dzidek1988xx Zgłoś #1 Napisano 1 Kwietnia 2010 Witam... Dzisiaj miałem troszkę luzów w pracy wiec po zimie chciałem sprawdzić chociaż co poniektóre przewody i wężyki zdejmuję pokrywę, rozglądam się powierzchownie i pierwszym co przyciągnęło moją uwagę były wtryskiwacze stojąc przed autem na wprost po lewej stronie od góry wtryskiwacz 1,2 i częściowo trzeciego cylindra są uświnione jak cholera- mokro tam, z początku myślałem, że to olej bo ostatnio nie miałem uszczelki na pokrywie filtra olejowego i trochę mi sie pochlapało ale to nie olej, pachnie i wygląda jak ropka, to "coś" jest za rzadkie na olej mogę mieć coś z wtryskami? Autko dziwnie klekocze (początkowo myślałem), że to może znowu któryś z popychaczy po wymianie wałków lub dwumas ale teraz się zastanawiam... Zdjęcia na czerwono mi się nie podobają na zieloną są ostatnie i to z prawej części głowicy czy to normalne? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
souler Zgłoś #2 Napisano 1 Kwietnia 2010 wymien wezyki przelewowe. widze ze sa tam srubki do powrotow. moze ktoras miec podkladke do wymiany. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rysiek19 Zgłoś #3 Napisano 1 Kwietnia 2010 kolego a jak tam u ciebie z odmą morze jest przy pchana , najlepiej to weź to wyczyść i po przejechaniu paru kilometrów tak co osiągnie 90* wtedy sprawdz. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kamas Zgłoś #4 Napisano 1 Kwietnia 2010 wymien uszczelki + wezyki Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dzidek1988xx Zgłoś #5 Napisano 1 Kwietnia 2010 (edytowane) Jaki to może mieć wpływ na pracę silnika? czyżby żadnego? Rysiek ponad to pisałem, że to ropka jest a nie olej... Odma swoją drogą do wymiany i nie jest związana z tym co jest na zdjęciach Edytowane 1 Kwietnia 2010 przez dzidek1988xx Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rysiek19 Zgłoś #6 Napisano 2 Kwietnia 2010 no nie wiem na 100% nie mam pewności czy odma przy pchana nie ma wpływu na pracę silnika przecież w komorze korbowej robi się ciśnienie ,skoro mówisz że to nie olej to wymień to co pisał "kamas" , a co do złej pracy silnika to proponuje podłączyć kompa po lekkim remoncie . Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dzidek1988xx Zgłoś #7 Napisano 3 Kwietnia 2010 Po lekkim remoncie? Co masz na myśli Ryśku? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rysiek19 Zgłoś #8 Napisano 4 Kwietnia 2010 napisałeś że po wymianie wałków rozrządu ,a hydrostaty też wymieniałeś, dwu mas czy cały komplet ,i powiedz jak to wygląda finansowo . Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dzidek1988xx Zgłoś #9 Napisano 6 Kwietnia 2010 hydrostaty? Yyyy trochę interesuję się mechaniką (choć sam raczej nie grzebię) co to hydrostaty - może ma to jakąś inną nazwę? Dwumas - nie mam pojęcia ale SPRZĘGŁO NIE BYŁO RUSZANE OD NOWOŚCI po wymianie wałków był już pod kompem i nic nie pokazało co mogłoby mieć wpływ na głośną pracę silnika. Finansowo to mogę opisać tylko wymianę wałków z popychaczami i resztą Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dzidek1988xx Zgłoś #10 Napisano 29 Kwietnia 2010 Temat znowu "ON" wymienione zostały wężyki przelewowe z podkładkami i śrubami na wszystkich wtryskach i do pompy wcześniej leciało mi tylko z wtrysków na lewych cylindrach teraz dołączył się pierwszy prawy dodatkowo (jestem na sto procent pewien) lekko wycieka mi olej przez wlew oleju naprawdę są to małe ilości - przetrę szmatką jest czysto a po dwóch dniach to samo skoro to nie przelewy to czy wtryski są uszkodzone? Jak to zdiagnozować? No i przez co ten olej na dole w okolicach wlewu? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość marewel Zgłoś #11 Napisano 29 Kwietnia 2010 Dekle masz do wymiany,cieknie olej przy uszczelkach wtryskiwaczy. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dzidek1988xx Zgłoś #12 Napisano 30 Kwietnia 2010 Jakie dekle? co to znowu jest? olej mam tylko koło wlewu oleju a nie w okolicach wtryskiwaczy. Przy wtryskiwaczach jest ropka rozróżniam jeszcze olej od paliwka. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rysiek19 Zgłoś #13 Napisano 30 Kwietnia 2010 kolego sprawdz odmę nie puszcza ciśnienia z komory korbowej , a te dekle to pokrywki od wałków rozrządu . Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dzidek1988xx Zgłoś #14 Napisano 30 Kwietnia 2010 Ale czy tych dekli nie wymienia się standardowo podczas wymiany walkow? mowa o uszczelniczach? a co do odmy to jestem w trakcie kompletowania części. Mam odpowietrzenik głowicy, w maju kupię separator i uszczelki. A jak sprawdzić ta odme? czy przez zatkana odme silnik może delikatnie głośniej pracować? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rysiek19 Zgłoś #15 Napisano 1 Maja 2010 kolego jakiś wpływ to ma na pracę ale nie jestem pewny czy głośniej ,może masz zapłon za wczesny i dla tego głośniej pracuje ,a odmę najlepiej sprawdź niech silnik pochodzi z 10 min. zgaś go i odkręć korek od wlewu oleju sprawdźając czy nie ma tam ciśnienia. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dzidek1988xx Zgłoś #16 Napisano 2 Maja 2010 Wielokrotnie tak robiłem, i podczas pracy jak i chwilę po wyłączeniu silnika odkręcalem korek wlewu oleju, normalnie się odkręcał. Żadnego "Tsss..." ani niczego co by wskazywało jakieś ciśnienie. Za wyjątkiem pary i dymku, który jest raczej normalny. I co z tymi deklami? to chodzi o te uszczelniacze walkow? je mialem wymieniane razem z wymiana walkow i popychaczy Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
luc Zgłoś #17 Napisano 2 Maja 2010 myślę, że jeśli cieknie ropka, a przelewy są szczelne to może masz nieszczelność mdzy przewodami wysokiego ciśnienia a wtryskami. Taki wyciek na pewno ma wpływ na prace silnika. Spróbuj je dokręcić. Pozdro. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dzidek1988xx Zgłoś #18 Napisano 2 Maja 2010 Haha idiotyczne pytanie ale chyba jestem niepełnosprawny i nie potrafię w ETCE znaleźć schematu przewodów wysokiego ciśnienia gdzie one są? Łatwy do nich dostęp? Czy to nie przypadkiem te metalowe w kształcie pająka które wychodzą od VP? No i dlaczego ma cieknąć od wtrysków? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach