Skocz do zawartości

19bojler20

  • Liczba zawartości

    5
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O 19bojler20

  • Urodziny 19.01.1990

Informacje osobiste

  • Imię
    krzysiu
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Ruda Śląska

Samochód

  • Silnik
    B5(3B) 2.5 TDI V6 150KM (AFB)
  • Rok produkcji
    1999
  1. no wygląda na tyle mam z przed przeszło roku analizę spalin i jest 150 tys spisany stan licznika wydaje mi się ze jest to "rodzynek" jeśli tak nie jest to ktoś się musiał bardzo bardzo postarać zęby podrobić takie dokumenty ;p nie upieram się ze 100 % taki przebieg bo są rożne magiki ale wszystko wskazuje na to ze przebieg jest wiarygodny
  2. mam 165 tys według mnie tyle jest zrobione
  3. niestety takiej wiedzy nie posiadam :PP wydaje mi się ze nie będzie to jakaś wielka różnica ---------- Post added at 11:28 ---------- Previous post was at 11:23 ---------- Aha , wpadło mi to na myśl dlatego ponieważ kiedyś znajomy zmieniał pasek w astrze 1,7 D (wiem ze te silniki są podobne do siebie tylko tym ze chodża na oleju napędowym.. ) ale właśnie mu się takie coś zdażyło i silnik miał taki metaliczny stukot wtedy
  4. Kolego 150 konne były dwie wersje AFB i AKN tu sobie zobacz : http://pl.wikipedia.org/wiki/Volkswagen_Passat#Odmiany_silnikowe
  5. mam do was pytanko bo nie wiem czy mogę mieć racje. zakupiłem sobie passacika z silnikiem 2,5 TDI V6 150 KM AFB i jak przyslucham sie silnikowi to slysze taki metaliczny dzwiek z pompy wtryskowej (jakby coś było luźne) po diagnostyce wybiło mi błąd 01318 a poprzedni właściciel wymieniał paski rozrządu, jest możliwe ze ktoś lekko przestawił pompę wtryskową na pasku podczas wymiany i z tad ten dźwięk ??
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności