bukaj Zgłoś #1 Napisano 17 Kwietnia 2010 (edytowane) Witam wyczyściłem nastawnik z zachowaniem wszystkich zasada i czystości było w nim wiele opiłków, migała kontrolka świec. Po wyczyszczeniu auto kreci lecz nie podaje paliwa na wtryski;/ czujnik RSW ustawiony na 0,740 pompa nie stawia żadnych obciążeń... Co to może być? Co sprawdzić? przewody dobrze polutowane. vag pokazuje nadal błąd nastawnika. Oczywiście przed czyszczeniem auto odpalało;/ Edytowane 17 Kwietnia 2010 przez bukaj Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Dzygit Zgłoś #2 Napisano 17 Kwietnia 2010 Może masz zapowietrzoną pompę.Zeby odpowietrzyć trzeba poluzować rurki doprowadzające paliwo do wtryskiwaczy i kręcić rozrusznikiem do puki nie poleci paliwo.Wtedy zakręcasz i odpalasz.Albo sprawdź podłączenie wszystkich kostek.Może masz odpiętą kostkę od zaworu gaszenia. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bukaj Zgłoś #3 Napisano 17 Kwietnia 2010 Odkręciłem te rurki i kręciłem rozrusznikiem jednak nic to nie dało nadal nie leci. Do pompy paliwo się dostaje bo kiedy odkręcę nawet pokrywke nastawnika to jest w nim paliwo. Podałem napięcie na N109 i puka wszystkie kostki podłączone już nie wiem co robić... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
nowoa Zgłoś #4 Napisano 17 Kwietnia 2010 błędem było grzebać w czym na czym sie nie znamy, mogę podać ci instrukcje pilotażu boinga i po przeczytaniu polecisz nim? teraz to szukaj pompy na allegro albo oddaj ja komuś kto sie na tym kuma Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
miras82 Zgłoś #5 Napisano 17 Kwietnia 2010 nowoa napisał: "błędem było grzebać w czym na czym sie nie znamy, mogę podać ci instrukcje pilotażu boinga i po przeczytaniu polecisz nim? teraz to szukaj pompy na allegro albo oddaj ja komuś kto sie na tym kuma" sprawa nastawnika nie jest jakimś okropnym przedsięwzięciem żeby się za to nie zabrać samemu - DUŻO łatwiejsza od lotu beingiem. jak by każdy z każdą pierdołą jechać do "fachowców" to 1/ nikt nie miałby grosza przy d... 2/ chyba żaden passat nie nadawałby się do jazdy sory za OT ale takiem moje zdanie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bukaj Zgłoś #6 Napisano 17 Kwietnia 2010 (edytowane) nowoa napisał: "błędem było grzebać w czym na czym sie nie znamy, mogę podać ci instrukcje pilotażu boinga i po przeczytaniu polecisz nim? teraz to szukaj pompy na allegro albo oddaj ja komuś kto sie na tym kuma" Nic to nie wnosi do tematu wiec dziękuje za taka opinie. Dodam jeszcze ze po włączeniu zapłonu jest podawane napięcie na N109 (zaworek) lecz po wyłączeniu się przekaźnika świec napięcie znika. Słychać z nastawnika dźwięk tak jakby transformator albo coś było zawieszone. Znów pojawił się błąd nastawnika 01268 i rugająca kontrolka świec. Edytowane 17 Kwietnia 2010 przez bukaj Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach