Skocz do zawartości
lopsol

BmW Seria 7 myslał ktoś??

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, jak w temacie myslał moze ktos zeby wymienic paszczaka na siudemke tak 2,8 LPG albo 2,5 tds Albo 3.0D. wiecie nie duze silniki zeby bylo ekonomicznie, auto tak od 1997-2001 rok oczywiscie model E38. cena wacha sie od 16-27tys zalezy od wyposazenia, i stanu auta. Moze ktos sie orientuje, jak jest z czesciami, jak z awaryjnoscia, ile kosztuje eksplatacja, czym to bydle jest napakowane, jakies esp, asr, takie rózne systemy podoszace bezpieczenstwo?? jak jest z rdzą?? a moze przedewszystkim czy warto sie w takie cos pakować, ile to auto pije??

Edytowane przez Majcin

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

co do silników:

2.5tds -mało mocy ,swoje i tak spali.Pozatym większośc uzytkowników tych silników czy to w seri 5 czy 3 czy nawet w omegach narzeka na nie bo się sypią.

2.8 -to 200km na taka bude? bez rewelacji, z gazownią bywa róznie ,ale te 15 litrów średnio można liczyć(w teksty typu 10l po miescie to miedzy bajki włóż)

3.0 d-jezdzilem e 46 z tym silnikiem i na prawde tam sie sprawdzal,w 7 bedzie ciagnal slabiej ,ale spalanie podobne jak przy tdsie

ja by polecal v8 od 3.5 litrów ,ma odpowiednią moc,z gazownia 20 w miescie .Ale na prawde przyjemne auto.Co do eksploatacji ,to siódemka ,nie passat wiec swoje kosztuje.Ale jesli masz oszczedzac na czesciach i eksploatacji to spasuj lepiej z tematem.

A co do wielkości silników to w trasie 4.0 od 2.8 pali nie wiele wiecej,a róznica w jezdzie kolosalna

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

DanielM, 4.4 litra jeśli już a nie 4.0 ;) o 2.5 tdsie takie same zdanie mam, nawet rozbierałem kilka silniczków (ukręcony wał itp). Kolega mechanik głównie od BMW ma wyrobione zdanie na temat 7demy, eksploatacja droga jak diabeł. Dlatego sam jeździ 540 (4.4l) no i powiem ze spisuje się do autko bardzo dobrze.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

TDS jest za słaby do takiej świni. 7er jest napakowane elektroniką i wszystko jest cacy jeśli auto nie miało poważnego dzwona lub nie jest przerobione z anglika.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zastanawiam, sie nad 3.0D bo, raz lubie diesle, dwa jak jade to robie po 1600-1700 km jednorazowo, dwa nigdy nie miałem bezyny:) a tym samym gazu. Siudemka jest w miare tania w zakupie, ale jak juz ją kupie to zostanie zemna na bardzo dlugo, jako drugie, trzecie auto w rodzinie, wiec jakos koszty nie wydaja sie mi jakos straszne, (bo nie wiem na co sie porywam) ma mocno przeinwestowanego passata, ale co nie nawidze pół srodków jak jest cos zepsute to musi byc sprawne, auto ma jezdzic, nic nie skrzypiec trzeszczeć. podoba mi sie to auto, nawet stare.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja ze swojej strony powiem tyle,że z całym szacunkiem dla VAGów, ale BMW to jednak prestiź i szacunek. Co dopiero seria 7... Koszty, na pewno większe i to wiele, gaz odradzam, bo osobiście bym się spalił ze wstydu podjeżdżając prezydencką limuzyną pod LPG, nie wiem jak wy..

Od małego kocham beemki, bo mają styl. Oczywiście nie mówię o większości widzianych na polskich drogach-ma się rozumieć. A seria 7, to to legenda i klasa sama w sobie.

A dlaczego sam nie mam dresowozu? bo jak na razie mnie nie stać, na nic porządnego, dlatego na dzień dzisiejszy, wole być po drugiej stronie medalu i udowadniać kierowcą w zwieśniaczonych beemkach, że jednak nie są szybcy.

Polecam, bo mi również się marzy taka piękna limuzynka :)

Pozdrawiam !

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jak dla mnie to 7er jest za duża ;) Osobiście nie jest mi potrzebny taki krążownik, 5er już jest dużym autem, a koszty utrzymania sporo mniejsze niż 7er.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

pszemek_K prosty test na ilość miesca w środku :

ustaw fotel kierowcy w piątce pod siebie, a następnie usiądz za sobą-zmieścisz się ? bo ja mam 185cm wzrostu i ledwo mi się to udaje. w 7er, już dam radę :) bynajmniej E32 mierzyłem.

 

A w passku B3 to już w ogole mozna lezec za sobą :D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
A w passku B3 to już w ogole mozna lezec za sobą

B3 pod tym względem naprawdę nie ma sobie równych.

ustaw fotel kierowcy w piątce pod siebie, a następnie usiądz za sobą-zmieścisz się ?

Ja się mieszczę ;) Poza tym nigdy nie jeżdżę z tyłu :P

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

mialem E39 2,0 byla tragedia potem swapik na 2,8 i dopiero autko zaczelo normalnie smigac, nastepnie byly 2x e38 728 i 730d osobiscie wolalem 730d choc mruczenie r6 powodowalo gesia\skure na d....pie. jezeli chodzi o awarie to bmw kocha elektronike i autko naprawde drogie w naprawie tak ze jezeli szukasz dobrego egz to warto dac pare kola wiecej niz jakies 13 tys. 728 mialem problemy ze sterownikiem silnika naprawa w ad serwisie 1500zl po znajomosci czujniki obrotow walkow i polozenia walu kor. po 600zł tarcze chamulcowe jedynie ori badz zimmermana bo inne sie krzywia po 500 km czy to brembo, lucas, czy jakies myle nie ma sensu kupowac. gazu nie ma sensu wkładac chyba ze princ-a bmw nie lubi gazu i nikt mi nie powie ze jest inaczej tzn bedzie smigac ale regulacje non stop i parska przy ostrym ruszaniu jak masz wlaczona kontrolatrakcji. reasumujac pokochasz bmw nawet jak sie bedzie psulo i wydoii z ciebie wszystkie pieniadze radosc z jazdy bezcenna. sam buduje teraz e30 od podstaw na drift car-a

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
bmw nie lubi gazu i nikt mi nie powie ze jest inaczej tzn bedzie smigac ale regulacje non stop i parska przy ostrym ruszaniu jak masz wlaczona kontrolatrakcji.

No to ja ci mówię, że jest inaczej. Na regulacji byłem raz, po 1000 km od założenia, kiedy to zmienili mi wtryskiwacze LPG na inne. Od tego czasu przejechałem 12 tkm i gazu palcem nie ruszam. Nic nie parska, bo to nie koń ;) nie ma żadnej różnicy między Pb a LPG.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

znajomy ma 4.4 w longu piękna fura podwójne szybki full opcja miejsca pełno jedziesz 160 a czujesz się jak byś stał w miejscu. Jednak auto drogie w utrzymaniu jak ktoś chce jeździć na co dzień ale przyjemność z jazdy bezcenna

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jak zagonie paska 1998 tdi kombi 110km, to dorzuce okolo 7tys max, kupie 5-tke z 3.0D, ja jestem za sedanem zona za kombi. ale napewno z jasnym srodkiem i nawi w srodku, silnik, duzo nie pali jest na łańcuszku wiec wytrzyma troche. co myslice tak za 19-23tys co mozna dostać???

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

za te pieniądze nie kupisz kolego przyzwoitego 3.0 D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

kolega chyba mówi o funtach?:) i kupnie w anglii

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie chciałbym aby moja wypowiedź została źle odebrana, ale same pytania autora wątku wskazują żeby lepiej darować sobie te auto. Powód jest prosty - mimo iż jest już troszkę wiekowe auto, pomimo lat prawie nic nie utraciło z prestiżu jakie ma od samego początku kiedy wyjechało na drogi. Właściciel tego auta musi liczyć się z tym że luksus kosztuje i szukanie oszczędności poprzez LPG itp. Niestety serwisowanie auta do tanich też nie należy. O kosztach paliwa itp. przy takim aucie raczej rozmowy który jest oszczędniejszy też nie ma. Kolejna sprawa jest taka że takie auta mają naprawdę skomplikowaną konstrukcję i egzemplarze po dzwonie mogą być skarbonką bez dna. Dobrych i zadbanych egzemplarzy 7 jest coraz mniej, a wątpię żeby jakiś maniak posiadający dopieszczony egzemplarz ot tak je wystawił na sprzedaż.

 

Seria 7 /E38/, 728 i 193KM, 1998 r., 212000 km

Wygodne auto, dobrze się prowadzi, dynamika na poziomie, jeździłem siódemką prawie 2 lata, kupiony był od I wlaściciela nie mogę ogólnie narzekać ale jest haczyk utrzymanie bardzo drogie do tego jakieś drobne naprawy zawieszenia itp i roczny koszt utrzymania rósł do około 10 tyś zł nie licząc benzyny i to był właśnie powód dla którego sprzedałem to auto paliło nawet i 25L po mieście.

 

To jedna z niewielu ocen potencjalnego użytkownika. Także jeśli decydujesz się na nie weź pod uwagę że wizyta u mechanika może kosztować krocie ...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Myśle o kupnie w polsce w obudowie E39 max moge dać 23 tyś plus 2 tys na usterki jakie napewno wystapią. mysle ze cos sie pewnie znajdzie tak 1998-2001r na otomoto jest duzo autek i to za troszke nizsze pieniadze. Pozatym nie kazdy sprzedajacy to handlarz, a ogloszenia ze lekarz, kobieta, czy dziadek to szerokim lukiem.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Cytat:

Seria 7 /E38/, 728 i 193KM, 1998 r., 212000 km

Wygodne auto, dobrze się prowadzi, dynamika na poziomie, jeździłem siódemką prawie 2 lata, kupiony był od I wlaściciela nie mogę ogólnie narzekać ale jest haczyk utrzymanie bardzo drogie do tego jakieś drobne naprawy zawieszenia itp i roczny koszt utrzymania rósł do około 10 tyś zł nie licząc benzyny i to był właśnie powód dla którego sprzedałem to auto paliło nawet i 25L po mieście.

To jedna z niewielu ocen potencjalnego użytkownika. Także jeśli decydujesz się na nie weź pod uwagę że wizyta u mechanika może kosztować krocie ...

 

Takie oceny to wiesz.... O kant tyłka. Jak komuś silnik 2.8 palił w mieście 25L benzyny to chyba nie ma kontaktu z bazą bo jeździ z popsutym silnikiem, albo nie umie jeździć ;) Nie wiem jak trzeba jeździć 2.8 żeby palił tyle po mieście. W związku z tym reszta opinii "potencjalnego użytkownika" nie jest w żadnym stopniu wiarygodna.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności