papencjusz Zgłoś #1 Napisano 18 Marca 2010 Tu http://moto.allegro.pl/item959277271_felgi_4x100.html jest link do aukcji i mam do was prośbę. Jaki wg was jest stan tych alufelg, czy to się da jakoś umyć środkami chemicznymi, ewentualnie spolerować? Nie znam się na tym, a kupić po taniości dobrze by było. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mielke Zgłoś #2 Napisano 18 Marca 2010 ja bym odradzał te fele bo za dużo będzie cię kosztowało przywrócenie ich do stanu używalności Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
papencjusz Zgłoś #3 Napisano 18 Marca 2010 Rozmawiałem z tym chłopakiem i powiedział że są proste, tylko że wierzchnia powłoka do roboty, ale skoro mówisz że są do d, to poszperam za innymi. Dzięki. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zdun_VW Zgłoś #4 Napisano 18 Marca 2010 Dla chcącego nic trudnego Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
papencjusz Zgłoś #5 Napisano 18 Marca 2010 Tzn? Co miałbym czym i jak z nimi zrobić? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zdun_VW Zgłoś #6 Napisano 18 Marca 2010 http://forum.vw-passat.pl/showthread.php?t=5766&highlight=polerowanie+felg Może pomoże Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Artur27 Zgłoś #7 Napisano 20 Marca 2010 polerka farba i do roboty Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość Kam1l Zgłoś #8 Napisano 21 Marca 2010 Ewentualnie piaskowanie i malowanie. Koszt około 300 zł. Lub polerka jak kolega wyżej pisał Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
stasio Zgłoś #9 Napisano 21 Marca 2010 chyba najpierw wypiaskowac potem dobrze odłuscic i dać do dobrego lakiernika zeby dobrze połorzył lakier szkoda ze masz na 4 sruby mam na 5 ale do golfa 4 skody lib seata bbs z deklami alu ale do twojego nie beda pasic i chce je sprzedac Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość walker-jk Zgłoś #10 Napisano 24 Lipca 2010 witam wszystkich Kupiłem z tydzień temu wymarzonego pasata :-) Brakowało mu tylko alumów, troszkę poszukałem no i znalazłem takie które wpadły mi w oko. Rozstaw śrub się zgadza no ale pojawił się problem Alumy mają za duży otwór który wchodzi na piastę (nie wiem jak fachowo się to nazywa dlatego piszę że piasta) Chodzi o to że alumy trzymały by się tylko na śrubach. Tak raczej być nie może. Dowidziałem się ze są dostępne jakieś pierścienie plastykowe, które pomniejszą tę otwór. No i druga sprawa Do alumów potrzebne są inne śruby niż do stalowych felg? Osobiście myślę że tak ale wole się spytać Fachowców :-) Jeżeli ktoś może mi pomoc w tym temacie to był bym wdzięczny pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
czajek19 Zgłoś #11 Napisano 24 Lipca 2010 kup pierścienie centrujące na allegro tego pełno . Z Śrubami hm sam nie wiem ale chyba nie ma różnicy w śrubach , ale mogę się mylić wtedy można kupić dłuższe śruby ( ogólnie polecam zakupić takie śruby , żeby był do nich specjalny klucz chociaż do jednej śrubki na koło . Lepiej się zabezpieczyć , tymbardziej, że masz nowe fele , a złodziejstwa w tym kraju nie brakuje ) pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość walker-jk Zgłoś #12 Napisano 24 Lipca 2010 dzięki za pomoc Nie wiesz czy są jakieś pierścienie centrujące uniwersalne do paska czy musiałbym zmierzyć otwór w feldze stalowej i w feldze alu abym wiedział jakiej grubości pierścień mi potrzeba? Jeżeli chodzi o śruby zabezpieczające to jak najbardziej kupie tylko też nie wiem jakie mi są potrzebne ( rozmiar, długość gwintu itd) Na allegro tego pełno za bardzo nie wiem co wybrać Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
czajek19 Zgłoś #13 Napisano 24 Lipca 2010 są różne musisz podać mi średnice otworu centralnego w feldze , rozmiar piasty masz chyba 57mm ale też nie jestem pewny na 100% . Znając te 2 wymiary można dopasować pierścien centrujący Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość walker-jk Zgłoś #14 Napisano 24 Lipca 2010 ahi A jak bym zmierzył średnice otworu felgi stalowej i średnice otworu felgi alu to też powinno wystarczyć ? Jutro jadę na giełdę samochodową i wziąłem te 2 kola do innego auta bo paska nie mam jeszcze zarejestrowanego więc nim nie mogę nim jechać. Zmierzę otwory i pójdę szukać, a jak znajdę te pierścienie to od razu przypasuje do alu czy pasuje. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
czajek19 Zgłoś #15 Napisano 24 Lipca 2010 to jak przymierzysz ze stalówki , a z alufelgi to nic nie da . Musisz znać rozmiar felgi aluminiowej i w twoim pasku średnia piasty jest najprawodpodobniej 57mm , i wtedy podajesz takie dane sprzedającemu na allegro i on Ci dobiera pierścień. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość walker-jk Zgłoś #16 Napisano 24 Lipca 2010 rozumie czyli bede musiał skoczyć na parking odkrecic koło z autka i zmierzyć. Myślałem ze wystarczy jak zmierzę otwór w feldze stalowej (zapasowej) Jeszcze raz wielkie dzięki Pozdrawiam :-) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach