19bojler20 Zgłoś #1 Napisano 20 Kwietnia 2010 mam do was pytanko bo nie wiem czy mogę mieć racje. zakupiłem sobie passacika z silnikiem 2,5 TDI V6 150 KM AFB i jak przyslucham sie silnikowi to slysze taki metaliczny dzwiek z pompy wtryskowej (jakby coś było luźne) po diagnostyce wybiło mi błąd 01318 a poprzedni właściciel wymieniał paski rozrządu, jest możliwe ze ktoś lekko przestawił pompę wtryskową na pasku podczas wymiany i z tad ten dźwięk ?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Slay Zgłoś #2 Napisano 20 Kwietnia 2010 ze ktoś lekko przestawił pompę wtryskową na pasku podczas wymiany i z tad ten dźwięk Gdyby pompa była chociaż o 1 ząbek przestawiona, to silnik by nie odpalił. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bor0wy Zgłoś #3 Napisano 21 Kwietnia 2010 2,5 TDI V6 150 KM AFB AFB? AKN to 150KM. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
19bojler20 Zgłoś #4 Napisano 21 Kwietnia 2010 AFB? AKN to 150KM. Kolego 150 konne były dwie wersje AFB i AKN tu sobie zobacz : http://pl.wikipedia.org/wiki/Volkswagen_Passat#Odmiany_silnikowe Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bor0wy Zgłoś #5 Napisano 21 Kwietnia 2010 Ok, a wiesz moze czy roznil sie AFB od AKN? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
19bojler20 Zgłoś #6 Napisano 21 Kwietnia 2010 niestety takiej wiedzy nie posiadam :PP wydaje mi się ze nie będzie to jakaś wielka różnica ---------- Post added at 11:28 ---------- Previous post was at 11:23 ---------- Gdyby pompa była chociaż o 1 ząbek przestawiona, to silnik by nie odpalił. Aha , wpadło mi to na myśl dlatego ponieważ kiedyś znajomy zmieniał pasek w astrze 1,7 D (wiem ze te silniki są podobne do siebie tylko tym ze chodża na oleju napędowym.. ) ale właśnie mu się takie coś zdażyło i silnik miał taki metaliczny stukot wtedy Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dzidek1988xx Zgłoś #7 Napisano 22 Kwietnia 2010 A Ile masz na blacie? No i czy oryginalnie czy nie jestes pewny? Ps. klekotanie to wielce prawdopodobne, że wałki rozrządu - raczej te górne i/lub popychacze. AFB od AKN różni się wtryskiwaczem sterującym, właśnie wałkami rozrzadu (w AKN są nieco trwalsze, choć nie wiele) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
19bojler20 Zgłoś #8 Napisano 22 Kwietnia 2010 mam 165 tys według mnie tyle jest zrobione Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mlodyzx6r Zgłoś #9 Napisano 22 Kwietnia 2010 165 tys w aucie z 99 roku i to w dieaslu albo rodzynek, albo co bardziej prawdopodobne....... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
19bojler20 Zgłoś #10 Napisano 22 Kwietnia 2010 no wygląda na tyle mam z przed przeszło roku analizę spalin i jest 150 tys spisany stan licznika wydaje mi się ze jest to "rodzynek" jeśli tak nie jest to ktoś się musiał bardzo bardzo postarać zęby podrobić takie dokumenty ;p nie upieram się ze 100 % taki przebieg bo są rożne magiki ale wszystko wskazuje na to ze przebieg jest wiarygodny Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bor0wy Zgłoś #11 Napisano 22 Kwietnia 2010 Tak zeby za bardzo nie odbiegac od tematu: Ja mam u siebie 145000km. Kupilem jak mial 80.000. Od razu nie wierzylem ale przejechalem 65tkm i nic sie nie dzieje. Ale ile ma faktycznie nei wiem, i chyba nigdy sie nie dowiem bo nie znam zadnego sposobu. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach