piero28 Zgłoś #1 Napisano 6 Marca 2010 Potrzebuję zobaczyć jak wygląda mikser do tego silnika. Instalacja I generacji. Ja mam chyba zły bo dwupalnikowy a powinien być chyba jednopalnikowy. Jakie macie u siebie zamontowane? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
JACU6X6 Zgłoś #2 Napisano 6 Marca 2010 U siebie mam jednopalnikowy ale fotki nie mam. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tomw88 Zgłoś #3 Napisano 7 Marca 2010 Ja mam jednopalnikowy ale z dwoma wejściami. Zdjęcia samego miksera nie mam ale z góry wygląda tak jak na pierwszym zdjęciu, a od środka to coś takiego jak na 2 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
gringo105 Zgłoś #4 Napisano 8 Marca 2010 Jeden wlot czy dwa to sprawa drugorzędna ale dlaczego tak daleko od przepustnicy? We wszystkich instalacjach którymi jeździłem był montowany jak najbliżej, a za ideał był uważany mikser (najczęściej na zamówienie) jako "podkładka" pod gaźnik. Ale w Paskach jestem świeży, a w moim mam sekwencję, więc może "ten typ tak ma" Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lebow Zgłoś #5 Napisano 8 Marca 2010 więc może "ten typ tak ma" Niestety tak jest... ale jak się dobrze wyreguluje to nie ma to wielkiego znaczenia. W tych silnikach jest tak duża przepustnica że mikser wstawiony bezpośrednio przy niej dławiłby przepływomierz i jeszcze kwestia zaworu wolnych obrotów jest on podłączony pod rurę ssącą i mikser musi być przed wlotem do tego zaworu.... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach