Skocz do zawartości
bukaj

Po czyszczeniu nastawnika nie podaje ON

Rekomendowane odpowiedzi

Witam wyczyściłem nastawnik z zachowaniem wszystkich zasada i czystości było w nim wiele opiłków, migała kontrolka świec. Po wyczyszczeniu auto kreci lecz nie podaje paliwa na wtryski;/ czujnik RSW ustawiony na 0,740 pompa nie stawia żadnych obciążeń... Co to może być? Co sprawdzić? przewody dobrze polutowane.

vag pokazuje nadal błąd nastawnika. Oczywiście przed czyszczeniem auto odpalało;/

Edytowane przez bukaj

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Może masz zapowietrzoną pompę.Zeby odpowietrzyć trzeba poluzować rurki doprowadzające paliwo do wtryskiwaczy i kręcić rozrusznikiem do puki nie poleci paliwo.Wtedy zakręcasz i odpalasz.Albo sprawdź podłączenie wszystkich kostek.Może masz odpiętą kostkę od zaworu gaszenia.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Odkręciłem te rurki i kręciłem rozrusznikiem jednak nic to nie dało nadal nie leci. Do pompy paliwo się dostaje bo kiedy odkręcę nawet pokrywke nastawnika to jest w nim paliwo. Podałem napięcie na N109 i puka wszystkie kostki podłączone już nie wiem co robić...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

błędem było grzebać w czym na czym sie nie znamy, mogę podać ci instrukcje pilotażu boinga i po przeczytaniu polecisz nim? teraz to szukaj pompy na allegro albo oddaj ja komuś kto sie na tym kuma

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

nowoa napisał:

"błędem było grzebać w czym na czym sie nie znamy, mogę podać ci instrukcje pilotażu boinga i po przeczytaniu polecisz nim? teraz to szukaj pompy na allegro albo oddaj ja komuś kto sie na tym kuma"

 

sprawa nastawnika nie jest jakimś okropnym przedsięwzięciem żeby się za to nie zabrać samemu - DUŻO łatwiejsza od lotu beingiem. jak by każdy z każdą pierdołą jechać do "fachowców" to

1/ nikt nie miałby grosza przy d...

2/ chyba żaden passat nie nadawałby się do jazdy

 

sory za OT ale takiem moje zdanie

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

nowoa napisał:

"błędem było grzebać w czym na czym sie nie znamy, mogę podać ci instrukcje pilotażu boinga i po przeczytaniu polecisz nim? teraz to szukaj pompy na allegro albo oddaj ja komuś kto sie na tym kuma"

Nic to nie wnosi do tematu wiec dziękuje za taka opinie.

 

Dodam jeszcze ze po włączeniu zapłonu jest podawane napięcie na N109 (zaworek) lecz po wyłączeniu się przekaźnika świec napięcie znika. Słychać z nastawnika dźwięk tak jakby transformator albo coś było zawieszone. Znów pojawił się błąd nastawnika 01268 i rugająca kontrolka świec.

Edytowane przez bukaj

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności