Gadget Zgłoś #21 Napisano 25 Marca 2010 Panowie, zwykłe naprężenia. U mnie w Omedze A szyba przednia pękła właśnie pod wpływem naprężeń. Sztywność nadwozia wpływa na takie elementy jak szyba przednia. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
gringo105 Zgłoś #22 Napisano 25 Marca 2010 (edytowane) Cytat: Napisał gringo105 ..struktura nośna.. naprężenia szyby po wklejeniu..dajcie spokój, najczęściej to jakiś "mietek" w warsztacie puknie czymś w szybę, a pęknięcie wyłazi na drodze jak telepnie na dziurze. Dokladnie, a mozna puknac czyms co nie zostawi sladu. Dokładnie tak w moim Pasku kolega przewoził jakieś drewniane listwy, jako że długie oparte były o deskę na podszybiu, niestety musiał przyhamować i puk w szybę, na początku był tylko ślad na desce, szyba pękła jak wracał bez "ładunku". W tym miejscu gdzie była uderzona, pękła w czasie jazdy. Edytowane 25 Marca 2010 przez gringo105 Coś mi cytat się nie wczytał Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
diesel969 Zgłoś #23 Napisano 25 Marca 2010 Mam pewną teorię odnośnie tego co się stało - zapewne fachowcy, którzy projektowali 3BG (aerodynamika) niedokładnie przeliczyli naprężenia powstające w szybie przy dynamicznym ruszaniu 101konnym pasiorem A tak na poważnie - najbardziej skłaniam się ku zbiegowi okoliczności i wady materiałowej. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Patryk_ Zgłoś #24 Napisano 25 Marca 2010 A ja bym zakończył tą jałową dyskusję Kompletny bezsens,jakie niektórzy tu brednie wypisują które nawet nie mają nic wspólnego z tematem...Powiedzmy sobie szczerze jeszcze raz: nie miało to nic wspólnego z wymianą rozrządu i tyle... Pzdr. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ziaaiz Zgłoś #25 Napisano 30 Marca 2010 nie miało to nic wspólnego z wymianą rozrządu i tyle... zgadza się. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach