mielpaw Zgłoś #1 Napisano 27 Lutego 2010 witam jadąc na gazie z rozgrzanym silnikiem(około 90st.)następuje jakby powolne odcinanie doplywu gazu,nie wkręca sie na obroty,gasnie. po ponownym uruchomieniu jest ok przez dluższą chwile i problem powraca. zdarza sie to najczęściej w momencie stania w korku.czym może to być spowodowane? instalacja brc(bingo)2gen. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mielke Zgłoś #2 Napisano 27 Lutego 2010 jaka instalacja jest w aucie może wtryski się zawieszają lub jeśli silniczki krokowe gazu są to jeden z nich ma winę przeczyść wd-40 i powinno być oki Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mielpaw Zgłoś #3 Napisano 27 Lutego 2010 poki się nie rozgrzeje jest ok.i jeszcze jedno-trochę więcej zaczął palić-może to ma jakies znaczenie? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
karol27 Zgłoś #4 Napisano 27 Lutego 2010 Ja obstawiam reduktor,zużyte membrany.. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mielpaw Zgłoś #5 Napisano 27 Lutego 2010 instalacja 25tys.na membrmny za szybko Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
karol27 Zgłoś #6 Napisano 27 Lutego 2010 Mi wtryski padły p 2tkm a red po 10tkm. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
GROSZEK_VW Zgłoś #7 Napisano 27 Lutego 2010 instalacja 25tys.na membrmny za szybko bardzo złej jakości gaz mógł wpłynąć na szybsze zużycie i dla tego możesz odrzucać ta możliwość! mi zamarzał parownik z powodu niskiego (ciutke mniej niż minimum) stanu płynu chłodzącego i tez miałem podobne objawy, ale może tez być coś innego tak jak to napisał silniczki krokowe Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lebow Zgłoś #8 Napisano 6 Marca 2010 jadąc na gazie z rozgrzanym silnikiem(około 90st.)następuje jakby powolne odcinanie doplywu gazu,nie wkręca sie na obroty,gasnie. Krokowy od gazu za mocno przymyka przelot-złe odczyty z sondy lub potencjometru przepustnicy lub źle ustawiony emulator-sterownik, odłącz wtyczkę od krokowca ustaw mu ręcznie prześwit tak około 50-70% średnicy przelotu i coś juz będziesz wiedział... Ewentualnie przepustnica za mocno się domyka a zawór wolnych obrotów nie wyrabia z dawkowaniem powietrza z gazem. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mielpaw Zgłoś #9 Napisano 13 Marca 2010 masz racje włodek-sonda sie skończyła-stoi w miejscu Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mielpaw Zgłoś #10 Napisano 26 Marca 2010 sonda do wymiany,krokowiec od gazu przymknięty i nadal zdarzają się braki mocy i nierówna praca silnika na gazie(na pb jest ok).jesli nierówno chodzi na gazie i w czasie jazdy przełącze na pb i z powrotem to jest ok. może jakieś inne wskazówki? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lebow Zgłoś #11 Napisano 28 Marca 2010 krokowiec od gazu przymknięty Czyli jak? Jest zamkniety całkowicie czy jest jakiś prześwit? U mnie po przekreceniu stacyjki krokowy uderza o dno zaworu-obudowy i ustawia sie tak około 5 mm, ale jak sie zachowuje podczas jazdy to nie wiem, te 5 mm ja na dwulitrowe auto to jednak za mało i gdy jeżdziłem bez sondy to odłaczyłem kostke od krokowca i ustawiłem kgo recznie wkrecajać tłoczek tak na około 1 cm prześwitu , jak będzie za duzo to silnik będzie zalewał sie gazem efekt podobny jak gdyby gubił iskrę na świecy... tak było u mnie. Nowa sonda rozwala mnie swą ekonomicznością-zużycie przy normalnej jeżdzie ( do 120-140 km/h) schodzi do 9 litrów LPG, 1,4 silniki rzadko osigają taki wynik. Wcześniej palił średnio 10 litrów i z mocą i zrywnością nie miałem problemu, wniosek taki ze naprawdę trzeba do tych silników dopasować emulator aby nie tracić nic z osiągów auta. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mielpaw Zgłoś #12 Napisano 29 Marca 2010 krokowca ustawił gazownik w programie. i jeszcze jedno chciałem wyczyścic filtr gazu i przy dotknieciu elektrozaworu gazu odpadł kabelek masy(był zaśniedziały).po prawidlowym podlaczeniu na razie sytuacja się nie powtarza! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
janko021 Zgłoś #13 Napisano 29 Marca 2010 mam małe pytanie było tu o sądzie wiec się spytam. Chodzi mi o długość przewodu sondy czy ma znaczenie bo zauważyłem że u mnie było coś sztukowane i objawy mam identyczne jeżeli tak to może ktoś wie jaka długość powinna być w moim pasku z tego co ja wyczytałem to ma ale nigdzie nie mogę znaleźć ile to ma być? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lebow Zgłoś #14 Napisano 30 Marca 2010 Chodzi mi o długość przewodu sondy Sprecyzuj pytanie, chodzi o przewód miedzy wtyczką a sondą, z tego co się orientuję to zależnie od rocznika to były różne długości kabla od wtyczki do sondy. A w przypadku instalacji LPG to kabelek sygnałowy jest gdzieś rozcinany i robione jest obejście przez emulator. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
janko021 Zgłoś #15 Napisano 30 Marca 2010 właśnie chodzi o długość miedzy sondą a wtyczką ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lebow Zgłoś #16 Napisano 31 Marca 2010 Masz inny silnik ale rocznik ten sam co u mnie, wiec u mnie oryginalnie przewód ma coś około 50 cm a wtyczka jest mocowana za silnikiem na wysokości łączenia miski z blokiem silnika, późniejsze roczniki miały już dłuższy przewód ... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mielpaw Zgłoś #17 Napisano 31 Marca 2010 lebow -czy możesz napisać ,jak zablokować krokowiec od gazu mechanicznie? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lebow Zgłoś #18 Napisano 31 Marca 2010 (edytowane) Paweł, większość jak nie wszystkie krokowce LPG to silniczki które za pomocą gwintowanej ośki kręcąc nią lewo-prawo uchylają zawór,zatem zdejmujesz wtyczkę, rozpoławiasz krokowiec na pół (powinny być śruby) i kręcąc zaworem (raczej w prawo) wkręcasz go w stronę silniczka i robisz w ten sposób większy prześwit do gazu i to wszystko, tylko trzeba uważać aby nie przesadzić bo silnik będzie żłopał gaz jak porąbany... około jednego centymetra prześwitu to w zupełności powinno wystarczyć... oczywiście regulacja wtedy czułością membrany na parowniku (śruba regulacyjna) jest jak najbardziej wskazane, wkręcasz i wykręcasz aż do momentów przydławiania silnika i ustawiasz w środkowym położeniu między tymi przydławieniami... Ja jednak wróciłem do podłaczonego krokowca po wymianie sondy, zdarza mi się często "przydławka" przy ruszaniu ale jakos nauczyłem sie z tym jexdzić, regulacja śruba przy przepustnicy,śrubą pod aluminiową zaślepka na przepływce i uchyleniem samej przepustnicy trochę pomaga ale i tak ten wredny skubaniec schodzi sobie do 800 obr. na minutę na wolnych obrotach i wtedy pojawia sie u mnie przydławianie, gdyby wolne obroty utrzymywały sie n poziomie 950 obr. na minute to żadnych problemów na LPG bym nie mial... Edytowane 31 Marca 2010 przez lebow Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
janko021 Zgłoś #19 Napisano 31 Marca 2010 Dzięki za odp!!!muszę to zmierzyć ale na oko jest dłuższy ten przewód ! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach