-
Liczba zawartości
35 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
-
Wygrane w rankingu
1
Statystyki sprzedającego
- 0
- 0
- 0
O Gadget
- Urodziny 11.01.1988
Informacje osobiste
-
Imię
Damian
-
Płeć
Mężczyzna
-
Miejscowość
Wrocław
Samochód
-
Silnik
B5(3BG) 1.9 TDI-PD 131KM (AVF)
-
Rok produkcji
2001
-
Spot Wrocław - Hala Orbita - czekamy na nowy termin
Gadget odpowiedział Bart_wro → na temat → Dolnośląskie Dyskusje
Witam, nie wiem czy to dobre miejsce na tego typu pytania. Panowie czy ktoś z Was posiada może paska z Tiptroniciem? Potrzebuje sterownik na podmianę, dosłownie na 5 minut. Nie chcę wyrzucać pieniędzy w błoto na nowy lub na regenerację. Odwdzięczę się w płynie:) Pozdrawiam Gadget -
VIN decoder (wyłącznie VW, Audi, Seat, Skoda) - bez historii i przebiegów
Gadget odpowiedział netadmin_47 → na temat → Dokumentacje, opisy
Poproszę o rozkodowanie WAUZZZ8DZYA094161 Z góry dziękuje -
Przeładowanie turbiny a popychacze - TDI
Gadget odpowiedział margmi → na temat → Passat B5 (3B i 3BG)
Wyczyść turbinę. Kiedy ostatnio wymieniałeś filtr paliwa? -
Witam, W odpowiedzi na wiele pytań "Jak wymienić żarnik w 3BG?", piszę ten manual. Co będzie nam potrzebne: - klucze torx, najlepiej cały zestaw - śrubokręty płaski i krzyżak - magnes:debil pomocny w skrajnych przypadkach Wpierw zdejmujemy zderzak, manual dotyczący zderzaka zapożyczyłem od kolegi Zeus1982. Więc postępujemy tak jak w manualu Radka do 8 zdjęcia. http://forum.vw-passat.pl/showthread.php?t=73502&highlight=zderzak Odkręcamy śrubę zaznaczoną na zdjęciu: Następnie odkręcamy 4 śruby mocujące reflektor oraz wypinamy wiązkę kabli, która podłączona jest do reflektora: Po odkręceniu tych śrub, wyciągamy lampę bardzo delikatnie ciągnąc ją do siebie. Po wyciągnięciu lampy, odkręcamy 3 śruby trzymające zaślepkę, która chroni żarnik przed zabrudzeniami. Następnie przekręcamy, podłączenie zasilania w prawo. Po przekręcaniu ciągniemy lekko do siebie. Powinno wyskoczyć. Po wykonaniu tych czynności, przekręcamy uchwyt trzymający żarnik w lewo. Powinniśmy poczuć moment w którym uchwyt puści. Wyciągamy żarnik wraz z uchwytem, wyciągając go w naszą stronę. Tak wygląda wypalony żarnik, widać na nim delikatne smugi. Żarnik jest ułożony w uchwycie w odpowiedni sposób. Istnieje tylko jedna pozycja w której możemy zamontować żarnik. Tyczy się to również rowków wyżłobionych w reflektorze. Na załączonym zdjęciu widać specjalne rowki. Po wymianie żarnika składamy wszystko w odwrotnej kolejności. Uwaga!!! Przestrzegam przed wymianą tylko jednego żarnika. Ja popełniłem taki właśnie błąd. Jeśli chcecie zaoszczędzić czas i pieniądze, wymieńcie od razu dwa. Mam nadzieję, że pomogłem. Pozdrawiam Nelson
-
Im bardziej temperatura światła jest zbliżona do temperatury światła dziennego, tym lepsza widoczność. Pozdrawiam Nelson
-
W dowodzie, masz uwzględnioną instalację LPG. Musisz przejść przegląd.
-
Kubasek z uwagi na to, iż jestem dekarzem. Polecam silikon dekarski, uszczelniacz raczej nie spełni tutaj swojej roli. Ciężko przylega do powierzchni tj. blacha, plastik. Dekarski silikon jest bardzo dobry w tym przypadku. Sam dzisiaj walczyłem z uszczelnieniem obudowy filtra przeciwpyłkowego i użyłem właśnie tego typu uszczelnienia. Na zdjęciach w opisie widzę, że została ściągnięta plastikowa osłona, która znajduje się pod wycieraczkami. Może mnie ktoś oświecić w jaki sposób zdemontować to ustrojstwo? Pozdrawiam Damian
-
Panowie, zwykłe naprężenia. U mnie w Omedze A szyba przednia pękła właśnie pod wpływem naprężeń. Sztywność nadwozia wpływa na takie elementy jak szyba przednia.
-
Dziwny szmer podczas jazdy - katalizator czy turbo?
Gadget odpowiedział Barth → na temat → Passat B5 (3B i 3BG)
Słuchawki lekarskie i do dzieła. -
Również, podłączam się do tematu. U mnie pokazuje średnie spalanie w mieście ~13. Myślę, że to za dużo jak na AVF z tiptroniciem. Na trasie przy tempomacie średnie spalanie wychodzi mi ~7. Pozdrawiam Damian
-
Kupują dla szpanu.. Dodatkowo dodaje +5KM:D
-
Proponuję przelać na konto 5 tys. złotych każdemu kto chcę kupić używaną Navi. Rozwiążemy problem, delikwent kupi sprzęt w ASO, a Ty będziesz szczęśliwy, że nie ma popytu na kradzione Navi. Gdyby nas Polaków było stać na części z ASO, proceder handlu kradzionymi częściami nigdy by nie zaistniał. Pozdrawiam Damian
-
Nie zawsze piszczenie musi oznaczać koniec pompy. Na początek, radzę wymienić płyn do wspomagania. Niektóre płyny są jak woda, tych nie polecam. Najlepiej kupić oryginał VW, bodajże FEBI. Koszt niewielki, a można wyeliminować usterkę.
-
Siłownik zamka tylnej klapy - regeneracja po zacięciu
Gadget odpowiedział Phoenix → na temat → Poradniki i instrukcje
Witam, u mnie problem jest wręcz odwrotny. Nie mogę otworzyć tylnej klapy używając klamki. Rozebrałem maskownice tylnej klapy, oczywiście klamka była zapieczona. Po dłuższej męczarni czyt. zregenerowaniu klamki nic się nie zmieniło. Zrobiłem także eksperyment łącząc plus z minusem idące do klamki, żadnego odzewu. Auto można otworzyć przyciskiem w drzwiach kierowcy przy pomocy drugiej osoby oraz kluczykiem, co bywa niezwykle uciążliwe. Co może być przyczyną takiej niesprawności? Siłownik w połączeniu z przyciskiem w drzwiach gada bez problemu, sprawa ma się odwrotnie w połączeniu z klamką. Pozdrawiam Damian