Skocz do zawartości
tony_w

Prosze o analizę logów - AFN B5 - nowe logi

Rekomendowane odpowiedzi

Witam.

Passio zaczął trochę więcej palić niż zazwyczaj więc postanowiłem go "zvażyć" ;)

Czasem da sie też zauważyć małe "zająknięcie" w mocy, np. przy wyprzedzaniu.

No i zaczął mi chodzic jak Ursus... :eek:

Proszę znawców o rzucenie fachowym okiem.

 

Logi statyczne:

Grupy: 000 - http://vaglog.rtnet.pl/tony_w_9482.html

Grupy: 001 - http://vaglog.rtnet.pl/tony_w_9481.html

Grupy: 003 - http://vaglog.rtnet.pl/tony_w_9473.html

Grupy: 004 - http://vaglog.rtnet.pl/tony_w_9474.html

Grupy: 007 - http://vaglog.rtnet.pl/tony_w_9475.html

Grupy: 011 - http://vaglog.rtnet.pl/tony_w_9478.html

Grupy: 013 - http://vaglog.rtnet.pl/tony_w_9479.html

Grupy: 023 - http://vaglog.rtnet.pl/tony_w_9480.html

 

Logi dynamiczne:

Grupy: 000 - http://vaglog.rtnet.pl/tony_w_9484.html

Grupy: 001 - http://vaglog.rtnet.pl/tony_w_9483.html

Grupy: 003 - http://vaglog.rtnet.pl/tony_w_9485.html

Grupy: 004 - http://vaglog.rtnet.pl/tony_w_9486.html

Grupy: 008 - http://vaglog.rtnet.pl/tony_w_9476.html

Grupy: 010 - http://vaglog.rtnet.pl/tony_w_9477.html

Grupy: 011 - http://vaglog.rtnet.pl/tony_w_9487.html

 

Z góry serdecznie dziękuję. :padam:

Edytowane przez tony_w

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

przepływomierz do czyszczenia +filtr? chyba że to robiłeś to raczej wymiana, ale niech to ktoś potwierdzi :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Przepłwyka jak wyżej napisane.

Grupa 000 to z BS ? Jeżeli tak to można by poprawić kąt wtrysku, a jeżeli nie to możesz wrzucić loga z 000 BS i wtedy ocenimy.

Reszta w normie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
przepływomierz do czyszczenia +filtr?

No tak właśnie przypuszczałem, że coś się z przepływką dzieje...

Filtry faktycznie do wymiany - za 2k będzie zmiana oleju.

Grupa 000 to z BS ? Jeżeli tak to można by poprawić kąt wtrysku, a jeżeli nie to możesz wrzucić loga z 000 BS i wtedy ocenimy.

eeeee, chyba z BS, bo trochę zamieszałem jak robiłem logi i najpierw robiłem w MB a potem w BS, Ale który to teraz który (myślałem, że będzie sie zapisywac w oddzielnych plikach a VAG-COM połączył je w jeden)?? :sciana :debil

Tutaj wszystkie logi z 000

Grupy: 000,000,000 - http://vaglog.rtnet.pl/tony_w_9503.html

 

 

Reszta w normie.

To mnie cieszy... :-D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Kąt wtrysku do korekty i przepływka do wyrzucenia razem z filtrem.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Tutaj wszystkie logi z 000

Grupy: 000,000,000 - http://vaglog.rtnet.pl/tony_w_9503.html

Zloguje lepiej oddzielnie jeszcze raz 000 BS. Samą tą jedną grupę. Bo tutaj w linku wyżej to jeżeli pierwszy log jest z BS to kąt jest dobry.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Na moje log nr1 jest MB, a drugi BS, więc do korekty

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Zloguje lepiej oddzielnie jeszcze raz 000 BS. Samą tą jedną grupę. Bo tutaj w linku wyżej to jeżeli pierwszy log jest z BS to kąt jest dobry.
Na moje log nr1 jest MB, a drugi BS, więc do korekty

Jednak chyba do korekty

Grupy: 000 - http://vaglog.rtnet.pl/tony_w_9575.html

 

Zrobiłem też TDI Timing

opt1270111162q.jpg

 

Tylko, w która stronę mam "kręcić"??

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

 

Korekta.Kręć w stronę silnika.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Po przygodzie silnik poszedł do wymiany. No i nowy łapie notlauf'a :(

Poproszę o analizę - po każdym logowaniu wyłączałem silnik i kasowałem 00575.

 

Statyczne MB

Grupy: 004 - http://vaglog.rtnet.pl/tony_w_14798.html

Grupy: 007 - http://vaglog.rtnet.pl/tony_w_14799.html

Grupy: 001 - http://vaglog.rtnet.pl/tony_w_14800.html

Grupy: 003 - http://vaglog.rtnet.pl/tony_w_14801.html

Grupy: 000 - http://vaglog.rtnet.pl/tony_w_14802.html

Grupy: 013 - http://vaglog.rtnet.pl/tony_w_14803.html

Grupy: 023 - http://vaglog.rtnet.pl/tony_w_14804.html

 

Statyczne BS

Grupy: 000 - http://vaglog.rtnet.pl/tony_w_14805.html

Grupy: 003 - http://vaglog.rtnet.pl/tony_w_14806.html

Grupy: 011 - http://vaglog.rtnet.pl/tony_w_14807.html

Grupy: 004 - http://vaglog.rtnet.pl/tony_w_14808.html

 

Dynamiczne

Grupy: 000 - http://vaglog.rtnet.pl/tony_w_14791.html

Grupy: 004 - http://vaglog.rtnet.pl/tony_w_14792.html

Grupy: 011 - http://vaglog.rtnet.pl/tony_w_14793.html

Grupy: 001,001,001 - http://vaglog.rtnet.pl/tony_w_14794.html

Grupy: 010 - http://vaglog.rtnet.pl/tony_w_14795.html

Grupy: 008 - http://vaglog.rtnet.pl/tony_w_14796.html

Grupy: 003 - http://vaglog.rtnet.pl/tony_w_14797.html

 

TDI Timing

viu1276346571t.jpg

Edytowane przez tony_w

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mi tu wygląda na źle podłączone wężyki od podciśnienia turbo, bo 011BS śpi.

Poza tym dynamiczny 011 zrobiony po przeładowaniu, z czego nic nie wynika.

Wykasuj błąd przed logiem i wtedy zrób 011.

Po drugie i raczej najważniejsze to ustaw kąt wtrysku, bo wynika że jest poza zakresem lub nawet przesunięte koło o 1 ząb.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Mi tu wygląda na źle podłączone wężyki od podciśnienia turbo, bo 011BS śpi.

Hmmm, wyjmowałem po logowaniu N75 by go przeczyścić (podążałem za radami odnośnie błędu 00575) i powiem szczerze, że wręcz bardzo ciężko zdejmowało się te przewody. Wymieniany był sam silnik - osprzęt został po porzednim więc wydaje mi sie, że mechanior raczej przy przewodach nie grzebał...

Poza tym dynamiczny 011 zrobiony po przeładowaniu, z czego nic nie wynika.

Wykasuj błąd przed logiem i wtedy zrób 011.

Fucktycznie :doh

A byłem pewny, że go usunałem...

Po drugie i raczej najważniejsze to ustaw kąt wtrysku, bo wynika że jest poza zakresem lub nawet przesunięte koło o 1 ząb.

No właśnie od razu mi się wykres TDI Timing nie podobał. Ale zdziwiła mnie wartość 255..

Miałem już "kręcić" pompą, ale wyczytałem na Forum, że tak skrajna wartość kąta wtrysku może być właśnie powodem przestawionego rozrządu. Wolałem więc nic nie ruszać a jutro śmignę do fachowca...

 

Dzięki wielkie. Miałem dzis poprawić logowanie 011, ale "zvażę" go po ustawieniu kąta wtrysku.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dobrze kombinujesz ;-) Najpierw kąt wtrysku potem reszta.

Patrząc jednak na twój inny wątek, miałeś wcześniej AHU, czyli 90KM a teraz masz AFN?

Przełożyłeś kompletny silnik czy tylko część, a osprzęt pozostał z 90kM?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Patrząc jednak na twój inny wątek, miałeś wcześniej AHU, czyli 90KM a teraz masz AFN?

:hmm Który wątek? TEN? Ja sie tylko dopiąłem... ;)

Od początku mam AFN ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Aha, widocznie czytałem bez zrozumienia ;-)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

To teraz historia wygląda nastepująco:

Kąt wtrysku jest już prawie OK.

Nadal jednak łapię notlauf'a powyżej 3k obrotów (i pojawia się słynny 00575). :dolamam

Pierwsze podejrzenia - turbina lub N75 lub nieszczelność. N75 wykluczony (sprawdzone na innym sprawnym), szczelność jest. Więc przyszedł czas na turbo... Po wykręceniu i rozebraniu okazała sie nieźle zasyfiona - pół dnia walki, która wydawała sie wygrana. Jednak po zamontowaniu ponownie tryb awaryjny... No to jeżdżę na razie ze zdjetym wężykiem przy "gruszce"... :dupablada

Wczoraj odwiedziłem chłopaków w Diagtroniku. Diagnoza - turbina na żyletki... :( Pompuje cały czas - zero regulacji chociaż sztanga chodzi leciutko. Testowane z wężykiem jak i bez.

Teraz dylemat? Szukać turbiny afn czy od razu awx - w razie gdyby zachciało mi się "dłubać" przy osiągach... Cenowo są podobnie.

Jest też opcja spróbowania wymiany samej "gruszki" (są dostępne na rynku zamienniki - link).

 

 

P.s. Tylko z tym dłubaniem nie mam pewności bo mój pasek to wersja "biedna" - z dodatkowego wyposażenia mam tylko wszystkie el. szyby :( Nawet centralny był "dokładany"...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A jesteś pewien, że gruszka od turbiny działa prawidłowo?

Czy na wężyku od tej gruszki włączając log011BS czuć jak zaciąga powietrze i puszcza przy zmianie trybu BS?

Jeżeli turbina teraz chodzi płynnie to nie szukaj tam błędu.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No właśnie wygląda na to, że gruszka pracuje... Ale czy prawidłowo?

Zakładając i zdejmując wężyk sztanga jest odpowiednio podnoszona i opuszczana. Fakt, że z zewnątrz jest skorodowana więc może i w środku jest nie teges (sprężyna utraciła swoje właściwości?)

Ponadto teraz jeżdżę ze zdjętym wężykiem (wk...ł mnie ciągły tryb awaryjny) i na 5-ce ok.3,5-3,7k (na pozostałych biegach ciągnie prawie do 5k) obrotów złapał mi notlaufa :zeco (błędy 00575 i 00553). Po skasowaniu hulam bez problemów - cisnę na 1 do 4 do "czerwonego" a na 5 nie przekraczam 140km/h by nie złapać awaryjnego.

 

Jak jeździłem z Diagtronikiem turbina cały czas pompowała, czy bez wężyka (to chyba normalne) czy z założonym wężykiem na gruszce. Jego podejrzeniem jest właśnie albo źle działająca gruszka albo uszkodzone/zużyte kierownice...

 

Czy na dynamicznych wyjdzie czy winna jest turbina czy gruszka?

Tylko chwilowo nie mam jak zrobić...:dupablada

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Po logach będzie widać tylko ile pompuje turbo i nie okreslisz jasno, czy winna jest turbina czy gruszka.

Jeżeli gruszka chodzi w całym zakresie i nie przepuszcza powietrza (podciśnienia) bokiem to coś jest z turbiną...

Nie słyszałem jeszcze, żeby wyrobiły się kierowniczki...???

Może źle złożona?

 

Z chęcią bym zerknął jeszcze na logi...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Logi będą dopiero w sobotę... :dupablada Teraz pogoda masakra no i nie mam "drugiego" a sam nie będę ryzykował. Dzięki. :ok

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności