15 Czerwca 2010 (edytowane) Wszystko jest na kostki, piny na każdym kabelku, zero lutowania. Kolega z forum sprzedawał ostatnio (chyba Zdun_VW kupił) 2x elektrykę nowego typu i tam był na 100% moduł i wiązka szła do tylnej kanapy. Edytowane 15 Czerwca 2010 przez Nuttie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Qdlik Zgłoś #50 Napisano 15 Czerwca 2010 Wszystko jest na kostki to ja już teraz nie wiem, bo u mnie kable w starego typu są lutowane bezpośrednio do przełączników... moduł i wiązka szła do tylnej kanapy. u mnie pod kanapą nic nie ma... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Nuttie Zgłoś #51 Napisano 15 Czerwca 2010 A to może masz jakąś sztukowaną, w sensie że może i lewe drzwi i prawe mają oddzielne połączenie do skrzynki bezpieczników, z ominięciem przeciążników. Znaczy się napięcie jest bezpośrednio. Najszybciej dojdziesz, jak sprawdzisz dokąd idą kable od silniczków podnośników i w jaki sposób są powiązane z przyciskami. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Nuttie Zgłoś #52 Napisano 15 Czerwca 2010 schemat, na ostatniej stronie. schemat elektr. szyb obecny 89 r.pdf Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
krokodyl13 Zgłoś #53 Napisano 15 Kwietnia 2012 witam otóż mam z przodu elektryczne a z tyłu korby , potrzebuję cały mechanizm, wiązki czy tylko silniczki ?? robił ktoś u siebie ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Qdlik Zgłoś #54 Napisano 15 Kwietnia 2012 witam otóż mam z przodu elektryczne a z tyłu korby , potrzebuję cały mechanizm, wiązki czy tylko silniczki ?? robił ktoś u siebie ? wiązke nową musisz wstawić, podnośniki nowe z silniczkami, przełącznik w konsolę środkową i nie pamiętam co jeszcze... a tak nawiasem mówiąc to niezły temat odgrzebałeś Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
krokodyl13 Zgłoś #55 Napisano 17 Kwietnia 2012 (edytowane) wiązke nową musisz wstawić, podnośniki nowe z silniczkami, przełącznik w konsolę środkową i nie pamiętam co jeszcze... a tak nawiasem mówiąc to niezły temat odgrzebałeś ja mam b4 może wystarczy tylko na tył. mógłbyś se przypomnieć możę ?? co dokładnie potzrbuję jeśli sterowne mam tylko przednie szyby a z tyłu korby?? najlepiej w punktach czy muszę kupować wszystko wraz z przednimi od sprzedawcy i jakiśmoduł czy cuś jest inne ? Edytowane 17 Kwietnia 2012 przez krokodyl13 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Qdlik Zgłoś #56 Napisano 17 Kwietnia 2012 ja mam b4 może wystarczy tylko na tył. mógłbyś se przypomnieć możę ?? wiązkę musisz kupić całą na 4 szyby, podnośniki na tył, przełącznik w konsolę środkową. przednich drzwi nie ruszasz, odpinasz tylko wiązke w słupkach i wymieniasz.. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
krokodyl13 Zgłoś #57 Napisano 13 Maja 2012 wiązkę musisz kupić całą na 4 szyby, podnośniki na tył, przełącznik w konsolę środkową. przednich drzwi nie ruszasz, odpinasz tylko wiązke w słupkach i wymieniasz.. czy te wiązki wystarczą żeby działało czy nie? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Qdlik Zgłoś #58 Napisano 13 Maja 2012 czy te wiązki wystarczą żeby działało czy nie? a główna wiązka gdzie?? do czego to podłączysz w tylnych drzwiach?? i jak się pisze PW to pasuje napisać jakieś cześć czy coś w tym stylu Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach