Skocz do zawartości
coyot

dławi podczas jazdy /2E/

Rekomendowane odpowiedzi

No niestety czyszczenie na długo nie pomogło.

Szukam nowego potencjometru. oryg hella 200 zeta :(

Ciekawe jak idą zamienniki z allegro te po 80zl?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Ciekawe jak idą zamienniki z allegro te po 80zl?

Jaka cena taka jakość. Ja bym nie kupował byle czego bo prędzej czy później to się zemści.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Też mam podobne zdanie na temat tanich części, ale nie ze wszystkimi tak jest. Poza tym to jest zwykły potencjometr obudowany plastikiem. Tam nic nie ma to i może sie nic nie popsuje. Zamówilem, zobaczymy... Jak zamontuje to napisze jak chodzi.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Może będzie dobry ;) Choć obawiam się właśnie o żywotność ścieżki oporowej.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Pożyjemy - zobaczymy...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

temat powraca u mnie jak bumerang ;) a wiec: silnik po wymianie sondy, przeplywomierza, kopolki z palcem, swiec i przewodow WN chodzil czysto i bez szapniec a na luzie rowno chodzily obroty. po ponad miesiacu stania na parkingu znow silnik pracuje nie rowno i szarpie przy dodawaniu gazu do tego doszlo teraz kopcenie na siwo z rury i zapach paliwa i oczywiscie wieksze spalanie. silnik strasznie zalewa paliwem. co moglo tym razem pasc??? co trzeba by bylo sprawdzic? prosze o pomoc i jakies wskazowki. pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zacznij od sprawdzenia czujnika temperatury silnika. Przydało by się też sprawdzić czy i jakie są błędy w sterowniku silnika.

Edytowane przez pszemek

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

a sondę jaką kupiłeś??

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

czujnik temp. byl podmieniany na nowy w warsztacie i zadnych efektow pod wzgledem pracy silnika jak i wskazaniach na blacie bo wskazowka lezy i ani nie drgnie na jednym i drugim czujniku (chyba zimne luty czy cos takiego na zegarach) ale sprawdze raz jeszcze bo moze akurat? a jak sprawdzic bledy?? bo OBD nie ma podlaczenia (sprawdzali w ASO). sonde kupilem boscha nowke za 260 zl. dedykowana do silnika 2e.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
a jak sprawdzic bledy?? bo OBD nie ma podlaczenia

Może błyskami z wtyczek przy lewarku, ale ja bym zdignozował wtyczkę komputera wg. załącznika.

I poszukaj na forum pliku "procedury silnik 2E" ,trochę zabawy jest ...

Najważniejsze to napięcia przepływki i potencjometra przepustnicy, choć cos mechanicznego też moze być , reg. ciś. paliwa,ustawienie rozrządu itp...

059.jpg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

lebow a mozesz ten zalacznik dac w wiekszej rozdzielczosci bo nic nie widac. procedury silnika 2e mam i bede wlasnie sie z tym bawil :/ rozrzad jest ok tylko nie wiem jak z tym reg. cis. paliwa?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

To jest z wydruk z WKŁ i po zapisaniu obrazka na dysku powinno być dobrze widać, a reg. ciś. to objawia sie nie odpalaniem rano na dotyk i cieknącym paliwem na wężyku podciśnienia wchodzącym do niego.

Spakowałem rarem, może będzie lepiej widać.

059.rar

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dzięki za rara teraz jest ok. Z rana pali na dotyk żadnych problemów i nie widziałem też żadnych wycieków. Posprawdzam według tej tabeli i zobaczymy. Pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

padl jednak przeplywomierz (drugi uzywany). zamowilem w aso ori przeplywke i wlasnie do mnie przyszla :) musze robic adaptacje czy tylko wkladam i smigam??

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

musisz adoptować czyli reset kompa przez zdięcie wtyczki czujnika temperatury jest gdzieś na forum opisane

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ok. to ide sie bawic ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

napisz o efektach

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

przeplywka wymieniona i zrobiona adaptacja i nic sie nie zmienilo no moze poza wiekszym kopem. obstawiam teraz na sonde, tzn. podlaczenie jej. mechanik ktory mi zakladal sonde mial cos slabe pojecie co z czym. a jak tu bedzie wszystko ok to potencjometr przepustnicy.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności