skwaru Zgłoś #341 Napisano 12 Listopada 2011 koledzy, jaką macie wartość ustawioną w bloku 07 recode??? ja mam 00015, bawiłem się i niestety coś pochrzaniłem a wiem że kiedyś była innaw zasięgu xenonów?? ok zgadza się jest dobrze tyle ma być, chyba coś pomyliłem no u mnie jest 00030 właśnie sprawdzałem Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wojtek2626 Zgłoś #342 Napisano 20 Listopada 2011 Koledzy ja mam problem z zamontowanie samopoziomowania ale w A4 B5. Mam część wiązki z czujnikami ale nie wszystkie kolory kabli sie zgadzają z tymi we wątku: - 6 kabli od czujników sie zgadza - czarny z zielonym paskiem zasilanie - żółty włącznik świateł a teraz te gdzie nie wiem gdzie podłaczyć: - brązowy z białym ? - biały z niebieskim ? - brązowy łączący sie z 2 brązowym który idzie gdzieś.... ? Więcej przewodów nie ma we wiązce i czy ktos posiada schematy od A4 poliftowego, bo nie wiem które ida do silniczków, OBD Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mebelman Zgłoś #343 Napisano 20 Listopada 2011 Nie patrz po kolorach tylko po nr. pinów (wtyczkę sterownika rozpiąć i sprawdzić). Miałem inne kolory iż kolega z takim samym autem. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
skwaru Zgłoś #344 Napisano 20 Listopada 2011 Nie patrz po kolorach tylko po nr. pinów (wtyczkę sterownika rozpiąć i sprawdzić).Miałem inne kolory iż kolega z takim samym autem. Tak jest święte słowa Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wojtek2626 Zgłoś #345 Napisano 20 Listopada 2011 Tylko problem jest jeszcze tego rodzaju że ja mam silniczki 3 pinowe a w Passatach i B6 sa 4 pinowe. Rozumiem że masa jest stała a sterownik tylko zmienia napiecie na 2 przewodach od silniczków. Ok jeszcze raz prześledze wyjścia ze sterownika i zobacze co u mnie brakuje i pod jakie kolory kabli . Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Mr. X Zgłoś #346 Napisano 20 Listopada 2011 Tylko problem jest jeszcze tego rodzaju że ja mam silniczki 3 pinowe a w Passatach i B6 sa 4 pinowe. bo zapewne masz takie samo podłączenie jak w passacie b5 sprzed liftu gdzie w lampach xenonowych są standardowe silniczki zasilane 3-ma przewodami, w paskach b5 po lifcie są silniczki krokowe i one zasilane są 4 przewodami jeśli chcesz korzystać ze schematu passatowskiego musisz szukać ale do 2000 roku Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Lukasz03 Zgłoś #347 Napisano 21 Listopada 2011 Panowie czy zmiana zawieszenia może spowodować problemy z samopoziomowaniem ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
skwaru Zgłoś #348 Napisano 21 Listopada 2011 Panowie czy zmiana zawieszenia może spowodować problemy z samopoziomowaniem ? Ja miałemtaki przypadek ale wystarczyło wykasować błąd i poziomowanie znowu działało Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Mr. X Zgłoś #349 Napisano 21 Listopada 2011 Panowie czy zmiana zawieszenia może spowodować problemy z samopoziomowaniem ? oczywiście vw przewidział dwa rodzaje blach montażowych w zależności od zawiasu, jeśli zamontowałeś zawias od wersji sportowej to musisz również zmienić blachę montażową przedniego czujnika a jeśli dałeś kit obniżający lub gwint to wtedy trzeba zastosować specjalne drążki firmy ABT polecane na TEJ stronce Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Lukasz03 Zgłoś #350 Napisano 21 Listopada 2011 Mr. X rozumiem że te drążki do zawieszeń sportowych są w zamian za standardowe drążki (przód i tył). Mają gwint w celu wyregulowania sobie wysokości a co z tym idzie jak dobrze rozumiem odpowiedniego napiecia na czujnikach. Nie mogę ich znaleść na stronie abt :glaszcze Jeżeli chodzi jeszcze o część elek. czyli kabel do podłączenia . Czy kabel KUFATECA w pełni wystarczy do podłączenia samopoziomowania. Pozdro Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Mr. X Zgłoś #351 Napisano 21 Listopada 2011 Mr. X rozumiem że te drążki do zawieszeń sportowych są w zamian za standardowe drążki (przód i tył). Mają gwint w celu wyregulowania sobie wysokości a co z tym idzie jak dobrze rozumiem odpowiedniego napiecia na czujnikach. dokładnie choć widziałem je tylko na fotce na stronce passatplus.de Nie mogę ich znaleść na stronie abt nawet nie wiem czy są nadal dostępne u producenta Jeżeli chodzi jeszcze o część elek. czyli kabel do podłączenia . Czy kabel KUFATECA w pełni wystarczy do podłączenia samopoziomowania. tak ta wiązka kaufteca będzie odpowiednia pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Lukasz03 Zgłoś #352 Napisano 21 Listopada 2011 No właśnie z tym może być problem. Wysle zapytanie do ABT może mają te drążki. Pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pawelvw Zgłoś #353 Napisano 21 Listopada 2011 czyli to cały zestaw z którego składa się samopoziomowanie w paskach i czy taki sam zestaw jest w paskach z lat 96-00 i 01-05 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wojtek2626 Zgłoś #354 Napisano 22 Listopada 2011 A czy ktoś ma może schemat instalacji do modelu przed liftem Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Mr. X Zgłoś #355 Napisano 22 Listopada 2011 A czy ktoś ma może schemat instalacji do modelu przed liftem owszem, proszę bardzo: Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Lukasz03 Zgłoś #356 Napisano 22 Listopada 2011 (edytowane) http://www.kufatec.de/shop/product_info.php/info/p591_c24_Auto-Leveling-Headlights---Harness---VW-Passat-3BG.html Panowie to jest ta wiązka elek. do podłączenia samopoziomowania firmy KUFATEC. Jeszcze jedno pytanie czy w kazdym passacie b5 fl są zrobione dziury montażowe do zamocowania tej blachy z czujnikiem z przodu i tyłu auta? Edytowane 22 Listopada 2011 przez Lukasz03 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Mr. X Zgłoś #357 Napisano 22 Listopada 2011 http://www.kufatec.de/shop/product_i...assat-3BG.html Panowie to jest ta wiązka elek. do podłączenia samopoziomowania firmy KUFATEC. kolego Ameryki nie odkryłeś, to samo jest napisane w pierwszym poście tego wątku Jeszcze jedno pytanie czy w kazdym passacie b5 fl są zrobione dziury montażowe do zamocowania tej blachy z czujnikiem z przodu i tyłu auta? tak Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
skwaru Zgłoś #358 Napisano 22 Listopada 2011 Jakby ktoś potrzebował blach wsporników do sportowego zawiasu to mam do opchnięcia Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Mihao Zgłoś #359 Napisano 28 Listopada 2011 (edytowane) Mam pytanie czy oryginalnie w każdej b5 3b były oryginalnie wiercone dziury pod samopoziomowanie ? Powie mi ktoś jeszcze ile mniej więcej wychodzi montaż ? Edytowane 28 Listopada 2011 przez Mihao Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pawelvw Zgłoś #360 Napisano 7 Grudnia 2011 mam pytania i chciałbym otrzymać konkretną odpowiedź: 1). z ilu elementów i jakich jak możecie to wymieńcie składa się samopoziomowanie w passacie B5 3B 2). czy tylko po lewej stronie w passacie B5 3B są rozmieszczone elementy do samopoziomowania czy powinny być po obu stronach czyli po lewej i prawej 3). czy jak nie miałem wcześniej oryginalnie przez fabrykę zamontowanego samopoziomowania to czy jak bym zamontował to samopoziomowanie oryginalne to będzie to działać czy nie jak możecie to odpowiedzcie jak najszybciej Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach