adamB5FL Zgłoś #1 Napisano 13 Kwietnia 2010 (edytowane) Cześć, to znowu ja :-) Ostatnio w Passacie był problem z mocą i częstymi sygnałami Chceck Engine. Po wymianie przepływomierza okazało się, że konieczne jest czyszczenie kierowniczek turbiny. Po tym czyszczeniu na niższych biegach i niższych obrotach Passat strasznie dymi na siwo-niebiesko - widać to bardzo dobrze w lusterku wstecznym :-), Gościu który czyścił turbinę twierdzi, że przez jakiś czas tak może być, bo w katalizatorze nazbierało się trochę osadów z czasu jak turbo nie za bardzo działało (ok 3 miesiące) Czy gościu może mieć rację, czy wali w przysłowiowe bambuko? Edytowane 13 Kwietnia 2010 przez adamB5FL Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sipowitz Zgłoś #2 Napisano 13 Kwietnia 2010 Dymienie jest przez cały czas? Czy tylko w określonych sytuacjach? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
adamB5FL Zgłoś #3 Napisano 14 Kwietnia 2010 Dymienie jest przez cały czas? Czy tylko w określonych sytuacjach? Na niższych obrotach przy niższych biegach, co do filtra powietrza to jest nowy - byłem osobiście przy wymianie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sipowitz Zgłoś #4 Napisano 14 Kwietnia 2010 Na niższych obrotach przy niższych biegach, co do filtra powietrza to jest nowy - byłem osobiście przy wymianie. Sugeruję sprawdzić, czy przypadkiem nie przepuszcza turbo oleju i nie dostaje się on do dolotu. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
adamB5FL Zgłoś #5 Napisano 14 Kwietnia 2010 W jaki sposób mogę to sam sprawdzić? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tony_w Zgłoś #6 Napisano 14 Kwietnia 2010 W jaki sposób mogę to sam sprawdzić? Np, korzystając z SZUKAJ'ki http://forum.vw-passat.pl/showthread.php?t=75263&highlight=turbo+puszcza+olej Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
adamB5FL Zgłoś #7 Napisano 14 Kwietnia 2010 No dobra załóżmy że się okaże, że turbina przepuszcza olej, czy takim wypadku mogę składać reklamacje do gościa który ostatnio demontował turbinę, czyścił kierowniczki i wymieniał korpus? Czy może jest to usterka nie związana z tymi czynnościami? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mielke Zgłoś #8 Napisano 14 Kwietnia 2010 jeśli turbo złapie olej to dostanie motor takie obroty ze albo rozpadnie się albo skończy się paliwo bo nie zgasisz go już przez biegi czy stacyjkę więc turbo raczej to nie to bardziej uszczelniacze, pierścienie, IC Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
adamB5FL Zgłoś #9 Napisano 14 Kwietnia 2010 ok, ale czy może mieć to związek w naprawami wykonanymi w ubiegłym tygodniu? o jakich konkretnie uszczelniaczach mówisz? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marecek Zgłoś #10 Napisano 14 Kwietnia 2010 temat wydzielony... chociaż było 100x na forum, ale sądząc po dyskusji na forum dla nowych - wciąż za mało... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach