tony_w Zgłoś #1 Napisano 30 Marca 2010 (edytowane) Witam. Passio zaczął trochę więcej palić niż zazwyczaj więc postanowiłem go "zvażyć" Czasem da sie też zauważyć małe "zająknięcie" w mocy, np. przy wyprzedzaniu. No i zaczął mi chodzic jak Ursus... Proszę znawców o rzucenie fachowym okiem. Logi statyczne: Grupy: 000 - http://vaglog.rtnet.pl/tony_w_9482.html Grupy: 001 - http://vaglog.rtnet.pl/tony_w_9481.html Grupy: 003 - http://vaglog.rtnet.pl/tony_w_9473.html Grupy: 004 - http://vaglog.rtnet.pl/tony_w_9474.html Grupy: 007 - http://vaglog.rtnet.pl/tony_w_9475.html Grupy: 011 - http://vaglog.rtnet.pl/tony_w_9478.html Grupy: 013 - http://vaglog.rtnet.pl/tony_w_9479.html Grupy: 023 - http://vaglog.rtnet.pl/tony_w_9480.html Logi dynamiczne: Grupy: 000 - http://vaglog.rtnet.pl/tony_w_9484.html Grupy: 001 - http://vaglog.rtnet.pl/tony_w_9483.html Grupy: 003 - http://vaglog.rtnet.pl/tony_w_9485.html Grupy: 004 - http://vaglog.rtnet.pl/tony_w_9486.html Grupy: 008 - http://vaglog.rtnet.pl/tony_w_9476.html Grupy: 010 - http://vaglog.rtnet.pl/tony_w_9477.html Grupy: 011 - http://vaglog.rtnet.pl/tony_w_9487.html Z góry serdecznie dziękuję. Edytowane 12 Czerwca 2010 przez tony_w Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
goni Zgłoś #2 Napisano 30 Marca 2010 przepływomierz do czyszczenia +filtr? chyba że to robiłeś to raczej wymiana, ale niech to ktoś potwierdzi Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zima18 Zgłoś #3 Napisano 30 Marca 2010 Przepłwyka jak wyżej napisane. Grupa 000 to z BS ? Jeżeli tak to można by poprawić kąt wtrysku, a jeżeli nie to możesz wrzucić loga z 000 BS i wtedy ocenimy. Reszta w normie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tony_w Zgłoś #4 Napisano 31 Marca 2010 przepływomierz do czyszczenia +filtr? No tak właśnie przypuszczałem, że coś się z przepływką dzieje... Filtry faktycznie do wymiany - za 2k będzie zmiana oleju. Grupa 000 to z BS ? Jeżeli tak to można by poprawić kąt wtrysku, a jeżeli nie to możesz wrzucić loga z 000 BS i wtedy ocenimy. eeeee, chyba z BS, bo trochę zamieszałem jak robiłem logi i najpierw robiłem w MB a potem w BS, Ale który to teraz który (myślałem, że będzie sie zapisywac w oddzielnych plikach a VAG-COM połączył je w jeden)?? :sciana :debil Tutaj wszystkie logi z 000 Grupy: 000,000,000 - http://vaglog.rtnet.pl/tony_w_9503.html Reszta w normie. To mnie cieszy... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
banshee Zgłoś #5 Napisano 31 Marca 2010 Kąt wtrysku do korekty i przepływka do wyrzucenia razem z filtrem. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zima18 Zgłoś #6 Napisano 31 Marca 2010 Tutaj wszystkie logi z 000Grupy: 000,000,000 - http://vaglog.rtnet.pl/tony_w_9503.html Zloguje lepiej oddzielnie jeszcze raz 000 BS. Samą tą jedną grupę. Bo tutaj w linku wyżej to jeżeli pierwszy log jest z BS to kąt jest dobry. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
banshee Zgłoś #7 Napisano 31 Marca 2010 Na moje log nr1 jest MB, a drugi BS, więc do korekty Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tony_w Zgłoś #8 Napisano 1 Kwietnia 2010 Zloguje lepiej oddzielnie jeszcze raz 000 BS. Samą tą jedną grupę. Bo tutaj w linku wyżej to jeżeli pierwszy log jest z BS to kąt jest dobry. Na moje log nr1 jest MB, a drugi BS, więc do korekty Jednak chyba do korekty Grupy: 000 - http://vaglog.rtnet.pl/tony_w_9575.html Zrobiłem też TDI Timing Tylko, w która stronę mam "kręcić"?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rabes Zgłoś #9 Napisano 1 Kwietnia 2010 Korekta.Kręć w stronę silnika. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tony_w Zgłoś #10 Napisano 12 Czerwca 2010 (edytowane) Po przygodzie silnik poszedł do wymiany. No i nowy łapie notlauf'a Poproszę o analizę - po każdym logowaniu wyłączałem silnik i kasowałem 00575. Statyczne MB Grupy: 004 - http://vaglog.rtnet.pl/tony_w_14798.html Grupy: 007 - http://vaglog.rtnet.pl/tony_w_14799.html Grupy: 001 - http://vaglog.rtnet.pl/tony_w_14800.html Grupy: 003 - http://vaglog.rtnet.pl/tony_w_14801.html Grupy: 000 - http://vaglog.rtnet.pl/tony_w_14802.html Grupy: 013 - http://vaglog.rtnet.pl/tony_w_14803.html Grupy: 023 - http://vaglog.rtnet.pl/tony_w_14804.html Statyczne BS Grupy: 000 - http://vaglog.rtnet.pl/tony_w_14805.html Grupy: 003 - http://vaglog.rtnet.pl/tony_w_14806.html Grupy: 011 - http://vaglog.rtnet.pl/tony_w_14807.html Grupy: 004 - http://vaglog.rtnet.pl/tony_w_14808.html Dynamiczne Grupy: 000 - http://vaglog.rtnet.pl/tony_w_14791.html Grupy: 004 - http://vaglog.rtnet.pl/tony_w_14792.html Grupy: 011 - http://vaglog.rtnet.pl/tony_w_14793.html Grupy: 001,001,001 - http://vaglog.rtnet.pl/tony_w_14794.html Grupy: 010 - http://vaglog.rtnet.pl/tony_w_14795.html Grupy: 008 - http://vaglog.rtnet.pl/tony_w_14796.html Grupy: 003 - http://vaglog.rtnet.pl/tony_w_14797.html TDI Timing Edytowane 12 Czerwca 2010 przez tony_w Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
banshee Zgłoś #11 Napisano 12 Czerwca 2010 Mi tu wygląda na źle podłączone wężyki od podciśnienia turbo, bo 011BS śpi. Poza tym dynamiczny 011 zrobiony po przeładowaniu, z czego nic nie wynika. Wykasuj błąd przed logiem i wtedy zrób 011. Po drugie i raczej najważniejsze to ustaw kąt wtrysku, bo wynika że jest poza zakresem lub nawet przesunięte koło o 1 ząb. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tony_w Zgłoś #12 Napisano 13 Czerwca 2010 Mi tu wygląda na źle podłączone wężyki od podciśnienia turbo, bo 011BS śpi. Hmmm, wyjmowałem po logowaniu N75 by go przeczyścić (podążałem za radami odnośnie błędu 00575) i powiem szczerze, że wręcz bardzo ciężko zdejmowało się te przewody. Wymieniany był sam silnik - osprzęt został po porzednim więc wydaje mi sie, że mechanior raczej przy przewodach nie grzebał... Poza tym dynamiczny 011 zrobiony po przeładowaniu, z czego nic nie wynika.Wykasuj błąd przed logiem i wtedy zrób 011. Fucktycznie :doh A byłem pewny, że go usunałem... Po drugie i raczej najważniejsze to ustaw kąt wtrysku, bo wynika że jest poza zakresem lub nawet przesunięte koło o 1 ząb. No właśnie od razu mi się wykres TDI Timing nie podobał. Ale zdziwiła mnie wartość 255.. Miałem już "kręcić" pompą, ale wyczytałem na Forum, że tak skrajna wartość kąta wtrysku może być właśnie powodem przestawionego rozrządu. Wolałem więc nic nie ruszać a jutro śmignę do fachowca... Dzięki wielkie. Miałem dzis poprawić logowanie 011, ale "zvażę" go po ustawieniu kąta wtrysku. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
banshee Zgłoś #13 Napisano 13 Czerwca 2010 Dobrze kombinujesz Najpierw kąt wtrysku potem reszta. Patrząc jednak na twój inny wątek, miałeś wcześniej AHU, czyli 90KM a teraz masz AFN? Przełożyłeś kompletny silnik czy tylko część, a osprzęt pozostał z 90kM? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tony_w Zgłoś #14 Napisano 13 Czerwca 2010 Patrząc jednak na twój inny wątek, miałeś wcześniej AHU, czyli 90KM a teraz masz AFN? :hmm Który wątek? TEN? Ja sie tylko dopiąłem... Od początku mam AFN Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
banshee Zgłoś #15 Napisano 13 Czerwca 2010 Aha, widocznie czytałem bez zrozumienia Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tony_w Zgłoś #16 Napisano 22 Czerwca 2010 To teraz historia wygląda nastepująco: Kąt wtrysku jest już prawie OK. Nadal jednak łapię notlauf'a powyżej 3k obrotów (i pojawia się słynny 00575). Pierwsze podejrzenia - turbina lub N75 lub nieszczelność. N75 wykluczony (sprawdzone na innym sprawnym), szczelność jest. Więc przyszedł czas na turbo... Po wykręceniu i rozebraniu okazała sie nieźle zasyfiona - pół dnia walki, która wydawała sie wygrana. Jednak po zamontowaniu ponownie tryb awaryjny... No to jeżdżę na razie ze zdjetym wężykiem przy "gruszce"... :dupablada Wczoraj odwiedziłem chłopaków w Diagtroniku. Diagnoza - turbina na żyletki... Pompuje cały czas - zero regulacji chociaż sztanga chodzi leciutko. Testowane z wężykiem jak i bez. Teraz dylemat? Szukać turbiny afn czy od razu awx - w razie gdyby zachciało mi się "dłubać" przy osiągach... Cenowo są podobnie. Jest też opcja spróbowania wymiany samej "gruszki" (są dostępne na rynku zamienniki - link). P.s. Tylko z tym dłubaniem nie mam pewności bo mój pasek to wersja "biedna" - z dodatkowego wyposażenia mam tylko wszystkie el. szyby Nawet centralny był "dokładany"... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
banshee Zgłoś #17 Napisano 23 Czerwca 2010 A jesteś pewien, że gruszka od turbiny działa prawidłowo? Czy na wężyku od tej gruszki włączając log011BS czuć jak zaciąga powietrze i puszcza przy zmianie trybu BS? Jeżeli turbina teraz chodzi płynnie to nie szukaj tam błędu. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tony_w Zgłoś #18 Napisano 23 Czerwca 2010 No właśnie wygląda na to, że gruszka pracuje... Ale czy prawidłowo? Zakładając i zdejmując wężyk sztanga jest odpowiednio podnoszona i opuszczana. Fakt, że z zewnątrz jest skorodowana więc może i w środku jest nie teges (sprężyna utraciła swoje właściwości?) Ponadto teraz jeżdżę ze zdjętym wężykiem (wk...ł mnie ciągły tryb awaryjny) i na 5-ce ok.3,5-3,7k (na pozostałych biegach ciągnie prawie do 5k) obrotów złapał mi notlaufa (błędy 00575 i 00553). Po skasowaniu hulam bez problemów - cisnę na 1 do 4 do "czerwonego" a na 5 nie przekraczam 140km/h by nie złapać awaryjnego. Jak jeździłem z Diagtronikiem turbina cały czas pompowała, czy bez wężyka (to chyba normalne) czy z założonym wężykiem na gruszce. Jego podejrzeniem jest właśnie albo źle działająca gruszka albo uszkodzone/zużyte kierownice... Czy na dynamicznych wyjdzie czy winna jest turbina czy gruszka? Tylko chwilowo nie mam jak zrobić...:dupablada Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
banshee Zgłoś #19 Napisano 24 Czerwca 2010 Po logach będzie widać tylko ile pompuje turbo i nie okreslisz jasno, czy winna jest turbina czy gruszka. Jeżeli gruszka chodzi w całym zakresie i nie przepuszcza powietrza (podciśnienia) bokiem to coś jest z turbiną... Nie słyszałem jeszcze, żeby wyrobiły się kierowniczki...??? Może źle złożona? Z chęcią bym zerknął jeszcze na logi... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tony_w Zgłoś #20 Napisano 24 Czerwca 2010 Logi będą dopiero w sobotę... :dupablada Teraz pogoda masakra no i nie mam "drugiego" a sam nie będę ryzykował. Dzięki. :ok Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach