Skocz do zawartości
animalx

Prośba, jak sprawdzić N75,DV i....

Rekomendowane odpowiedzi

Mam prośbę,jak zrobić logi i sprawdzić działanie N75,DV i zawór regulacji ciśnienia w 1.8t aeb.Posiadam vag 311-2 i Polski vag 4.9.Szukałem,ale nie bardzo mogę znaleźć do mojego silnika tzn. krok po kroku i czy wykonuje się to na benzynie, czy na gazie?Proszę o wskazówki.Z góry dziękuję.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

logujesz te same gr co w TDi na PB i robisz tak samo jak tam jest napisane

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Przepraszam,czy kolega może pomóc bo nie mogę znaleźć.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Panowie,czy ktoś może pomóc w sprawdzeniu tych podzespołów i napisać co i jak dokładnie robić dla mojego silnika.Za bardzo się nie znam ,ale gdzieś czytałem,że aeb jest trudnym silnikiem do zdiagnozowania bo nie ma map-sensorów?Dodam,że mam odczucie iż 1.8t powinien"lepiej się zbierać".Pozdrawiam.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Panowie,czy naprawdę nikt nie wie?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Sprawdziłem n75,wynosi 30,6 oma więc stawiam,że jest sprawny.Prośba jak zdiagnozować to DV.Może ktoś z jakimś pomysłem.Pozdro.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Panowie wiem jak zrobić logi przepływomierza,ale co do reszty to nie bardzo.Co mogę jeszcze sprawdzić i na którym kanale?Ostatnio podłączyłem przewodzik idący od kolektora ssącego do DV,był po prostu oderwany i trzymał się na włosku.Autko troszkę jakby odżyło ale dla pewności chciałbym spróbować zrobić logi dynamiczne.Pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Panowie wiem jak zrobić logi przepływomierza,ale co do reszty to nie bardzo.Co mogę jeszcze sprawdzić i na którym kanale?Ostatnio podłączyłem przewodzik idący od kolektora ssącego do DV,był po prostu oderwany i trzymał się na włosku.Autko troszkę jakby odżyło ale dla pewności chciałbym spróbować zrobić logi dynamiczne.Pozdrawiam

szukales na forum ?

 

---------- Post added at 18:12 ---------- Previous post was at 18:08 ----------

 

http://forum.vw-passat.pl/showthread.php?t=43040&highlight=n75 zacznij od tego i szukaj dalej moze nikt nie pisze bo sa juz watki o tym

 

 

http://forum.vw-passat.pl/showthread.php?t=5384&highlight=przeplywomierz

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

NO tak przeglądałem lecz nie wiem czy logi robi się tak samo w 1.8t jak w 1.9tdi.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
NO tak przeglądałem lecz nie wiem czy logi robi się tak samo w 1.8t jak w 1.9tdi.

tak samo

te same warunki muszą być spełnione

i te same gr i bloki logujesz

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A tak przy okazji bo widzę,że kolega ma taki silnik jak ja,czy mogę dokładniej wiedzieć co logowałeś u siebie?Pozdro.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ja jeszcze nie robiłem logów bo nie potrzebuje (odpukać) na razie chodzi dobrze i na PB i na LPG

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

To trzymam kciuki aby tak dalej.Może podsuniesz mi co ja mogę sprawdzić u siebie?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dziękuję koledzy.W końcu znalazłem coś dla siebie i będę działał.Będą to kanały 002,007,010,025,027,Jeżeli coś pominąłem to proszę o poprawkę. Pozdrawiam.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

w zasadzie to interesuje Cię kanał przepływomierza 002 oraz kanał, w którym zobaczysz wartość opisaną jako "N75 duty cycle" albo "MAP Duty cycle". AEB nie ma MAP sensora, wiec ciężko jest zmierzyć spadek ciśnienia za przpeływomierzem (niesprawny DV) - nieszczelność wychwycisz na ucho lub organoleptycznie - jak przepływomierz wskazuje BARDZO wysokie wartości, a auto nie jedzie LUB jeśli przy zmianie biegów słychać "sprężynujący" odgłos upuszczanego powietrza (charakterystyczny "źrebak...").

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ok,dzięki za podpowiedź.Czasami jest tak,że przy ruszaniu coś go przymula chwilowo i dlatego chciałbym to sprawdzić.Czyli mogę zrobić kanał przepływomierza i to wszystko.Czy dobrze myślę?Pozdro.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Ok,dzięki za podpowiedź.Czasami jest tak,że przy ruszaniu coś go przymula chwilowo i dlatego chciałbym to sprawdzić.Czyli mogę zrobić kanał przepływomierza i to wszystko.Czy dobrze myślę?Pozdro.

 

przepływomierza ORAZ duty cycle zaworka N75... to będzie można coś powiedzieć o zachowaniu sterownika doładowania...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Logi zrobione,nie wiem czy dobrze.Wrzuciłem je do działu analiza logów.Proszę o ewentualne zainteresowanie.Pozdrawiam.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności