marcino28 Zgłoś #1 Napisano 24 Kwietnia 2010 Witam. Mam pytanie czy jest możliwe wyłączenie kontrolki wskazującej poziom płynu do spryskiwaczy? Wymieniałem już czujnik poziomu płynu i nic dalej piszczy przy każdym przekręceniu kluczyka:wsciekly, prawdopodobnie problem jest gdzieś w instalacji tak mi powiedział mój mechanik. Czy ktoś robił coś takiego? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mielke Zgłoś #2 Napisano 24 Kwietnia 2010 może głupie pytanie a czy płynu jest dość w zbiorniku ? poza tym na temat wyłączenia kontrolek jest kilka wątków Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marcino28 Zgłoś #3 Napisano 24 Kwietnia 2010 Płynu mam zalane do pełna i mimo to piszczy, a wątków nie mogłem znaleźć poszukam jeszcze raz Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Grzesiek24 Zgłoś #4 Napisano 25 Kwietnia 2010 Sprawdź może przewody są zwarte przy kostce lub gdzieś dalej innej możliwości nie ma odepnij kostkę i sprawdż czy będzie piszczał Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zima18 Zgłoś #5 Napisano 27 Kwietnia 2010 Jeżeli chcesz wyłączyć kontrolkę to od kodowania musisz odjąć 04, a więc jeżeli w kodowaniu masz 05xxx, to odejmujesz 04, i zostaje 01xxx. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marcino28 Zgłoś #6 Napisano 27 Kwietnia 2010 Dzięki Zima 18 a mógł byś mi to wytłumaczyć trochę jaśniej bo nie bardzo rozumiem jak i czym to wykonać Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
maryo Zgłoś #7 Napisano 27 Kwietnia 2010 Musisz mieć kabelek i program vag-com chociaż. Wchodzisz w grupę 17-instruments (tj wskazniki/zegary), tam po prawej stronie masz przycisk "Recode". Wchodzisz w to i bedziesz mial tam podany jakis nr np 05111, zmieniasz go na 01111. Tak jak kolega podał wyżej. Zmniejszasz o 04 pierwsze dwie cyfry. 06xxx - 04xxx = 02xxx Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Patryk_ Zgłoś #8 Napisano 28 Kwietnia 2010 Sprawdź może przewody są zwarte przy kostce lub gdzieś dalejinnej możliwości nie ma odepnij kostkę i sprawdż czy będzie piszczał Nawet jak przewody są zwarte to nic sie nie dzieje.Czujnik ma odpowiednią oporność i taką też musi posiadać. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zibi1966 Zgłoś #9 Napisano 29 Maja 2011 A ja też mam taki problem,wymieniłem zegary bo wyswietlacz mi siadł w moich starych i dodalem kluczyki wszystko dziala z wyjatkiem tego ze lampka poziomu płynu w zbiorniku spryskiwacza sie pali i piszczy po przekreceniu kluczyka,w starych zegarach zapala sie na chwile i gasla i nic nie piszczało,dodam ze płyn jest,co mozna zrobic aby przestalo piszczec i przestala sie palic Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Michal-LKR Zgłoś #10 Napisano 29 Maja 2011 A ja też mam taki problem,wymieniłem zegary bo wyswietlacz mi siadł w moich starych i dodalem kluczyki wszystko dziala z wyjatkiem tego ze lampka poziomu płynu w zbiorniku spryskiwacza sie pali i piszczy po przekreceniu kluczyka,w starych zegarach zapala sie na chwile i gasla i nic nie piszczało,dodam ze płyn jest,co mozna zrobic aby przestalo piszczec i przestala sie palic Kolego, może coś nie tak z czujnikiem poziomu płynu. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Patryk_ Zgłoś #11 Napisano 29 Maja 2011 A ja też mam taki problem,wymieniłem zegary bo wyswietlacz mi siadł w moich starych i dodalem kluczyki wszystko dziala z wyjatkiem tego ze lampka poziomu płynu w zbiorniku spryskiwacza sie pali i piszczy po przekreceniu kluczyka,w starych zegarach zapala sie na chwile i gasla i nic nie piszczało,dodam ze płyn jest,co mozna zrobic aby przestalo piszczec i przestala sie palic Podłącz VAG i sprawdź czy niema błędów.Jeżeli są-usuń je i zobacz co pokaże,jeżeli się powtórzy to zmień na początek czujnik poziomu płynu. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zibi1966 Zgłoś #12 Napisano 29 Maja 2011 Moje stare zegary były z podświetlaniem zielonym a teraz założyłem z podświetleniem niebieskim, może to jest jakaś przyczyna ze inaczej są zakodowane a jakim programem mogę wyłączyć ta kontrolkę aby nie pokazywało braku płynu, prawdę mówiąc nawet nie sprawdzałem czy mam taki czujnik w zbiorniczku, choć tak jak pisałem wcześniej,w starych zegarach kontrolka zapalała się na chwile po włączeniu zapłonu i gasła a tu się świeci,czy w programie polski Vag 4,9 mozna to wyłączyć jesli jak to jak to zrobic,prosze o pomoc? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Patryk_ Zgłoś #13 Napisano 29 Maja 2011 Moje stare zegary były z podświetlaniem zielonym a teraz założyłem z podświetleniem niebieskim, może to jest jakaś przyczyna ze inaczej są zakodowane a jakim programem mogę wyłączyć ta kontrolkę aby nie pokazywało braku płynu, prawdę mówiąc nawet nie sprawdzałem czy mam taki czujnik w zbiorniczku, choć tak jak pisałem wcześniej,w starych zegarach kontrolka zapalała się na chwile po włączeniu zapłonu i gasła a tu się świeci,czy w programie polski Vag 4,9 mozna to wyłączyć jesli jak to jak to zrobic,prosze o pomoc? VAG'a masz na chomiku pożądnego,nie polskiego badziewia.Ta kontrolka w ogóle nie powinna sie pojawiać skoro stan płynu jest OK. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zibi1966 Zgłoś #14 Napisano 29 Maja 2011 Ale mój kabek to Vag OBDII czy nim sie polacze z samochodem w tym programie? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mielke Zgłoś #15 Napisano 29 Maja 2011 Ale mój kabek to Vag OBDII czy nim sie polacze z samochodem w tym programie? tak . Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Patryk_ Zgłoś #16 Napisano 29 Maja 2011 Ale mój kabek to Vag OBDII czy nim sie polacze z samochodem w tym programie? Kabelek jest ten sam,program jest inny.A tak poza tematem-ten kabel to koszt 35 zeta...A w PL sobie za niewiadomo co liczą więcej Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zibi1966 Zgłoś #17 Napisano 29 Maja 2011 Już wyłączyłem tą kontrolkę,odjełem od kodowania 04 i jest spokój. dzięki za pomoc. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kowal44 Zgłoś #18 Napisano 2 Czerwca 2011 Witam! Koledzy, a żeby kontrolka się zapalała, a nie było ostrzeżenia dźwiękowego? Da się to VAG-iem zrobić ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Patryk_ Zgłoś #19 Napisano 2 Czerwca 2011 Witam!Koledzy, a żeby kontrolka się zapalała, a nie było ostrzeżenia dźwiękowego? Da się to VAG-iem zrobić ? Można wyłączyć bżęczek,o ile dobrze pamiętam to VAG Tacho Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kowal44 Zgłoś #20 Napisano 3 Czerwca 2011 posiadam zwykły kabel za 30 zeta,na użytek własny Nie narobie sobie syfu bawiąc się TACHO ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach