Skocz do zawartości
Gość kmink

zykły 1,8 na 1,8T jak to zrobić?

Rekomendowane odpowiedzi

Gość kmink

czy do zwyklego silniczka 1,8 20V można turbo dołożyć?

czy potrzeba dużo przeróbek?

ile to może kosztować?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość BARANMC

A pewnie ze mozna ,

- blow off

- cały wydech

- Turbo K04 od wersji 225KM

- Kolekor od tego samego silnika

- Wtryski 350 cc/min lub większe.

- Komputer typu Piggy back SMT6

- Większy tunel przepływomierza.

- IC z orurowanie to koszt ok 2000 zł

- Montaż i strojenie to kolejne 2000 zł

i pewnie jeszcze pare rzeczy o ktorych nie pamietam a , kozsta 15000 - 20000 tysiaków. jak dla mnie to mierny pomysł ,jepiej juz kupic 1,8Turbo i wtedy go przerabiac , lub jakiegos TDI

 

[ Dodano: Sro Sty 18, 2006 7:16 pm ]

moc w granicach 220-250 ps jak chcesz isc dalej to zakuty silnik, sportowy wałek i takie tam pierdoły

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość kmink

acha

mi raczej chodziło o przerobiienie na zwykle 1.8T 150KM

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość BARANMC

to i tak koszta są ogromne , napisz dokładnie czym jezdzisz to cos sie wykombinuje

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

SWAP na fabryczne 1.8T jest najbardziej oplacalnym sposobem, silnik wyrwiesz za ~ 4000-5000zl, do tego osprzet.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość kmink

jeżdze b5 w kombiau( http://vw-passat.pl/viewtopic.php?t=825 )

a ile wezme za swój silnik?

jeszcze jedno pewnie półosie,skrzynie,przeguby też będzie trzeba zmienić czy nie?

powiem tak miałem tego passka sprzedać ale narazie potrzebuje auto i nawet nigdzie go nie wystawiłem ale przyzwyczaiłem sie do niego(no moze poza tym że coś mi skrzypi w przednim zawieszeniu - nie stuka nie puka tylko skrzypi) ale ten zwykły 1.8 jest ciut za słaby i teraz zimą to w korkach mi 10l/100km pali na trasie 8(predakosc ok 120km/h) wydaje mi sie ze spalanie jest takie duze bo ten silnik jest za słaby i zanim takiego kolosa rozpędzi....

I chciałem coś niewielkim kosztem ale widze teraz że sie nie da lepiej bedzie jak poprostu go sprzedam i przywioze sobie 1,8T szybciej i taniej

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

kmink mi potrafi skopcic 15 gazu :P a w lato kopcił mi średnio 10.4 benzyny praktycznie zawsze.. :) ale nie wiem czy przepływka u mnie nie siada ale to inna kwestia...

 

Silnika 1.8 ADR nie da sie uturbić... jak dowalicie turbine to wywali uszczelki :) taniej i szybciej by wyszło przelozyc silnik polosie zdaje sie sa takie same... skrzynia jest inna... a przynajmniej inne przekładnie ma...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

kmink, mam 1.8 RP79 kW i spalanie mam 10 - 12 l/100km miasto

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość BARANMC

za tą kase jaka dasz na turbo ,to ja bym wolał sprzedac tego i kupic sobie innego z 1,8t

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość kmink

no i tak zrobie nie nawet go nie będę rejestrował, wystawie go na Allegro czy gdzies indziej i tyle, najwyzej przywioze 1,8T i tu następne pytanie czy on durzo więcej będzie palił czy mniej?

Do 1,8T spokojnie jakiegos chipa sie dowali a 170-180KM juz mnie zadowoli o momęcie itp. nie wspominając

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wszystko zalezy od nogi. W miescie 1.8T potrafi utrzymac spalanie na tym samym poziomie co wolnossace 1.8, w trasie moze byc nawet bardziej ekonomiczne. Jesli jednak bedziesz sie wyzywal to osiagniesz pulap, jaki 1.8 nie osiaga.

Jak wrzucisz chipa nie licz sie z niskim spalaniem. Nawet moja kobieta nie jest w stanie osiagnac tych wynikow, ktore wyrabiala jezdzac jeszcze 150 konna fabryka, a ona bardzo delikatnie naciska pedal gazu. Mi wychodzi po miescie 12-13, w trasie 10-11 i nie ma, ze boli. No chyba, ze wlacze tryb emeryta ale ja go zazwyczaj nie uzywam. Aha, jezdzimy oczywiscie na Pb98.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość kmink
No chyba, ze wlacze tryb emeryta ale ja go zazwyczaj nie uzywam. Aha, jezdzimy oczywiscie na Pb98.

 

no ja raczej tego stylu tez nie uzywam

ale jak jedzie to musi swoje spalić, zwykłe 1,8 prawie nie jedzie a pali duzo

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
No chyba, ze wlacze tryb emeryta ale ja go zazwyczaj nie uzywam. Aha, jezdzimy oczywiscie na Pb98.

 

Ja raz włączyłem emeryta... spokojna noga i 8,3l/100km (i mandat pod Rzeszowem za 75 na 50 :[ ). Więc... da się. Mówię o spalaniu od tankowania do tankowania (full pod sam korek). Na niemieckim paliwie jeszcze nigdy nie spalił więcej niż 9l/100 w trasie z duzo "innymi" prędkościami (choć kompletnie bez przyspiszeń). Mój szef (podobno) robił identyczym samochodem 1300-1400km na dwóch bakach, ale mi się w to wierzyć nie chce...

 

Kiedyś bawiłem się na trasie z Wawy do Gdańska... żadnych ograniczeń - ile fabryka dała, w pełnych, redukcje, wyprzedzanie gdzie się da - nie zaoszczędziłem oczywiście nic, ale chciałem sprawdzić ile moje kombi pali w trasie gdy nie patrzę na wskazówkę od paliwa - wyszło równiutkie 10 (no... z minimalnym okładem, mniejszym od 0,5). I mówię szczerze - więcej bym nie potrafił :P:D:]

 

Ale nie samymi podróżami człowiek żyje - w koreczku zawsze tak samo... 12-13l i praktycznie żadnego ograniczania się... Tylko że ja mam podobno jakiś program zrobiony. Ile KM? Czekam na dyno day :P

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności